Camping Yelloh! Village Lous Seurrots

Camping Yelloh! Village Lous Seurrots
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Lous Seurrots voor je op een rij gezet:

72 reviews over Camping Yelloh! Village Lous Seurrots in het Nederlands

Camping ligt vlak aan een super mooi breed strand.

Met kleine kinderen is de zee net iets te wild.

Machtig hoge golven om te plank surfen.

Veel te doen op de camping voor jonge kinderen.

Mooi zwembad met leuke bar.

Mooie ligging van de camping.

Het heerlijke weer :))

Contis-Plage een gezellig en sfeervol dorpje meet veel eetgelegenheden.

Deze camping beveel ik aan en krijgt van mij een cijfer 9

Heerlijk!

Rob en Monica
8-9-2017

We zaten in een 2 persoons cottage in de wijk Dune. Netjes en het bed was goed. De wijk Dune is mooi ruim opgezet! Veel te doen in de omgeving. Aanrader qua steden; Dax/Bayonne/Biarritz. Ook zijn we naar het Pays d'Orthe geweest met de dorpjes Peyrehorade en Hastingues (abdijen, prachtige vergezichten). Ruige zee, wel koud! Zwemmen in de zee was niet mogelijk. Heerlijk fietsen in de bossen. Het dorpje Contis place was erg gezellig. We waren er de laatste week van aug en eerste van sept. Een wereld van verschil! De 2e week 80% dicht! Het seizoen is dan op het eind maar wel jammer want je mist dan een stukje gezelligheid. Eten bij de Auberge in St Julien en Born na een mooie fietstocht daarnaartoe (9km heen). Vuurtoren beklimmen (160 treden) en genieten van het schitterende uitzicht bij zonnig weer. Wel koelt het hier in de avond erg af dus neem een dikker vest mee. Omdat je in Les Landes veel kan doen en zien vinden we dit echt een aanrader! Minpunt; geur papierfabriek Mimizan!!!!

Samen met onze twee kleine kinderen twee en een halve week doorgebracht op deze camping. Naast dat het zwembad leuk is, de zee dichtbij en het een schattig plaatsje is, is de camping voor een gezin achterin tussen de huisjes niet leuk.

Het is een luidruchtige overvolle camping vol Franse mensen die geen rekening houden met andere mensen. Een mix van luxe en simpele huisjes, vaste tenten en kampeerplaatsen. Wij stonden met onze caravan tussen de huisjes en vaste tenten. We hadden verzocht om een rustige plek, vanwege onze baby en het slaap ritme.... Zeker twaalf nachten slecht geslapen vanwege de luidruchtige mensen die in de huisjes en de vaste tenten verbleven. De animatie begint past tegen half tien en eindigt tegen elf uur/ half twaalf. Het is allemaal in het Frans, hard en over de hele camping te horen. Ook niet echt interessant voor onze kids, die tegen die tijd eigenlijk al te moe waren. Voordat de Franse mensen bij hun plek zijn en te bed gaan is het dus dik na twaalven. Aan het eind van de vakantie kwamen de Franse jongeren...leuk voor hun, die late avonden en muziek, maar voor onze kids niet. Ze zeggen dat er een bewaker over de camping rondloopt en de stilte vanaf 12 uur handhaaft, maar die moet dan wel heel doof zijn.....

Het sanitair is verouderd, deuren die niet op slot kunnen en er is steeds geen toilet papier. De douche worden steeds koud en de knop voor water blijf je maar aandrukken. Er waren maar vier wc's en douches en drie afwasplekken. Veel te kort. In de rij staan om naar de wc te kunnen en dan geen toiletpapier hebben....Als het warm was stonk het naar riool.

De camping staat vol met auto's die tot 23:00 uur mogen rijden over de camping. De hele dag moet je goed opletten dat je kids niet overreden worden.

Wij gaan hier nooit meer terug!

Heerlijke camping zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping met mooi zwembad vlakbij strand
    1-9-2017

In tegenstelling tot eerdere review, wij stonden op kampeerplaats vrij vooraan. Natuurlijk geluid van animatie maar bij ons om 11 uur over en stil. Toiletgebouw bij bijna alles wc's toiletpapier (anders neem je voor de zekerheid toch iets mee). Douches prima van temperatuur en geen probleem met sloten op deuren. Wel lange wachtrij tussen 5 en 7 bij douche. Goede campingwinkel, lekker zwembad waarvan water iets warmer zou mogen. Klein stukje wandelen naar strand maar je komt langs gezellige winkeltjes en restaurantjes dus dat is prima te doen. Wij komen hier nog wel een keer. Want het is hier altijd genieten van de zee met de hoge golven.

Wederom genoten ontzettend leuk camping dorp!

