Géén boekingskosten

Camping Le Moulin de Paulhiac

FrankrijkAquitaineDaglan ( Dordogne )
8.1FantastischScore uit 188 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Dordogne vind je de gezellige familiecamping Le Moulin de Paulhiac. Genoeg te doen dankzij de Nederlandse animatie, twee verwarmde zwembaden en de natuurrijke omgeving. Camping Le Moulin de Paulhiac is omringd door leuke dorpjes, kastelen en groene valleien. Maak voor een unieke ervaring een kanotocht tussen de bergen.

188 Reviews over Le Moulin de Paulhiac

• 9Anouk26-08-2022

Genieten

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De camping is mooi ruim opgezet. Voldoende ruimte en privacy. De bomen geven heerlijk schaduw op hete dagen. Het personeel werkt kei hard van sochtends vroeg tot savonds laat en zijn allemaal erg vriendelijk. Onze dochters hebben genoten van het zwembad met de glijbanen en van de visjes vangen in de rivier. Het eten in het restaurant is lekker en betaalbaar. Ook op het terras heerst de gezellige en gemoedelijke sfeer. De camping is centraal gelegen van allerlei mooie plaatsen voor leuke uitstapjes.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Kim O.22-08-2022

Heerlijke vakantie

14 dagen op de camping verbleven. We hadden een Confort stacaravan via de camping geboekt. Deze was prima, niet super luxe maar met airco wat erg welkom was met de hitte. We zaten in B31, deze had 's middags alleen totaal geen schaduw. Maar was wel leuk gelegen met kampeerplaatsen aan de overkant. De camping is zeer centraal gelegen met leuke dorpjes op max. 15/20 minuten rijden (aanraders zijn La Roque-Gageac, Beynac, Castelnaud, Domme) Ook de rivier de Dordogne zelf is in de buurt, met op 15 min rijden heerlijke plekken om te zwemmen. Het zwembad op de camping was prima, werd 's middags wel erg druk, maar lekker om even af te koelen. In het riviertje bij de camping kunnen de kinderen erg leuk vissen en met een band of luchtbed lekker drijven. Het water is daar wel wat frisser, maar met 35+ graden geen probleem. Animatie op de camping geen gebruik van gemaakt. Restaurant was ok. Vergeet niet om de broodjes te bestellen via de app.

• 8Janneke21-08-2022

Fijne camping!

We zijn 3 weken op deze camping geweest. Mooi zwembad. De afwisseling tussen het zwembad en de rivier was erg fijn met de hitte. De kinderen hebben volop vissen gevangen en dammen gebouwd. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Helaas geen warm water voor de afwas en de waterdruk van de douche was erg wisselend. Goed restaurant met leuke avondanimatie. Het enige minpunt was de kidsclub. Mijn dochter die altijd graag gaat vond er geen fluit aan. Op de site stond dat er Nederlandse animatie zou zijn. De animatie kon alleen Frans. Ook was de animatie verre van enthousiast, erg jammer! Verder kan ik deze camping zeker aanbevelen👍

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam mthrst20-08-2022

Mooie camping!

Leuke camping in prachtige omgeving! Mooie, ruime plekken afgebakend met heggetjes en veel bomen waardoor schaduw en redelijk wat privacy. Sanitair prima, douchen wel onhandig met steeds op een knop drukken en wisselingen tussen gloedheet/koud water. Afwaswater aldoor koud. Het blijft ‘s avonds geregeld wel lang onrustig op de camping (tot ruim na 23.00 uur). Heerlijk zwembad waar onze kinderen zich dagelijks in hebben vermaakt. Enige echte ‘minpunt’ wat ons betreft; er is maar 1 heel klein speeltuintje helemaal vooraan de camping, bij de achterste plekken zou een speeltuin erg welkom zijn als je het ons vraagt! De camping is een prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en de Dordogne is prachtig! Wij zouden deze camping zeker aanbevelen.

• 9Fam Pruis20-08-2022

Prachtige camping en omgeving

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping! De sfeer was goed, de plekken waren groot en gelukkig hadden we 1 in de schaduw (paar dagen was het 40+ graden) en kindvriendelijk.

De omgeving is echt prachtig! En veel op een afstand binnen 40 min. Tips: chateau de marzac bij turzac (escape the castle, escapetour door het kasteel Engels en Frans) - ga je kanoën doe dan zeker de tocht van 16 km of meer. Voor je het weet ben je op je eindbestemming.

• 8Britt19-08-2022

Heerlijk!

Heerlijke camping! Wij hebben genoten. Net terug van 3 wk daar. De camping maakt gebruik van een app. Daarop is te zien wat voor activiteiten er zijn, broodjes kun je bestellen. Bestel je niet via de app dan is bakkertje in Daglan een leuke andere optie! Leuke omgeving waar genoeg te doen is. Wij waren met een met 2 volwassenen, kinderen 7, 11 en 14 jaar. Allen genoten! 2 toilet gebouwen. 1 grote en 1 wat kleinere. 4x per dag schoonmaak. Jammer dat de mensen het op z’n tijd zelf zo vies achterlaten. Verder geen klagen! Om 23 uur is de camping stil. Op te wel: wij vinden de camping een aanrader!

• 8Claudia17-08-2022

Heerlijke camping

Hier in augustus een week geweest. Wij zaten in een stacaravan die nieuw was. Zag er prachtig uit, heerlijk met airco. Camping niet te massaal, dus alles overzichtelijk. Heerlijk met steentjes gegooid in de rivier en heel wat keren van de glijbaan geweest in het zwembad. Volgend jaar weer!

• 8Suzanne16-08-2022

Fijne compacte camping, van alle gemakken voorzien

Fijne camping, mooie omgeving. Zwembad en riviertje bieden voor elk wat wils. Personeel is zeer vriendelijk, ondanks dat ze lange dagen maken. Wij zaten in een lodgetent, dus het sanitair van de camping kan ik niet beoordelen maar het sanitair van de lodgetent was perfect in orde. De kinderanimatie op de camping was voldoende, niet heel uitgebreid maar dat is maar net waar je behoefte aan hebt.

• 10Karen09-08-2022

Prachtige en heel fijne camping

Fantastische camping met heel vriendelijk personeel. Heel leuk voor de kids. Het sanitair is top. Het eten in het restaurant werd alle dagen vers gemaakt: echt top. Een toppertje.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Evelien07-08-2022

Fijne camping in een mooie omgeving

We zijn twee weken op deze camping geweest in een ingerichte lodgetent die van alle gemakken is voorzien. Alles was ruimschoots aanwezig en we hadden een hele ruime plek. Fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Camping Le Moulin de Paulhiac info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (4)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne