Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zowel jong als oud kan terecht bij Camping Le Clou. Op deze kleinschalige camping vind je een zwembad met waterglijbaan, veel speelvoorzieningen zoals o.a. een multisportterrein, een klimkasteel en een grote zandbak. Voor de ouders is er de mogelijkheid om te ontspannen tijdens een ontspanningsmassage. Bezoek hier dorpjes, kastelen en grotten.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Clou voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

372 Reviews over Le Clou

• 10Margreet22-10-2022

Een aanrader!

Wij vonden Le Clou de idéale locatie voor onze vakantie in de Dordogne. Een fijne plek met persoonlijk ontvangst, zwembad, restaurant, bar, afhaalmogelijkheden (verse broodjes:)), prima sanitair. Deze werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Centraal gelegen voor zoveel leuke culturele en sportieve activiteiten. ´S avonds aten we geregeld mee met de table d'hôtes: heerlijk eten met lekkere wijnen uit de streek (en je hoefde de auto niet meer in).
    Wat ons betreft alles wat je wil voor je vakantie!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Arend Jan22-10-2022

Nog een keer!

Paar jaar geleden al eens geweest met peuters. Nu nog een keer met de kids. En toen we wegreden zeiden die: “gaan we nog een keer?” Prima camping. Alles werkt, is goed schoon en supergezellig terras. Goeie gezellige bediening. Heerlijk dag menu (reserveren!). Gewoon prima!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Deb21-10-2022

Topterras

Voor ons is Le Clou een zalige plek om te komen. Waar vind je nou een camping met zo’n gezellig terras met bijna elke avond een heerlijk drie-gangenmenu?

Hoogtepunt was het kanovaren met andere campinggasten over de prachtige Dordogne. Het water stond laag dit jaar dus we konden zelfs dammetjes bouwen onderweg.

Onderaan de berg is een fijn strand bij de Dordogne. Lekker om af te koelen en te zwemmen en spelen. Wat natuurlijk ook in het zwembad op de camping kan.

Elke dag even een rondje wandelen in de gehuchtjes in de buurt.

Leuke dorpjes in de buurt, ik kocht zelfs een schilderij, in Belvès.

Houd je van rust en ruimte, dan moet je hier buiten het hoogseizoen komen, óf zorgen dat je aan de buitenrand van de camping staat.

Oja, de nieuwe wasmachines waren ook top: geen muntjes regelen maar betalen met pin!

• 9Marc20-10-2022

Een groot feest, al jaren

We komen er al twaalf jaar met groot plezier, in mei en in de zomer. Gastvrij, top voor kleine kinderen. Onze boys zijn ermee opgegroeid en gaan nog steeds met veel plezier mee. Lekker eten, zalig terras, fijn zwembad. Accommodaties top. Veel te doen in de omgeving

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Rennie20-10-2022

Het beste terras van Frankrijk

Camping Le Clou is een heerlijke plek voor een gezinsvakantie. Het terras is prachtig en dé plek om even tot rust te komen of juist om even mensen op te zoeken. Enthousiast personeel, lekker eten, gezellig en een omgeving waar van alles is te zien en te beleven.

Kom je vooral voor je rust, zoek dan een plek achteraan op de camping. Kom je voor de gezelligheid, dan is dichterbij het zwembad misschien het idee.

Je kan er trouwens vrienden voor het leven aan overhouden zo'n vakantie op Le Clou :)

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ellen07-09-2022

Heerlijke camping, erg leuk met kleinere kinderen

Jammer van de voorgaande reviews, dat doet deze mooie camping geen recht. Wij hebben een heerlijke week gehad met 2 kinderen van 5 en 8 jaar. Vriendjes waren snel gemaakt, lekker voetballen en deelname aan de laagdrempelige activiteiten. Door de kleinschaligheid konden de kinderen vrij over de camping lopen en lekker hun gang gaan. Heerlijke avonden op het prachtige terras, table d'hotes erg goed. De gewone kaart stelt inderdaad niet veel voor dus daar zou ik niet meer voor kiezen. Zeer vriendelijke jongeren die de activiteiten verzorgden en in de bediening werkten. We hadden een mooie mobilhome die keurig schoon was en van alle gemakken voorzien. In de omgeving genoeg te beleven en supermarkten dichtbij. Ik zou zeker nogmaals voor deze camping kiezen.

