Camping Le Clou

307 reviews over Camping Le Clou in het Nederlands

Elke keer weer geweldig

Rosendaal
13-5-2018

Weer 2 heerlijke weken gehad op camping le clou. Het voelt als thuis komen zodra we de camping op rijden.

De kinderen vermaken zich de hele dag op de trampoline of zwembad.

We hebben weer genoten van de kookkunsten van Karl en Luuk.

Ook de omgeving blijft fantastisch, er is genoeg te beleven.

Voor ons volgend jaar weer!

Rojo
26-4-2018

Le Clou kan een echte familiecamping worden genoemd. Gerund door 2 NL eigenaren. Met volop animatie voor de kleintjes en veel speelgelegenheid. Wij waren hier voor de derde keer. De eerste keer in een van de stacaravans, 2e keer in een huisje en nu met camperbus. Het sanitair is dit voorjaar vernieuwd. WiFi is er bij de receptie waar je ook een bar aantreft. Table d’ hote met fantastische gerechten maakt je vakantie compleet. In de omgeving is genoeg te zien. Wel veel Nederlanders dus om je heen. Camping ligt aan doorgaande weg maar er zijn genoeg rustige plekken. Vooral de safaritenten vinden kinderen natuurlijk prachtig.

Een heerlijke gezellige familie camping niet te groot vriendelijke gastheren en dames 2 echtparen, waar de klant echt nog koning is. Netjes en schoon mooie sanitaire voorzieningen. In eenmooie omgeving. Wij hebben er echt genoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou voor je op een rij gezet:

Genieten in alle opzichten!

Ingrid
    6-3-2018

Een heerlijke, mooi gelegen camping in de heuvels van de Dordogne met volop mogelijkheden in de directie omgeving. Zeer gastvrije, behulpzame eigenaren. Kinderen kunnen hier zelf vertrouwd vrij lopen en spelen. Ouders kunnen genieten in zon of schaduw van goed eten, gezelligheid of rust. De sfeer is relaxt. Een camping om terug te komen; een paar dagen bijkomen op doorreis of als rustige uitvalsplek voor de prachtige omgeving met natuur en leuke dorpjes. 's Avonds aanschuiven aan de table d'hote voor een heerlijk, goed gevarieerd 3-gangen menu.

Le Clou is een fantastische kleinschalige camping, met heel veel mogelijkheden voor gezinnen met kleine kinderen. Kinderen kunnen zich hier al snel zelf vermaken, waardoor je als ouders ook echt vakantie hebt. Voor een heerlijke kop koffie, of een gezellig diner kun je terecht op het mooie terras. Brood is elke dag te bestellen, prima geregeld. Verder is het een hele mooie omgeving, met heel veel activiteiten, zoals grotten, kanovaren, kastelen en geweldige uitzichten. Absoluut een aanrader!

Relaxt en gemoedelijk uitrusten in de Dordogne!

Arthur van Langen
    10-2-2018

Een kleine camping met Nederlandse beheerders. Het sanitair is prima verzorgd, het ziet er schoon uit. De ligging is prima en supermarkten liggen binnen 5 kilometer. Elke woensdag gaan ze vanaf de camping een kanotocht doen op de Dordogne, dit is echt een aanrader. Verder zit er genoeg in de omgeving om te bezoeken. Op ongeveer 3 kilometer is er een klein strandje om in de Dordogne te zwemmen. Het zwembad is erg mooi met drie verschilende baden met dieptes en afgesloten voor kinderen. Er is geen badmeester, dus je moet wel zelf op je kinderen letten dat ze er alsnog niet in komen. Er is een bonnetje die je zo nu en dan kan betalen, waardoor je niet elke keer met portemonnee naar het terras hoeft. Er is op het terras WiFi, dit is neit supersnel. Nu we toch ons eigen bundel houden in de EU maakt dit op zich niet veel meer uit. Het entertainment is erg leuk opgezet met elke dag voldoende te doen. Kortom, met onze kinderen een topvakantie!

tjaaa......

Cindy
    16-1-2018

We gingen met goede moed naar Camping "Le Clou"!

Onze ervaring is een camping die overvol is. Helaas zijn eigenaren niet echt betrokken.

