Camping Le Moulin de Paulhiac

Camping Le Moulin de Paulhiac
8,7

In de Dordogne vind je de gezellige familiecamping Le Moulin de Paulhiac. Genoeg te doen dankzij de Nederlandse animatie, twee verwarmde zwembaden en de natuurrijke omgeving. Camping Le Moulin de Paulhiac is omringd door leuke dorpjes, kastelen en groene valleien. Maak voor een unieke ervaring een kanotocht tussen de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin de Paulhiac voor je op een rij gezet:

125 reviews over Camping Le Moulin de Paulhiac in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad. 18 dagen.

Mary Huisman,
28-3-2019

Het is een heerlijke camping. Fijne zwembaden. Geweldig restaurant. Ik loop met een rollator en dat ging goed op deze camping. De invalide toillette was goed. De eigenaren van de camping zijn geweldige mensen. Wat een liefde stralen ze uit. Het echtpaar van touroperator was geweldig. In 2019 gaan we er weer naar toe. Heerlijk ik verheug me er al op.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

De Jong,
15-8-2018

Wij huurden via touroperator een blue tent. Perfect. Prachtige plaats, superschoon, inventaris compleet. Geweldige ontvangst. Wij gingen van 28 juli tot 16 aug. 2x regen in de nacht/ochtend. Verder volle bak zon!

Camping top! Ruime plaatsen, veel schaduw, goed parkeren, vriendelijk personeel.Veel speelruimte (voetbal, volleybal, pingpong etc) Riviertje leuk! Zwembad top/kindvriendelijk en super schoon. Kampeerders en huurtenten door elkaar gemixed, gezellig. Restaurant kan leuker/beter, net als Wi-Fi

Omgeving geweldig. Lang niet uitgekeken. Binnen 20km véél te doen.

Sanitair was een dikke tegenvaller. Vaak vies, slechte en te kleine douches, geen babyruimte of handzeep, hygiënemiddel voor toilet standaard op enz.

Tips: Daglan piknick bij Levade, kanoën (overal), Castelnaud, Sarlat (avond!), Belves (stadswandeling vvv), Domme (treintje!) Bouzic (dorps piknick dinsdagavond) Marqueyssac (dond.avond kaarsenavond)

Aanrader met kids tot 12!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

super camping!

Aafje,
10-8-2018

Super camping, kleinschalig, leuke activiteiten voor kinderen tot 12 jaar. Mooi zwembad met goede glijbanen. Fijne beek die langs camping loopt. Zeer vriendelijke eigenaren. leuke animatie met 1x week live music op terras Prima restaurant. Veel te zien in de directe omgeving We zijn hier nu 3x met veel plezier geweest. Enige minpuntje: (te) veel honden die uitgelaten worden aan rand van de beek, terwijl daar genoeg andere mogelijkheden voor zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker doen!

Nanne,
8-8-2018

Fijne camping. Vriendelijke eigenaar. Netjes onderhouden. Wel grootschaliger dan verwacht. Best wat mobilhomes. Net sanitairgebouw. Water zou wat warmer mogen. Prachtig zwembad. Zou iets netter kunnen. Grote kampeerplek met zon en schaduw. Heerlijk rustig 's avonds. Gezellige sfeer met Fransen, Engelsen en Nederlanders. Onze kinderen konden lekker loopfietsen over de camping. Beekje ook leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super! voor herhaling vatbaar

Freddy B,
16-7-2018

Rustige camping , tof personeel en prima zwembad

Gereisd met partner in juni 2018

Rustig

Evert van Dijk,
14-7-2018

Engelse eigenaar. dus veelal Engelse gasten. Prachtig aangelegd en onderhouden terrein.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantatisch en betaalbaar!

Francis,
10-3-2018

Een leuke gezellige familiecamping. Deze camping heeft een leuk zwembad voor jong en oud. Het is een camping die overzichtelijk is. Het sanitair is goed en wordt goed schoongehouden. Wij zijn er al 2 jaar op rij geweest en gaan komende zomer weer. De kinderen vinden het geweldig. Restaurantje op de camping is goed en zeer betaalbaar. In de omgeving is van alles te doen en in het dorpje zit een kleine supermarkt voor alle dagelijkse boodschappen. In Sarlat (ongeveer 30 minuten) zitten meerdere grote supermarkten (o.a. L'Eclerc) voor alle boodschappen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping

Marjolein,
24-8-2017

Leuke kindvriendelijke camping. Eigenaren en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk brood neem een tourte ipv een baguette. Zwembad en rivier leuk. Nog een keer naar het lavade riviertje geweest rijd hiervoor richting daglan let onderweg op een bordje lavade staat links van de weg. Een heerlijke rivier met speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super leuke camping in mooie omgeving!

Susan,
18-8-2017

10 nachten gekampeerd met zoon van 10 en dochter van 8, in ingerichte tent. Dit is heel goed bevallen. We hebben een mooie vakantie gehad op deze kindvriendelijke kleinschalige camping. Leuke afwisselende ned. animatie. Super mooi zwembad. Ook het beekje was erg in trek. Verder klein speeltuintje, badminton, volleybal, voetbal en ping pong mogelijkheden. Veel leeftijdsgenootjes. Zowel nederlanders, fransen en engelsen. Klein winkeltje waar elke ochtend vers brood te verkrijgen is. Prima sanitair prima, al vond ik de schoonmaak niet altijd even secuur. 's avonds 22.30 uur was het stil op de camping. Helaas geen wifi bij de tent. In de omgeving op een half uur rijden, verschillende activiteiten/bezienswaardigheden. Binnen 10 min. grote supermarkt. Het weer was wisselend, een paar dagen regen gehad met 17 gr., maar ook 34 gr. met volop zon. Kortom een aanrader als je een niet al te grote camping zoekt, met verschillende faciliteiten voor kinderen tot ongeveer 13 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping voor jonge gezinnen

Danny van lienden,
22-7-2017

Hele mooie en nette camping. Personeel is altijd vriendelijk. Sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Grootte plek voor caravans of vouwwagen. Animatie Nederlands. S'avonds is het rustig . Zwembad is leuk voor jong en oud. Omgeving is veel te doen en heel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin de Paulhiac in Daglan ( Dordogne ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin de Paulhiac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.