Camping Yelloh! Village Lous Seurrots

Camping Yelloh! Village Lous Seurrots
7,6

5 tips over Camping Yelloh! Village Lous Seurrots

4vA, 13-9-2014

Als het even kan neem dan fietsen mee.

Bij vloed komt de zee heel snel opzetten, pas op je handdoeken!

Je kunt hier echt heeeeerlijk in de natuur hardlopen

Op een paar km is er een klimparcours met verschillende moeilijkheidsgraden. Zelf niet gedaan maar goede verhalen over gehoord.

Mijn dochtertje vond de trampolines van de camping geweldig. Soms moet je er een tijdje voor in de rij staan maar het is wel gratis.

roel, 11-8-2014
De zee is hier de trekpleister, super die golven voor jong en oud (misschien minder geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen). Natuurlijk bodyboard huren (incl. flippers, anders moet je tussen de zwemmers) of les nemen. Kopen kan ook, bij declathon bijv.
sikkens_selij, 10-8-2014
Kayaken over de prachtige rivier die langs de camping loopt. Achter de camping is het eindpunt van de tocht. Daar kan je naar toe lopen, dan brengen ze je met een bus naar het begin. Ook voor kinderen vanaf een jaar of 4 al erg leuk. Duur ca 2 uur. Onze kinderen gaan graag op zoek naar krabben/garnalen ed, dat lukt niet op dit strand, maar op ruim een uur rijden zijn daar prachtige stranden voor, omgeving Biarritz (volgend jaar gaan wij bij yelloh Ilbarritz kijken om die reden)

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Lous Seurrots voor je op een rij gezet:

Teunis van Aalst, 11-9-2013
Eigenlijk is de gehele camping geschikt voro een prima verblijf, of je nu met de tent bent, een caravan huurt of een chalet, alles prima. Er zijn zelfs een paar accomodaties voor invalide mensen dus aan alles gedacht.
Patriciaa, 11-8-2013
Moliets Plage, Mimizan en Biarittz.