Camping Le Clou

Camping Le Clou
8,3

22 tips over Camping Le Clou

Roos, 13-8-2017

-maak gebruik van het tweede, kleinere sanitairgebouw. Minder druk, warme douche en schoner.

- kanoën op de Dordogne is een aanrader

-Sarlat

cyberties, 19-7-2015
Veel camping gasten zijn tijdens ons verblijf bij de supermarkt in Siorac (carrefour) tegen het probleem gelopen dat een pintransactie 2x was afgeschreven. Let hierop!
Roland Ehlert, 1-7-2015
Zoals gezegd, het is wat glooiend. Dus "vergeet" de steps en loopfietsjes. Wij hebben heel wat "oe" en "aah" momentjes gehad bij het aanschouwen van alle peuters en kleuters die vol gas de "berg" afgerold of geslipperd kwamen. Ging steeds goed, dat wel, maar wij waren blij dat we die van onze dochter níet mee hadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou voor je op een rij gezet:

Francien Dekkers, 11-6-2015

De eigenaren hebben de mooiste tips voor de omgeving.

Voor wandelaars en fietsers zijn er, heel veel, en bijzonder mooie routes met duidelijke bewegwijzering.

theo, 11-6-2015
jullie verdienen minimaal een 9.
Adriana, 10-1-2015
Kastelen bezoeken en zeker het punt waar de rivier de Dordogne en de Vezere elkaar ontmoet. Super leuke plek voor kleine kinderen. Tip: Neem schepnetjes mee en waterschoenen.

familie Janssen, 23-8-2014
In de omgeving veel te doen, kanovaren, klimparken, brocante-marktjes en mooie kastelen, druipsteengrotten.
kunstmarjo, 11-8-2014

Logische uitstapjes, genoeg folders bij receptie

Restaurantje gerund door Nederlandse met lokale gerechten tegen schappelijke prijzen, inclusief kindermenus (echte kipnuggets, geen gemalen prefab). Camping af naar links tweede links na circa 2,5 kilometer aan linkerkant

Son, 11-8-2014
Het terras was sfeervol. Als je een staplaats boekt vraag dan om een plek id buurt van 78, daar heb je geen last van de weg. Ik had het gevoel dat het succes/ de drukte te overweldigend was voor de organisatie dat veelal door stagiaires werd gerund. Hierdoor was er geen ruimte voor hartelijkheid.
Margreet Bruins, 9-8-2014
De camping is geschikt voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 8 a 10 jaar. Die zullen de tijd van hun leven hebben. oudere kinderen zijn er vrijwel niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou voor je op een rij gezet: