Géén boekingskosten

Camping Fontaine du Roc

FrankrijkAquitaineDévillac (Lot et Garonne)
9.2FenomenaalScore uit 45 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

45 Reviews over Fontaine du Roc

• 10Minne Brander15-08-2022

Fantastische camping met gastvrije eigenaren!

In de eerste twee weken van Augustus een Lodgetent voor 4 personen geboekt. Een splinternieuwe tent, met uitzicht op het kasteel van Biron. Er zijn veel kampeerplekken met uitzicht op de Lot. Veel kinderen tussen de 3 en 14 jaar, onze zoon van 10 en dochter van 8 vonden snel aansluiting bij andere leeftijdsgenoten. De bezetting is een mix van Nederlanders en Franzosen. Een erg gemoedelijke sfeer, vooral door de altijd positieve eigenaren. Laurent en Carol maken het voor de kinderen een uniek verblijf. Het zwembad is groot en er is recent een grote dichte glijbaan geplaatst. Tevens een bubbelbad. Kleinschalige animatie verzorgd door de eigenaren zelf en dit is helemaal prima. Het is eigenlijk niet voor te stellen dat deze camping niet vol zit in het hoogseizoen. Een kleine kaart maakt het compleet. Wij komen hier zeker weer!

• 10Eetgelegenheden
  • 9A Wiersma15-08-2022

FANTASTISCH

We kwamen vanuit het drukke Dordogne gebied waarbij we nog niet echt te spreken waren over de aangedane campings (megadruk en mega duur) en dan kom je dit paradijs tegen…FANTASTISCH!! Super relaxed, prachtige omgeving een prachtig mooi zwembad met een nieuwe glijbaan l, jacuzzi en peuterbad. Niet te geloven hoe dit pareltje nog niet ontdekt is, dus stiekem niet doorvertellen..🤫 We komen hier graag terug. Leuk voor zowel jong als oud. Laurent en Carol zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar voor brood, snackje, eten, vers getapt biertje en een praatje. Tot de volgende keer!

• 9Noortje24-08-2021

Enorm genieten!

Net terug van 2,5 week op Fontaine du Roc, het was in 1 woord formidable!Laurent en Carol zijn enorm gastvrij en hebben een geweldig mooie plek gecreëerd waar de kinderen fijn en vrij kunnen spelen!Een ruim zwembad met prima glijbaan en voor de kinderen verschillend speelgoed om mee te spelen bij de bar.Een leuk barretje voor de nodige verfrissingen of een prima maaltijd!Geen animatie of andere drukte op de gezamenlijke maaltijd op woensdag na, maar in rust genieten van La Douce France!Camping ligt centraal gelegen met in de omgeving veel te doen.Supermarkt op 10 min rijden.In principe gaan we eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde camping, maar Fontaine du Roc zou zomaar de uitzondering kunnen worden!(Verblijf in mobilhome dus niet helemaal goed zicht op staat sanitair)

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Nico24-08-2021

Een oase van rust, plezier en gastvrijheid

Een heerlijke camping waar we onze twee kindjes van 3 en 6 heerlijk kunnen laten spelen. De camping heeft goede faciliteiten. Maar het belangrijkste zijn de eigenaren. Zij staan altijd klaar voor je. En ze halen er nog de eer uit dat de kinderen op een gegeven moment zelf het brood komen halen. Dit is ons tweede jaar, maar volgende jaar komen we zeker terug!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jessica02-08-2020

Genieten!

Kleine, gemoedelijke camping. Ruime plaatsen en prima sanitair. De camping wordt geleid door een ontzettend lief en behulpzaam echtpaar. Ze zijn je met alles graag van dienst. In het barretje/restaurant kun je terecht voor een drankje, ijsje en een eenvoudige (maar lekkere) maaltijd. Je kunt daar ook je brood bestellen voor de volgende morgen. Het grote zwembad van 20m was helemaal top met glijbaan en bubbelbad. Ook qua locatie is het top, op relatief korte afstand is er van alles te doen. Kortom een aanrader, gewoon doen.

• 9Mark25-07-2020

Lekkere rustige camping.

Ter afsluiting van een vakantie met onze eigen tent zijn wij in juli 2020 nog enkele dagen naar deze camping gegaan. En hebben wij een safaritent van de eigenaar zelf gehuurd. Dat is echt een aanrader. Super mooie tent met fijne bedden en erg schoon. Wij noemde het onze eigen Kathedraal. Bel hem maar. De camping is klein en heeft mooie plekken voor kampeerders. Ruim en met voldoende schaduw. Daarnaast staan er safaritenten van Tentensuite, enkele chalets en nog een bungalowtent. Het zwembad is door mijn kinderen met een 9 beoordeeld. Vanwege de grote en de glijbaan. Verder zijn de eigenaren een grote plus. Zij hebben altijd tijd voor een praatje en doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Als je al iets moet meegeven als constructieve tip, dan zou de eigenaar iets meer op de details mogen letten. Hier en daar troffen we nog wat zandhopen of een verfpot aan van zaken die hij aan het onderhouden was. Wij komen wel weer terug.

• 9Sven03-05-2020

Heerlijk rustige camping met een groot zwembad

Zeer gastvrije Franse eigenaren Groot zwembad Schoon sanitair Veel ruimte Fantastisch uitzicht Leuke activiteiten Kortom een aanrader!!

• 9Mariëtte07-08-2019

Vast nog wel eens!

Het is een kleine, gemoedelijke camping met een prima zwembad. De plaatsen zijn ruim tot zeer groot en de meeste hebben voldoende schaduw. Het sanitair is niet luxe, maar het voldoet prima: overal warm water en schoon. In de week dat wij met ons gezin er waren (begin augustus), was het erg rustig. Vers brood kun je voor de volgende ochtend bestellen. Er is een bar met overdekt terras (met gratis WiFi) waar je ook een eenvoudige, maar lekkere maaltijd kunt eten. Er zijn veel activiteiten in de omgeving en de eigenaren kunnen voor je reserveren, zodat je korting krijgt, bijv. bij kanoën op de Dordogne. Voor kinderen is er van alles om mee te spelen. 1x per week kun je deelnemen aan een gezamenlijke maaltijd, vaak met muziek (tot 23u). Daarnaast wordt er nóg wel eens wat georganiseerd. Vriendelijke eigenaren, die het je graag naar de zin willen maken!

• 9Cees Duijn05-08-2019

Mooie kleinschalige camping met top zwembad

Super fijne Camping met erg gastvrij frans stel, lekker klein veel Nederlanders en top zwembad, onze kids van 4,6 en 7 hebben onwijs genoten/

• 7Eetgelegenheden
  • 9Familie uit Den Bosch30-07-2019

Fijne gezinscamping met zeer groot zwembad

Gemoedelijke en overzichtelijke gezinscamping met Nederlandse en Franse jonge gezinnen. Onze kinderen konden we met gerust hart laten rondlopen (2 en 5 jaar). Prachtige safaritenten en stacaravans te huur op schaduwrijke plekken. Zwembad is echt groot ivt de camping, trampoline en enkele speeltuintjes. Brasserie aan het zwembad voor ijsjes, drankjes en simpele hap (of frietjes halen). In de buurt veel mooie bastidedorpjes en kastelen en op 10 minuten intermarche in Villereal. Kortom, een aanrader!

Camping Fontaine du Roc info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar