Camping Le Clou

Met jonge kinderen

Gewoon boeken!

Reitse Bosma
27-9-2018

Echt een top camping! We zijn hier in juni 2018 2 weken geweest en dit beviel zo goed dat we in september weer terugkwamen voor nog 2 weken :-)

Mooie ligging in het groen, prima mobile home, restaurant/cafe/bar op supergezellig terras en vriendelijke eigenaren. Zeer kindvriendelijk voor onze kids van 4 en 2, genoeg zwem en activiteit opties, kids kunnen vrij rondlopen en vriendjes maken. Super lekker eten als er wordt gekookt + goeie wijnen en zelfs massages als je echt wilt ontspannen. Perfecte plek om met jonge kids helemaal tot rust te komen en een leuke tijd te hebben samen.

Fantastisch!

Davina Gerritsen
11-9-2018

Ontspannen, gemoedelijke camping in hartje Dordogne, vlakbij de rivier. Ideaal voor (kleine) kinderen. Heel fijn dus voor de ouders. Rustig gelegen. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Fijne zwembadjes (3) met genoeg schaduw met wifi. Onze kinderen vonden de geboden 'animatie' vaak erg leuk. Genoeg ruimte om te spelen! Table d'hotes erg lekker en gezellig. Een heerlijk terras ook!

Een camping voor herhaling..

Super!

Peter Traas
7-9-2018

Mooi zwembed en prima en gezellig restaurant. Leuke camping waar je goed en vriendelijk geholpen wordt door alle medewerkers en de 4 Nederlandse eigenaren. Zij waren erg behulpzaam.

Voordeeluitjes.nl

Ontvangst op deze camping is zeer gastvrij, door Nederlandse mensen met een drankje en een persoonlijke welkomstwoordje en uitleg. Kinderden voelden zich daardoor ook gelijk thuis. Wij hadden wel het idee dat we deze camping zo'n vijf jaar te laat ontdekt hebben. Heel veel peuters en kleuters. Voor onze zoon van 8 die van voetbal houdt was het nog net leuk maar voor onze dochter van 10 was het eigenlijk al niet heel leuk meer. Table d'hote was geweldig. Heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Toiletgebouw was schoon. Wel een nadeel dat de wasbakken grenzen aan de toiletten dus tanden poetsen met bijgeluid/geur op de achtergrond van toiletbezoekers. Verder zeer tevreden en een absolute aanrader voor gezinnen met kinderen tot 8 jaar.

Echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Fam. Hartman-Weaver
27-8-2018

Perfecte camping voor jonge kinderen: klein, overzichtelijk en ze kunnen helemaal hun eigen gang gaan. Vrijwel alleen maar Nederlanders op de camping, inclusief het personeel. Hierdoor miste ik het Franse vakantiesfeertje wel een klein beetje, maar voor de kinderen is het ideaal: ze kunnen met alle kindjes spelen en hebben snel vriendjes gemaakt, ze kunnen het brood bestellen en 's morgens ophalen, er is een leuk animatieprogramma met een half uurtje knutselen in de ochtend en spelletjes of talentenjacht 's avonds, etc.

Hele aardige en behulpzame eigenaren en vriendelijk personeel, hoewel niet altijd even efficiënt. Schoon sanitair met fijne familiedouches.

De electrapunten worden gedeeld door verschillende kampeerplaatsen, dus zorg dat je een lang verlengsnoer meeneemt.

Leuke omgeving voor het bezoeken van dorpjes, kastelen en grotten, en voor kanotochten.

Al met al een echte aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 jaar.

Heel kindvriendelijke camping met aardige eigenaren, er heerst een gemoedelijke sfeer. Er wordt veel voor (jonge) kinderen georganiseerd en de kinderen kunnen heerlijk spelen in de verschillende speeltuintjes, bij de trampolines, het voetbalveldje. Daarnaast is er een leuk zwembad. Aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen!

