Camping Le Daguet

8.2Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Daglan ( Dordogne )

8.2Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

168 reviews over Camping Le Daguet

• 9Anne25-07-2020

Heerlijke camping op pracht plek

Wat een fijne camping met geweldige uitzichten, een heerlijk zwembad, leuk speeltuintje, trampoline en enorm voetbal veld en fijn restaurant met top pizza’s. Ook de omgeving is erg de moeite waard: overal prachtige plaatsjes, lieflijke omgeving, herten en natuurlijk de Dordogne.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Caro14-07-2020

Geweldige camping

De camping was net weer open ivm de COVID-19. De ontvangst was alleraardigst. Het personeel houdt zich goed aan de COVID-19 regels. Het restaurant verzorgt een heerlijke maaltijd. Het uitzicht op de camping is prachtig. Met name de zonsondergangen zijn heel bijzonder. Geen 2 dagen waren gelijk. De camping ligt wat verder weg van de supermarkt, maar dit is niet onoverkomelijk. Tenslotte is het prachtig in de omgeving en geen straf om een rit te maken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8E16-01-2020

Heerlijke camping, prachtige omgeving!

Rustige kleine camping, ideaal met kleine kinderen. Prachtige omgeving, een hoop te doen in de buurt!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    10Fam Noord07-08-2019

Super!

Super camping. Wat een uitzichten (+ballonnen die overkomen) en fijn dat de camping niet zo groot is wat het gezellig maakt. Via een touroperator geboekt (wakiki 6 caravan) en deze was echt netjes, nieuw en schoon. Er zou nog een airco in kunnen om het af te maken. Via de touroperator was er ook animatie, er zou wel meerdere keren in de week en per dag verschillende activiteiten kunnen plaats vinden maar daar kan de camping niets aan doen. Heerlijk en niet te duur eten in het restaurant, wel snel stress als het druk word maar de meiden en heer van de bediening lopen ook elke dag, de hele dag, te bedienen dus petje af. Zwembad prima en het sanitair van het toilet gebouw netjes en word zeer regelmatig schoongemaakt. Sommige moeten bedenken dat wij als gasten zelf er een zooitje van maken en ze niet elke minuut kunnen schoonmaken, eigen verantwoordelijkheid ook dus van gasten. Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Le Daguet!

• 10Staat v/h sanitair

• 1M05-08-2019

NOOIT MEER!

Respectloos behandeld!

van 14 juli tot 21 juli geboekt op camping le daguet in Frankrijk, Dordogne.

al jaren lang tevreden klant bij de touroperator.

helaas liep het dit jaar anders.

aangekomen op de camping kregen we van de camping eigenaren een stacaravan toegewezen welke duidelijk lekkage had gehad en vol schimmel zat.

terug naar de receptie en uitgelegd dat mijn dochter van 8 astmatische bronchitis heeft en net als ik allergisch is voor schimmel.

de eigenaresse vond het maar een raar verhaal, niemand had daar volgens haar nog over geklaagd.

er waren geen andere caravans vrij in eerste instantie.

toen we de de eigenaar erbij gehaald en die was woest!

wat dachten wij wel? -laat geboekt -wat verwacht je voor die prijs (700€ voor 1 week) -we hadden niet aangegeven dat we allergisch waren voor schimmel enz...

eigenaar wilde alles cancellen en het geld retour geven. niet echt een optie om 19:00 uur s' avonds na 15 uur rijden.

na ee

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Meike Wouters01-08-2019

Ideaal met kleine kinderen

Kleine maar zeer nette camping. Sanitair is niet het nieuwste maar wordt goed schoongehouden. De camping heeft twee gedeeltes: één op een open veld zonder bomen en één in een bosrijk stuk. Er zijn tenten en stacaravans te huur. Zwembad is niet groot maar mooi en overzichtelijk (fijn met kleine kinderen). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Het campingrestaurant heeft lekker eten en veel keuze voor een schappelijke prijs. Tevens kan men er eenvoudige gerechten afhalen en ijs kopen. Er is een klein campingwinkeltje voor de basics, wat handig is want de camping ligt erg afgelegen op een heuvel (de dichtstbijzijnde supermarkt van enig formaat is in Senac, op een kwartier rijden). Er staan vrijwel alleen maar Nederlanders. Hele fijne camping voor kleine kinderen! Wij huurden een stacaravan; deze was wat ouder (de overige caravans waren nieuwer) maar groot en schoon. Wij komen zeker een keer terug!

• 10Muriel den hamer19-07-2019

Super!!

1 dagje terug van deze camping..wat hebben we genoten! De ligging is prachtig, het uitzicht nog mooier. Het is een rustige, groene camping. Wij hadden een mobile home via touroperator, ietwat verouderd, maar hebben er alleen in geslapen. Het was schoon, netjes en goed onderhouden. Het restaurant op de camping had heerlijk eten en de prijs was erg goed. Eigenaren en personeel erg vriendelijk, spraken ook goed engels. Zwembad groot genoeg en erg goed onderhouden. Veel van de gasten waren nederlandse gezinnen, met jonge kinderen. Onze dochter van 8 had veel vriendinnetjes! Wij komen zeker terug!!!

• 2018
    9Jens231-08-2018

Erg relaxte camping

Een kleine gezellige camping in een mooie omgeving. Uitzicht vanaf de camping het dal in is fenomenaal. De franse eigenaren zijn zeer aardig en spreken goed Engels. communicatie is dus nooit een probleem. Veel Nederlanders, maar ook Belgen en Franse gasten. Sanitair is niet het nieuwste, maar wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Zwembad en peuterbad zijn heerlijk en groot genoeg voor de camping. Wij waren hier nu voor de 3e keer en hebben al geboekt voor volgend jaar. Een heerlijke camping voor de kleine kinderen. En je betaalt nog niet de hoofdprijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Marco.20-08-2018

Mooi camping mooi gebied zeer geschikt voor kids

Zeer gebied mooie camping! Vriendelijke mensen van de camping zelf. En heel geschikt voor kinderen! Voor ieder wat wils! Alles netjes voor mekaar!

• 9Eetgelegenheden

• 10Marleen20-08-2018

Super mooie vakantie gehad! Voor iedereen wat wils

Super mooie goed onderhouden nette camping. Super tijd gehad

Camping Le Daguet info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200