We zijn later aangekomen en eerder vertrokken maar over teruggave was niet te spreken. Bij eerder vertrek werd dan ook niet gevraagd wat de reden was.

Warm water uit de douche heb ik een keer mogen ervaren. Dat was die ene keer dan wel extra genieten!!

Zwembad is mooi, fijn en hebben de kids van genoten.

Brood ook prima (wel jammer dat we de rekening elke dag moesten controleren).

Eten in restaurant ook goed.We hebben lekker gegeten en ijsje gegeten. Je zit er mooi en prettig.

Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt.

Al met al..... Tjaaa.......

Jammer, maar voor ons niet meer.

Nederland in de Dordogne

Judith
    30-9-2017

Camping is volledig ingericht op gezinnen met kleine kinderen tm 10 jaar. Volledig Nederlandse camping. Vriendelijke medewerkers van de animatie. Onze kinderen (en wij ook) vonden het zwembad super!

We hadden een plek aan de doorgaande weg en hier waren we echt niet blij mee. Te veel autolawaai... en iets meer begrip mbt dit van de eigenaresse was prettig geweest. Het sanitair is in goede staat. De douches waren helaas bijna nooit goed warm; altijd lauw tot koud. Bij minder warm

weer (en dat is het ook) is dit niet fijn. Sanitair is niet altijd even schoon.Het terras heeft een goede sfeer. De verwerking van bestellingen en bijhouden van rekeningen kan verbeteren. Te veel verwarring bij de medewerkers.

Al met al was de camping wel OK voor een verblijf van een week; maar het echte ontspannen vakantiegevoel hebben we gemist. Voor ons te Nederlands en staan de plekken in straatjes te veel op elkaar/op de autoweg en is het niet onze camping.

Heel leuke camping voor kinderen tot 10 jaar.

Leuke vakantie gehad!
    19-9-2017

De camping is goed verzorgd en vooral naar het terras gaat de meeste aandacht uit. Daar wordt goed geld verdiend, maar dat hoort er toch ook bij. De bediening was vriendelijk. Het sanitair is OK. Goed te doen, dat wel. Wel is het een idee om wat geld tegenaan te gooien om zo het verschil te verkleinen tussen 3* en 4*. Het afwassen kon tot 22.00. Het zwembad was inderdaad niet verwarmd, maar ook zeker niet koud. Gewoon erin springen en het lekkere weer doet de rest. De kinderen (4 en 6) hebben zich er geen seconde druk om gemaakt.

Na 21.30 was het stil in de omgeving van onze plek (36) en konden we rustig een boek lezen of wat dan ook. De plek zelf was ruim met water en stroom dichtbij. Wel is er weinig plek om te parkeren.

In de omgeving is veel te doen en veel is dichtbij, ook een strandje op 5 minuten rijden. Veel kastelen en grotten. Vanuit de camping wordt ook een kanotocht verzorgd. Goed geregeld, net als de animatie. Enthousiaste medewerkers!

Wij en de kinderen hebben genoten!

Prima camping

Thomas
    3-9-2017

De camping heeft een goeie schaal, niet te massaal maar wel met genoeg voorzieningen, vooral voor kleine kinderen. Veel te doen in de omgeving, maar niks op loopafstand. Bijna alleen Nederlanders op de camping. Ideaal is dat je al je bestellingen qua horeca en zo op rekening kan zetten. Hoef je niet steeds met geld op zak. Ik lees in reviews veel over niet al te enthousiaste eigenaren. Nu heb ik ze ook weinig gesproken maar wat zou het. Als ik iets wilde vragen kreeg ik altijd aan de bar goed antwoord, van toeristische tips tot de was laten doen. Sanitair was schoon maar douches bijna altijd lauw. En één keer zo heet dat ik er niet onder kon. Dat draagt niet bij aan het comfort. We kregen een tentplek toegewezen naast de provinciale weg, gelukkig konden we die omboeken. Grootste minpunt is lawaai. Kinderen/baby's huilen wel eens, niks aan te doen, maar dat het campingentertainment tot 21:30 nog vlak naast je tent (met slapende baby) een grote groep kinderen vermaakt, niet zo nodig...

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clou in Coux-et-Bigaroque (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clou scoort een 8.29 uit 10 op basis van 307 reviews.