Géén boekingskosten

Meer camping info

5 Reviews over L'Ilot

• 9Jan en Marjon03-05-2017

Fantastische plek

Heel aardige Sophie, gastvrije en goedlachse eigenaar. Je voelt je direct thuis. Vol vogels, keuze tussen schaduw en zon. Met een beetje geluk huppelt er 's avonds een hertje voor je tent langs. Mooie uitvalsbasis voor een fietstocht naar Perigeux of Tourtoirac.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Visser28-07-2016

Fijne, rustige camping

Wij hebben hier een kleine week gestaan met een tent. En dat is ons prima bevallen. Camping grenst aan een dorp met een uitstekende bakker, hier kun je dus perfect brood halen 's ochtends. Het dorp kan wel voor wat geluid zorgen in de ochtend, maar wij hebben ons daar niet aan gestoord. Verder is er een klein zwembad, maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Het toilet/douche-gebouw ziet er goed uit, lijkt nog recent vernieuwd te zijn, en wordt goed schoon gehouden. De omgeving biedt genoeg mogelijkheden, maar liefhebbers van wandelen/fietsen komen hier het meest aan hun trekken (naar mijn mening).

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7jansen28-07-2015

prachtige camping

Mooie rustige camping met voldoende ruimte voor iedereen. Leuk zwembad en prima gastvrouwen met informatie en lekker eten in het restaurant. Via een klaphekje ben je binnen twee minuten bij de plaatselijke bakker. We gaan hier volgend jaar vast weer naar toe. We hebben genoten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Romeijn13-07-2014

Voor rustzoekers

Een leuke camping voor rustzoekers maar in het dorpje is weinig te beleven. Er is wel veel in de omgeving te bekijken. Wij waren er toen er een WK kampioenschap was maar op de camping was geen tv beschikbaar om te kijken. Ook wifi niet te ontvangen op de campingplek.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Fam.Jansen05-09-2011

Mooie parkachtige camping.

Dit is zo'n typisch onverwacht paradijsje. De camping ligt bijna in het centrum van het dorpje. Door de "achteruitgang" van de camping sta je meteen bij de bakker en de slager voor de deur. ('s morgens lekker vers brood halen en prima vlees voor de BBQ ) Het dorp op zich heeft naast een gezellige markt op zaterdag ( achter de camping bereikbaar via de achteruitgang) niet veel meer te bieden dan heerlijke rust. De camping heeft een parkachtig karakter ( Bomen en grasland met enkele privé hoekjes.) In de omgeving is veel te beleven. Mooi wandelgebied, maar ook veel historie in de omgeving. Voor het tarief een uitstekende camping.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)