Camping Le Clou

Camping Le Clou
8,3

319 reviews over Camping Le Clou in het Nederlands

Appartement? Leg de lat laag!

Fam. S.A.
19-8-2018

De camping is een paradijs voor kinderen tot 8-9 jaar en met mensen met caravan of een tent hebben. Maar, wij hadden 1 van de 3 appartementen. Het probleem met de appartementen is dat het aangebouwde ruimtes zijn. De lucht kan er niet circuleren, dus het wordt er gauw muf (helemaal als het 35+ graden is). Bovendien is de aankleding en het meubilair gedateerd en/of niet helemaal in orde/stuk. Matrassen moeten echt vervangen worden. Op een camping blijven mensen wel droog, maar de eigenaren moeten echt wat meer aandacht aan de appartementen schenken (en een AC unit of ventilator is geen overbodige luxe).

De bediening is vriendelijk en attent. Maar het valt aan te raden om iemand met horeca ervaring tussen keuken en bediening te zetten. Een paar keer viel het eten gewoon tegen (verbrand), en dan helpt het om wat ervaring in huis te hebben.

Le Clou is een gezellige camping, gelegen in een mooie omgeving. Jammer van de appartementen!

Super

Keizerwaard
14-8-2018

Heerlijke camping voor ons gezin ( 2 kinderen 8 en 5 jaar) wij verbleven in een stacaravan vlakbij het zwembad en het terras, wij vonden dat ideaal en de kinderen liepen zelf heen en weer omdat het voetbalveld en de speeltuin ook om de hoek waren. Ook de service van op rekening kopen beviel ons wel, zo hoefde je niet met je portemonnee te sjouwen. De kinderen gingen zelf het brood halen en ook de ijsjes. In de omgeving is genoeg te doen. Wij hebben verschillende plekjes gezocht om lekker te zwemmen bij de rivier.

Het personeel is heel vriendelijk, eten was goed en de animatie was voor mijn kinderen voldoende. Wij hebben een hele relaxte vakantie gehad.

Top Camping, kleinschalig, vriendelijk, kortom een aanrader.

Het was top!

Fam uit Amsterdam
8-8-2018

Mooie camping, fijne ligging onder de bomen. Grandioos, schoon, zwembad evenals het sanitair. Super vriendelijk personeel.

Ontzettend welkom gevoel gekregen bij aankomst door een warm woord en een drankje op het terras. Ook hierna nog vele eet en drink momenten doorgebracht op het terras en het daar ontzettend gezellig gehad.

De camping is rond 22.00 uur stil, fijn!

Het animatieprogramma richt zich wel echt op jongere kinderen. Onze zoons van 9 hebben zich prima vermaakt op het voetbalveldje, maar als je geen voetbalkinderen hebt en ze hopen op een animatie programma, komen ze niet enorm aan hun trekken. Ik zou zeggen dat de camping echt gericht is op kinderleeftijd tot ongeveer 8.

Het brood viel ons qua kwaliteit echt tegen. Maar er is een bakkertje op korte (rij) afstand.

Absoluut een plek om te onthouden, als tip te geven en met plezier op terug te kijken!

Voordeeluitjes.nl

Ideeal voor gezinnen met jonge kinderen

H. Klaassen
4-8-2018

Ideale camping voor 30+ers met jonge kinderen of waarvan de jongste een jaar of 2 of 3 is. Onze kinderen van 7 en 8 jaar hebben zich prima vermaakt, maar wij zaten op een plek tussen de huilende kinderen van 2 en 3 jaar oud, die vervolgens ook weer heel vroeg wakker zijn en opnieuw beginnen te huilen. Als je zelf geen jonge kids meer hebt is dat echt weer even wennen. Daar kunnen de eigenaren overigens niets aan doen, natuurlijk.

Verder is het een supercamping, met fijn personeel, een fijne kaart en een keurig net zwembad en sanitair.

KASB
31-7-2018

Een super leuke Nederlandse camping met een leuk team. Genoeg te doen!

Goede tijd gehad!

Marcel
31-7-2018

Tweede maal dat we de camping bezoeken. Het was weer een prettige ervaring. Een paar opmerkingen:

Het brood komt nu van een andere bakker. Ik begrijp de overwegingen (hij was vaak laat begreep ik), maar wij zijn zelf brood gaan halen in Coux et Bigaroque. Dat brood op de camping was niet van de kwaliteit die je van Frans brood mag verwachten (en waar wij ons op verheugen op vakantie).

De camping trekt (misschien onbedoeld) vooral gezinnen met jonge kinderen. Het lijkt dat dit als neveneffect heeft dat je met 10 jaar al oud bent op Le Clou. Dat de activiteiten zich vooral richten op heel jonge kinderen helpt niet.

De eetmogelijkheden op het terras waren uitgebreid. Goed idee!

Voor de rest was het wederom een heerlijke tijd op Le Clou. Mooi aangelegde camping. Lekker kleinschalig. Supergoed zwembad. Gezellig terras.

Relaxt!

Laurie
29-7-2018

Wij hebben een fantastische vakantie achter de rug. Een fijne plek waar je echt vakantie viert. Wij hebben met name genoten van het fijne terras waar je gewoon op naam besteld en om de dag even afrekent. De gastvrijheid van het gehele team valt ontzettend op, ze kennen je meestal bij naam en proberen je echt te laten relaxen.

De stacaravan was prima maar de douche was vervelend (heel heet of koud water) totdat wij ontdekten dat er familiedouches in het toiletgebouw waren, deze waren echt heel prima!

Kortom...heerlijke vakantie met fijne mensen om ons heen. Kids hebben genoten van alles en wij ook!

Heel veel waar voor je geld?

Tinus de Graaf
28-7-2018

Super leuke camping met zeer vriendelijk Nederlandse eigenaren.

Met een welkomst drankje krijg je meteen een welkom gevoel.

Camping is geschikt voor ouderen als gezinnen met jonge kinderen.

Prachtig gelegen tussen de bossen op een heuvel en vlakbij de rivier de Dordogne.

Een aanrader is table du hotes, met andere gasten gezellig tafelen en genieten van de kookkunsten van Carl en Luuk. Na het eten nog even lekker nagenieten op het gezellige terras. Buiten de culinaire hoogstandjes kan je er ook gewoon een patatje eten of pizza. Het zwembad bestaat uit bad voor de aller kleintjes een groot diep bad voor de groten en een apart bad met glijbaan. Er zijn ruim voldoende ligbedden en stoelen rondom het zwembad. Tijdens ons verblijf hebben we een enorme onweersbui gehad waardoor de stroom in de hele streek was uitgevallen (26 uur lang) Komt het personeel met waxine lichtjes langs de kampeerders voor licht in de duisternis. Top!

Zeker nog een keertje terug!!

Fam Vianen
25-7-2018

Mooie, schone, sfeervolle niet te grote camping. Echt ideaal voor ons. Mooi overzichtelijk zwembad waar de kinderen zich prima vermaken. Stacaravan schoon en op ruime plek. De kinderen konden heerlijk en veilig spelen. Schitterende omgeving waar je met minder weer genoeg kan ondernemen. Het was echt vakantie voor ons! Wij willen zeker nog een keertje terug!!

Heerlijk en ontspannen!!

Ellie Renes
12-7-2018

Dat het een heel gezellige en uiterst (kind) vriendelijke camping. Voor jong en oud een camping met grote plekken voorde caravan. Nederlands sprekende beheerders die de tijd nemen op je te ontvangen. Top!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clou in Coux-et-Bigaroque (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clou scoort een 8.32 uit 10 op basis van 319 reviews.