Vakantiepark Domaine Courbiac

Vakantiepark Domaine Courbiac

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen8,8

76 reviews over Vakantiepark Domaine Courbiac in het Nederlands

Een rustige camping in een prachtige omgeving.

Fam. Oudejans
21-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een camping midden in de natuur ver weg van alle hectiek uit het dagelijkse leven. Hier kan je echt onthaasten en genieten van de omgeving. Er zijn meerdere mogelijkheden tot overnachten. Kamperen op het terrein, maar ook het huren van diverse huisjes op het terrein is mogelijk. De eigenaren bieden de mogelijkheid om twee keer per week op het campingterrein te eten. Dat is prettig omdat de meeste restaurants wat verderop liggen. Dat vonden wij het enige minpuntje, voor het bezoek aan cafeetjes en restaurants moet er wel een aantal kilometers gereden worden.

Heerlijke plek om met de kids tot rust te komen

Joris Sterkenburg
2-8-2016
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad op een hele mooie plek. Het grote voordeel is dat het een kleine camping is maar toch met genoeg mensen(kinderen) om een relaxte vakantie te hebben. Karla en Albert zorgen er voor dat er een goede sfeer heerst en je een echt "niets moet maar alles mag" sfeertje" krijgt waardoor je er echt uit bent. Wat betreft de kinderen is deze plek zeker een aanrader. Deze plek staat voor lange zomeravonden waarbij de kids heerlijk met elkaar aan het spelen zijn en ouders heerlijk bij kunnen lezen....

• Onderkomen10

Een geweldige bestemming om te genieten van de rust. Wij verbleven in gite La Brise met 2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 15. Alles wat je nodig hebt is voorhanden en ook met warm ( zelfs heet ) weer blijft het lekker koel binnen om te slapen. Zowel de kinderen als wijzelf hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Karla en Albert, 2 fantastische mensen trouwens! Steeds behulpzaam en paraat voor een praatje en op geen enkel moment opdringerig. 's nachts kan je er bij helder weer zelfs de Melkweg bewonderen... wie wil dat nu niet zien? Wij komen zeker nog eens terug, het was top!!

• Onderkomen9

We kwamen om tot rust te komen en dat is geweldig gelukt.

Een geweldige plek en omgeving met voor ons de juiste faciliteiten.

Vanuit gites "La Brise" liepen de kids (1 en 2) zo de deur uit en speelden in het gras voor de deur. Lucky de hond was favoriet, maar ook de kippen en konijnen waren zeer in trek. Heerlijk gegeten en ontspannen. Karla, Albert en Mark, dank voor jullie gastvrijheid!

Geweldig

Nelleke
21-9-2015
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke week gehad, het was er gezellig gemoedelijk en huiselijk!

Onze zoon vermaakte zich uitstekend en wij kwamen helemaal tot rust!

Ook het fietsen in de omgeving was prachtig kortom een heel leuke vakantie gehad voor herhaling vatbaar! Karla Albert en Mark bedankt!!!!

Super ontspannend.

Esther
19-9-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

In september 10 dagen gite Les Bellesvues gehuurd. Super uitzicht en wat vooral opviel was de persoonlijke inrichting. Gezellig met frutseltjes waardoor we ons meteen thuis voelden. Het was persoonlijk. Zo ook Karla en Albert. Ontzettend aardig zonder zich op te dringen. Juiste balans tussen gastheerschap en lekker je eigen gang kunnen gaan. Ook in september is er nog genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn in ieder geval helemaal uitgerust en gebruind naar huis toe gegaan.

Heerlijk relaxed!!

Monique van Nuland
29-8-2015
  • Onderkomen9

Het is ons prima bevallen bij Albert en Karla. Super gastvrij en heel gezellig! Alles is prima geregeld en we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Met name de kinderen hebben het fijn gehad met de dieren en voelden zich helemaal thuis.

Al met al een echte aanrader.

Geweldig!

Marc en Sanne
25-8-2015
  • Onderkomen10

Wat hebben wij het heerlijk gehad op deze camping!! Wat ons betreft echt een grote aanrader. Albert en Karla zijn ontzettend lieve, leuke mensen die altijd klaarstaan met advies en hulp. Ze kunnen ook heeerlijk koken, waar we tijdens de Table d'Hotes van genoten hebben: tiramisu om je vingers bij af te likken! Het terrein is prachtig. Een zwembad met overal lekkere plekjes om uit te rusten in de zon of schaduw, een overdekt terras, een veranda waar de eigenaren gewoon gezellig een wijntje met je komen drinken in de avond, prachtig uitzicht over de vallei... en een super sfeer onderling met de andere kampeerders. Wij kunnen niet enthousiast genoeg zijn over dit heerlijke plekje. Ook de omgeving is super met mooie schattige dorpjes in de buurt, meren, genoeg activiteiten mogelijk, brocantes... speciale vermelding waard zijn Pluis en Tijger, de kittens die mijn hart gestolen hebben! Zorgen jullie goed voor ze Albert en Karla?! Wij komen zeker terug!

Aangename sfeer

Katrijn en co
20-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

We hebben op domaine courbiac een heel fijne vakantie doorgebracht. Je kan er zowel in gezinsverband, alsook samen met de andere gasten genieten van heel wat leuke activiteiten zonder enige verplichting van deelname in een heel mooi decor. Zowel het domein als de omgeving zijn zeer de moeite waard. Onze kinderen beleefden er een fantastische tijd en wij genoten er van de rust. Bedankt Karla en Albert voor jullie gastvrijheid!

Mooie plek!

Fam groeneveld
20-8-2015
  • Onderkomen8

Net terug van 2 1/2 week in een ingerichte tent bij domaine courbiac. Goed bevallen, mooie locatie en genoeg te doen voor de kinderen. Trampoline, dieren en zwembad. Daarnaast wordt er nog van alles georganiseerd. Table d'hotes is ook een aanrader. Goed verzorgd en heerlijk gegeten. Daarnaast ook heel gezellig. Karla en Albert doen er alles aan om het naar je zin te maken. De laatste 2 dagen veel regen gehad en toen kregen wij het aanbod om de laatste 2 nachten in de caravan te verblijven. Super natuurlijk! Kortom, dit is een aanrader als je van kleinschalig houdt en toch wat te doen wilt hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Courbiac in Courbiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Courbiac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.