Camping Le Daguet

156 reviews over Camping Le Daguet in het Nederlands

Erg relaxte camping

Jens2
31-8-2018

Een kleine gezellige camping in een mooie omgeving. Uitzicht vanaf de camping het dal in is fenomenaal. De franse eigenaren zijn zeer aardig en spreken goed Engels. communicatie is dus nooit een probleem. Veel Nederlanders, maar ook Belgen en Franse gasten. Sanitair is niet het nieuwste, maar wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Zwembad en peuterbad zijn heerlijk en groot genoeg voor de camping. Wij waren hier nu voor de 3e keer en hebben al geboekt voor volgend jaar. Een heerlijke camping voor de kleine kinderen. En je betaalt nog niet de hoofdprijs.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer gebied mooie camping! Vriendelijke mensen van de camping zelf. En heel geschikt voor kinderen! Voor ieder wat wils! Alles netjes voor mekaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super mooie vakantie gehad! Voor iedereen wat wils

Marleen
20-8-2018

Super mooie goed onderhouden nette camping. Super tijd gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kleinschalige camping

Hoogervorst
19-2-2018

Wij zijn hier met 3 kinderen (5, 8 en 10 jr) geweest in augustus vorig jaar. Op zich een prima camping; kleinschalig, mooi uitzicht, prima zwembad en rustig gelegen. Maar wij zijn toch wat meer de grotere campings gewend en vonden het qua vermaak hier dus wat tegenvallen. Ook de accommodaties, en zeker de caravans die wat meer naar achteren liggen op het terrein zijn erg verouderd en hebben geen houten terras of veranda. Met slecht(er) weer was je hierdoor genoodzaakt om in je caravan te gaan zitten.Wat wij erg jammer vonden. Het eten in het restaurant was goed. Minpunt was wel dat er maar weinig tafels zijn en ze vaak de drukte al niet aan konden. We wilden voor de kinderen een paar keer friet afhalen, maar dit kon daardoor pas na 21:00 uur!! In de tijd dat wij er waren was er weinig tot geen animatie. In het winkeltje kon je s'morgens alleen broodjes afhalen, maar wij reden hiervoor graag even naar het dorpje Daglan. Verder een mooie omgeving. Maar voor de meeste uitstapjes moet je wel minimaal een half uur in de auto.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping heeft in de basis alles wat nodig is. Zwembad, restaurant, bar. Voor gezinnen met kleine kinderen een prima camping omdat het erg overzichtelijk is. Verder is er niet veel te doen en je dient jezelf hier te vermaken. Eigenaren uitermate vriendelijk en meedenkend. Dat is de charme van een kleine camping waarbij de eigenaren meewerken.

Minpunt: Douches worden niet vaak genoeg schoongemaakt en is ook niet mogelijk om zelf te mengen en dus de temperatuur te regelen. Je dient ook voordat je naar de wc gaat papier te pakken buiten het wc hokje. Dat is ook niet echt handig. Wanneer ze de douches aanpakken (vernieuwen) en regelmatiger schoonhouden is dat een hele grote vooruitgang!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Aanrader !

Hans & Yvonne
3-8-2017

Camping is top! Ideale camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Voorzieningen zoals restaurant en zwembad zijn dik in orde. Eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Op niet al te grote afstand zijn er hele leuke uitstapjes te doen zoals bezoek aan het kasteel van Castelnaud en de tuinen van Marqueyssac. Uiteraard kan een bezoek aan de plaatsjes Sarlat, Domme, Monpazier, Beynac en La Roque-Gageac niet ontbreken. Ook leuk om sportief bezig te zijn. Wij hebben een leuke kanotocht gemaakt op de Dordogne. LET OP: Helaas hebben wij ook een groot minpunt ervaren. Diverse mobilhomes van de toeroperator zijn sterk verouderd. Dit gaat ook gepaard met mankementen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige stacaravan, mooi uitzicht

Vierdag
28-7-2017

Zeer nette camping, met een mooi uitzicht, rustig. In de nacht camping slecht verlichting.

Netjes alles uitgelegd in het Nederlands, persoonlijke benadering.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Superrelaxed

Storm
18-9-2016

Le Daguet ligt een kilometer of drie van het dorpje Daglan. De camping wordt gerund door een leuk en relaxed echtpaar. Plaatsen met geweldig uitzicht over een dal. Er is een zwembad voor als het echt warm wordt of gewoon om lekker te plonzen voor de kids. Genoeg te doen in de buurt. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Schoon en rustig

Karin dB
13-9-2016

Buiten het seizoen geen broodjes meer te krijgen 's morgens. Restaurant buiten seizoen ook niet meer open en dus ook geen afhaalmaaltijden meer. Het eten is wel erg goed (eerste dagen van onze vakantie was restaurant nog wel open). Camping is klein, heel schoon en erg rustig met een prachtig uitzicht. gratis wifi bij buitenterras van restaurant.

Gereisd met vrienden in september 2016

Een camping die niet al te groot is en heeft ook het predikaat "kleine camping ANWB 2016" De sfeer is er prima, een mooi zwembad met ligbedden, een sportplaats met toestellen, speeltuin voor de kleintjes bij het terras zodat je overzicht kunt houden. Petanque veldje en regelmatig activiteiten voor de kleintjes. Ook s-avonds werd er regelmatig wat georganiseerd zoals een kinderdisco, quiz oor het hele gezin. Je kan er prima eten in het restaurant van ontbijt tot diner. De bar is de hele dag open en er is vriendelijk personeel. Ook kanotochten worden 1x per week vanaf de camping georganiseerd, we werden opgehaald op de camping en aan het eind van de dag teruggebracht, ideaal. Wij hebben erg genoten op deze camping en onze dochter ook! We komen zeker nog een keer terug op de camping en de mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Daguet in Daglan ( Dordogne ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Daguet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.