• 8Sita31-08-2022

Relaxte vakantie in de Dordogne

Wij kwamen zonder verwachtingen op de camping. We hadden ons vooraf niet al teveel ingelezen. De eigenaar vroeg ons of we wel wisten dat het een kindercamping was. Hier waren we eerlijk gezegd niet van op de hoogte, maar dit heeft ons verder er niet van weerhouden er toch te blijven. We hadden een prachtige plek op de camping, met veel rust. Ver van alle campinggeluiden. Top: Deze camping ligt erg centraal gelegen, je bent zo op de mooiste plekjes van de Dordogne. Lieve jonge mensen, die hier hun vakantiebaan hebben en dit echt met plezier doen. Heerlijk eten Table d'hôte, hoe gezellig is het om met mensen samen aan tafel te zitten en dan tot de leukste gesprekken te komen. Tips: -Toch irritatie omtrent de bedjes bij het zwembad, kinderen die toch veel bedjes bezet houden voor ouders die er nog niet zijn. Hier zou ik toch als campingeigenaar meer toezicht op houden. -Erg weinig verlichting -Met regelmaat een penetrante rioollucht.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4CR24-08-2022

Tegenvaller

Lovende recensies van eerdere jaren maakten dat deze camping hoog op onze wishlist stond... Wat viel dat tegen! We vonden het erg druk en lawaaierig, tot laat werd er met walkietalkies over het terrein gerend en tieners waren tot na middernacht duidelijk hoorbaar. Sanitair slecht schoon gehouden en onvoldoende capaciteit dus vaak wachten voor zowel douches als afwas. Kaart op het terras beperkt zich tot pizza, patat en Hollandse snacks. Enig gezond alternatief is een (dure) familiesalade. Een zak ijsbergsla met wat komkommer en tomaat. Zoals hieronder genoemd mag het activiteiten programma geen naam hebben voor een 4* kindercamping, hoewel de meiden gezellig waren en leuk hun best deden. Tot slot, jammer dat er voor kinderen tot 8/9 jaar geen deel in het zwembad is waar zij kunnen staan, anders dan het peuterbad. Een domper vonden wij, jammer!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Michiel Janssen21-08-2022

Zeer leuke goed gefaciliteerde camping

Kan me niet herkennen in de vorige 2 reviews. Camping is mooi gefaciliteerd. Zwembad ziet er elke dag keurig uit. Sanitair is schoon. Tuurlijk door kleine kinderen hier en daar niet altijd. Eten en drinken is prima met een gezellig terras. Veel schaduw op de camping aanwezig. Camping is vooral gericht voor gezinnen met kinderen onder de 12. Entertainment is klein opgezet maar prima. Als wij in deze regio zouden terug komen kozen wij direct weer voor deze camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5M.20-08-2022

Eens maar nooit weer

Eigenaresse heeft helaas niets gedaan met de voorgaande kritieken. Er kon echt geen vriendelijk woord of lachje af. Gelukkig maken haar man en dochters een hoop goed als het gaat om de klantvriendelijkheid. +/+ de grote ruime parkeerplek en het fantastische terras. Zwembad ok, maar met deze temperaturen veel te klein en achterstallig onderhoud. Le clou gots talent erg leuk!! -/- ondanks de inzet van de enthousiaste dames was de animatie verder om te huilen. Schoonmaak wc idem. Het is een kindvriendelijke camping echter bij teveel lawaai maken op het terras bij het spelen van een spelletje werden de kinderen dringend verzocht minder geluid te maken of te vertrekken. Verder veel handdoekken leggers. Kan de camping niks aan doen maar werd ook niet gehandhaafd. Veel (kleine) kinderen op de camping vooral in de leeftijd van 0-6. Een camping met potentie maar vanwege de leeftijd vd kids en onvriendelijke eigenaresse voor ons geen 2e keer.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar