Vakantiehuis Maison Fiolette

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Coux-et-Bigaroque (Dordogne)

Op vakantie geweest naar Maison Fiolette?

9Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Maison Fiolette

• 9nicovh09-09-2013

Voldeed aan alle verwachtingen

Hier twee weken mogen verblijven en het was fantastisch. Een geweldige lokatie, mooie grote tuin, heerlijk terras met prachtig uitzicht. Een serre die je het gevoel geeft buiten te zitten, en dan nog een prive zwembad! De rust die de omgeving uitstraalt is geweldig. Eigenlijk kunnen we geen negatieve dingen benoemen, oh ja, we hebben geen hertje gezien in de tuin😄. De woning is gelegen in een rustig gedeelte van het stadje Coux-et-Bigaroque. Alles wat je wilt kopen is binnen een straal van 6 kilometer. Bij aankomst verwelkomt door Wim en Gerda die ons gerust stelden dat het de dag erna beter weer zou worden en dat werd het ook. En dan de bezienswaardigheden in deze streek, werkelijk prachtig.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ilene Scholte10-06-2010

erg leuk vakantiehuis in geweldige omgeving!

Maison Fiolette is een heel fijn vakantiehuis met een prachtige tuin in een schitterende omgeving, waar je vanaf het terras prachtig zicht op hebt: glooiende heuvels, weilandjes en mooie bomen. Het uitzicht alleen al is een bezoek aan het huis méér dan waard! Bovendien ligt het op een geweldige plek om de omgeving te verkennen: het ligt erg rustig, maar je bent snel genoeg op doorgaande wegen, die alle kanten op naar interessante, leuke plekken in de Dordogne leiden. Ook kun je er goed wandelen, ook vanuit het huis. We hadden er maar een weekje gereserveerd, omdat wij dat altijd doen, maar dat was te kort: we hadden nog veel méér kunnen doen. We komen dus zeker een keer terug naar Maison Fiolette (en we gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plek). Het dorp zelf stelt niet zoveel voor, maar je kunt er heerlijk zelfgemaakt brood halen elke ochtend, het heeft een strandje, én een geweldige cave met fijne adviezen over goede wijnen. Een grote supermarkt op nog geen 10 minuten. AANRADER !

Gereisd met partner in mei 2010

Vakantiehuis Maison Fiolette info