Je kunt een prima hapje eten op de camping (persoonlijk vonden wij de pizza’s wat minder)..

Super tijd gehad hier!

Steenbakkers
23-8-2018

Voor ons als gezin met jonge kinderen de perfecte camping.

Onze oudste van 3 vind 1x in de week knutselen, een keer naar de disco en kijken naar “show”( Le clou got’s talent) geweldig en voldoende.

Ondiepe zwembad ideaal voor jonge kinderen.

Voldoende sanitair en echt gericht op kinderen.

Table D”hotes was geweldig, wat een kwaliteit. En heerlijk wijnarrangement erbij maakte het compleet.

Erg handig dat je kosten op rekening kan laten zetten, hoeft portemonnee niet mee naar zwembad.

Op 15/20 min gelegen van supermarkten, en 10 min van heerlijke strandje aan de Dordogne.

Het brood vonden wij wat minder van kwaliteit.

Appartement? Leg de lat laag!

Fam. S.A.
19-8-2018

De camping is een paradijs voor kinderen tot 8-9 jaar en met mensen met caravan of een tent hebben. Maar, wij hadden 1 van de 3 appartementen. Het probleem met de appartementen is dat het aangebouwde ruimtes zijn. De lucht kan er niet circuleren, dus het wordt er gauw muf (helemaal als het 35+ graden is). Bovendien is de aankleding en het meubilair gedateerd en/of niet helemaal in orde/stuk. Matrassen moeten echt vervangen worden. Op een camping blijven mensen wel droog, maar de eigenaren moeten echt wat meer aandacht aan de appartementen schenken (en een AC unit of ventilator is geen overbodige luxe).

De bediening is vriendelijk en attent. Maar het valt aan te raden om iemand met horeca ervaring tussen keuken en bediening te zetten. Een paar keer viel het eten gewoon tegen (verbrand), en dan helpt het om wat ervaring in huis te hebben.

Le Clou is een gezellige camping, gelegen in een mooie omgeving. Jammer van de appartementen!

Super

Keizerwaard
14-8-2018

Heerlijke camping voor ons gezin ( 2 kinderen 8 en 5 jaar) wij verbleven in een stacaravan vlakbij het zwembad en het terras, wij vonden dat ideaal en de kinderen liepen zelf heen en weer omdat het voetbalveld en de speeltuin ook om de hoek waren. Ook de service van op rekening kopen beviel ons wel, zo hoefde je niet met je portemonnee te sjouwen. De kinderen gingen zelf het brood halen en ook de ijsjes. In de omgeving is genoeg te doen. Wij hebben verschillende plekjes gezocht om lekker te zwemmen bij de rivier.

Het personeel is heel vriendelijk, eten was goed en de animatie was voor mijn kinderen voldoende. Wij hebben een hele relaxte vakantie gehad.

Top Camping, kleinschalig, vriendelijk, kortom een aanrader.

Het was top!

Fam uit Amsterdam
8-8-2018

Mooie camping, fijne ligging onder de bomen. Grandioos, schoon, zwembad evenals het sanitair. Super vriendelijk personeel.

Ontzettend welkom gevoel gekregen bij aankomst door een warm woord en een drankje op het terras. Ook hierna nog vele eet en drink momenten doorgebracht op het terras en het daar ontzettend gezellig gehad.

De camping is rond 22.00 uur stil, fijn!

Het animatieprogramma richt zich wel echt op jongere kinderen. Onze zoons van 9 hebben zich prima vermaakt op het voetbalveldje, maar als je geen voetbalkinderen hebt en ze hopen op een animatie programma, komen ze niet enorm aan hun trekken. Ik zou zeggen dat de camping echt gericht is op kinderleeftijd tot ongeveer 8.

Het brood viel ons qua kwaliteit echt tegen. Maar er is een bakkertje op korte (rij) afstand.

Absoluut een plek om te onthouden, als tip te geven en met plezier op terug te kijken!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clou in Coux-et-Bigaroque (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.