Vakantiehuis Les Terrasses

16 reviews over Vakantiehuis Les Terrasses in het Nederlands

Aanrader

Anne,
18-8-2018

Een geweldig huis met fantastische ligging. Prachtig uitzicht op chateau Biron.

Het huis is van alle gemakken voorzien, overal is aan gedacht. De eigenaren zijn zeer gastvrij en erg behulpzaam.

Wij waren hier met twee kinderen van een jaar. Het was erg fijn dat het zwembad verhoogd was zodat ze hier niet zo in konden. Daarnaast was het terras goed af te sluiten zodat ze geen kant op konden.

Het huis kent een grote tuin waar ook aan de kleintjes is gedacht met een speelhuisje en trampoline.

We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top locatie!!

Margriet,
7-8-2018

Een fantastisch huis, van alle gemakken voorzien! Leuk ingericht ook. De eigenaren zijn gemakkelijk bereikbaar en zijn zeer behulpzaam. Het zwembad is echt verukkelijk en de hangmatten in de schaduw ook. Een aanrader!!

Wij zijn hier geweest met twee gezinnen met kinderen tussen de 1 en 12 jaar oud en iedereen heeft het naar zijn zin gehad en niemand heeft last van een ander gehad, omdat er genoeg te doen is (er zijn heel veel spelletjes voor buiten én binnen) en het huis en de buitenruimte heel ruim is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een fantastische beleving.

Hans Geboers,
9-6-2018

Goed te bereiken met de auto alswel vliegtuig vanaf Bergerac.

Zeer leuk huis voor maximaal 8 volwassenen met 2 babys.

Het huis is voorzien van alle gemakken en lekker ruim.

Veel gebruik gemaakt van het zwembad, trampoline, ping pong tafel, barbeque, spelletjes en nog veel meer.

Indien je niet zo goed tegen de zon kunt, je kunt op ieder moment van de dag wel in de schaduw vertoeven.

Wij hebben er zelfs herten zien lopen. De omgeving is prachtig en je hebt vanaf het terras een wijds uitzicht. Je kunt zelfs chateau Biron zien liggen.

In de omgeving vind je leuke plaatsjes en er is voldoende te doen.

De eigenaren Jeske en Vincent verwelkomde ons met een zeer hartelijk ontvangst.

Jammer dat de week zo snel om was, we hadden best nog langer willen blijven.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wij genoten van een aangenaam verblijf!

Fam. Goossens,
10-8-2017

Het meest aantrekkelijk vond ik de ligging. Slechts enkele buren waarvan één huis onbewoond op het moment van ons verblijf. Achterliggend: rust en groen, hetgeen ook enkele reetjes wist te verleiden! Een uniek zicht op het nabij gelegen château de Biron! Het huis is een houten schuur die veel eenvoudige charme herbergt. Bovendien is het een veilige plek voor kinderen, overzichtelijk en vrij praktisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke, rustige, mooie plek.

Sarianne,
22-4-2017

Mooi huis, ruim, sfeervol met overal fijne plekjes om te zitten/ hangen/ lezen/ luieren en natuurlijk zwemmen.

We zagen een heel heldere sterrenhemel. En 's ochtends overal de zon..... wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in april 2017

Jeske en Vincent bewonen dit huis in de winter zelf, en je kunt merken dat het heel verzorgd en compleet is. Met twee gezinnen met kinderen van verschillende leeftijden was het prima vakantievieren, we konden eigen badkamers gebruiken en de vloer was schoon genoeg om te kruipen voor de jongste. Het zwembad is heerlijk en het alarm erop geeft een veilig gevoel. We hebben genoten van ontbijten op het heerlijke terras. Chateau Biron is de moeite waard, evenals Monpazier en de wijnboeren in de omgeving. En vergeet niet de brocante in Villeréal op zondagmorgen.

Enig minpuntje toen wij er waren, maar daar kunnen de eigenaren niets aan doen, was dat er een behoorlijk luidruchtige groep in een nabij gelegen huis verbleef.

Al met al een hebben wij een prima vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Unieke plek

M&M
2-9-2016

Wij hebben met z'n tweeën ontzettend genoten van het heerlijk rustige verblijf op Les Terrasses. Het huis is met zorg onderhouden en heerlijk ruimtelijk en licht. Door de ruimte en rust rond het huis krijg je een groot gevoel van vrijheid. Daarnaast is het huis van alle gemakken voorzien. De omgeving is mooi. En Vincent en Jeske waren erg behulpzaam wanneer wij vragen hadden over de omgeving. Echt de moeite waard allemaal!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie.

Fam. Delporte
18-8-2016

We hadden een heerlijke vakantie in Les Terrasses. We genoten volop van het mooie weer, de unieke ligging, het huis, het leuke zwembad, enz. De kids vonden vooral het zwembad, het speelhuisje en de hangmatten super. Het huis is volledig uitgerust en prima onderhouden. Het overdekte terras en de barbecue waren zeker een pluspunt. Alle voorzieningen zijn aanwezig, ook voor een verblijf met een baby. We zijn zeer tevreden over de gastvrijheid. Het was een fijne vakantie. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk vakantiehuis op een prachtige locatie

Fam. Caminada
8-8-2016

Met onze neven en nichten hebben we een heerlijk verblijf gehad. Lekker weer, mooie omgeving en het huis is van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi, ruim, schoon huis op prachtige locatie. Fijn, groot zwembad. Heel aardige eigenaren. Terwijl wij in hun huis verbleven, gaven zij ons het gevoel dat het ons huis was. Erg mooi uitzicht vanaf het terras. Leuke omgeving met volop dingen te doen, veel markten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Terrasses in Dévillac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Terrasses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.