Familie
    31-8-2017

Voor de 2de keer geweest. Meeste kampeerplaatsen zeer ruim,sanitair is vernieuwd het gebouw waar wij bij zaten (voor op camping gedeelte) zag er prachtig uit. Zwembad sinds vorig jaar vernieuwd en ook erg mooi geworden. Temperatuur van het water prima! Supermarktje bij de camping zijn de dagelijkse dingen te krijgen, elke dag vers brood. Via een weg door een gezellig surfdorpje loop je zo naar het prachtige strand. Dagelijks een groente/fruitkraam in het dorp, supermarktje div. restaurants, ijssalons sushibar, winkeltjes, wekelijks markt, heel gezellig! Elke avond animatie, niet echt gebruik van gemaakt. Wij stonden niet ver van het zwembad en de animatie, en hebben totaal geen overlast ervaren. Personeel vriendelijk, er wordt goed schoongemaakt, bij het sanitair. De vieze dingen die je af en toe helaas tegenkomt worden vaak door mensen zelf veroorzaakt, thuis laat je de wasbak/toilet ook schoon achter waarom op vakantie niet?! Wij hebben al geboekt voor volgend jaar!

Ordinair pretpark, geen camping...

Zonde van m'n geld
    29-8-2017

Op de eerste plaats is het een mooi park op een prachtige locatie met een geweldig strand op loopafstand. Zwembad is mooi en het personeel is zeer vriendelijk, maar...

De animatie is zeer luidruchtig en gaat door tot twaalf uur en daarna barst het feest los in de huisjes. Er wordt gezegd dat de nacht bewaking hier op handhaaft na een beklag, maar er wordt echt niets aan gedaan. Vreselijk om zo veel geld te betalen en vervolgens geen nacht rust te hebben.

Kampeerplaatsen zijn echt achtergesteld.

Sanitair wordt slecht bijgehouden , vrijwel nooit toiletpapier en deuren kunnen niet op slot.

Douchen mag je doen in een hokje waarvan ook de deur kapot is, temperatuur pendelt continu.

Dan de auto's; die racen de hele dag en nacht met hoge snelheid rond, levensgevaarlijk voor je kinderen! Het park staat helemaal vol met auto's.

Animatie is leuk en zeer aanwezig, helaas in het Frans

Heerlijk

Ilona
    5-8-2017

We hebben een week in een premium cottage met rivier en zeezicht op dit park doorgebracht. De cottage was best ruim en prachtig gelegen. Op het overdekte terras kon je heerlijk eten met zicht op de rivier en de oceaan. Er stond op het terras een bakplaat, dat maakte het eten maken wel erg gezellig. Zag die bakplaten trouwens alleen bij dit type huisje staan.

De kinderen vonden het zwembad geweldig, leuke glijbanen, bij iets minder weer stuk zwembad overdekt. Wij waren er in het hoogseizoen en dan was het vinden van een ligbedje wel een hele uitdaging....

Het strand is gemakkelijk te voet te bereiken. Het is een ruim strand. Op een stuk is er toezicht om in zee te zwemmen. De oceaan kan best ruw zijn. Geweldige golven, veel surfers.

Het winkeltje is best uitgebreid in het assortiment voor een campingwinkel. Natuurlijk wat duurder dan de normale supermarkt, maar dat is gebruikelijk.

Park wordt netjes schoon gehouden. Animatie aanwezig, maar wegens de oriëntatie op Frans, trok het onze kinderen niet daaraan mee te doen.

Speeltuintje is wat verouderd, zou wat uitgebreider mogen.

Super camping vlakbij het strant

Michiel
    1-8-2017

Gezellige camping met veel mogelijkheden voor kinderen. Geweldig mooie zee met super golven.

Oude reviews (archief)

leuke camping

Jeanet
    21-8-2016

Leuk en makkelijk aan camping is: heel mooi zwembad, winkel incl. geldautomaat, dicht bij strand, 's nachts bewaking, schoon sanitair, leuk voor kinderen van alle leeftijden. Personeel is vriendelijk. Wij hadden huisje in Pinede. Veel bomen en dus veel schaduw. Heerlijk!

Mooie omgeving met mooie fietspaden, kanoën net achter de camping bij kanocentrum (wel van te voren reserveren). Contis is gezellig klein plaatsje.

Grotere supermarkt in Lit-et-Mixe.

Als ik dan een min moet geven is het soms toch wat lawaaierig 's nachts (vanaf de weg die langs de camping loopt?). Bij de kampeerplaatsen bestaan sommige plekken alleen uit zandondergrond en weinig schaduw. Even goed kijken dus voor welke plek je boekt als je dit niet wilt.

Misschien volgend jaar weer.......

Jeanine
    20-8-2016

Mooie ligging. Ga voor een campeerplek aan de rivier. Heerlijk rustig gelegen. Er komt geen verkeer langs.

strand is op loopafstand. Contis plage is leuk. Restaurantjes zijn prima.

Op de camping van alles te doen: tennis, pingpong, midget golf.

Pizza's in het restaurant zijn prima.

Zwembad is leuk. Bijna altijd plek ondanks het handdoekje leggen.

Leuke uitjes: klimpark op 3 km, cap ferret met een bootje, huur fietsen en ga naar mimizan bijvoorbeeld.

Sanitair wordt goed schoon gehouden. Medewerkersvan de receptie zijn erg vriendelijk.

Mindere punten: camping kan veel beter schoon gehouden worden. Overal aan de rivierzijde ligt rommel. Ook zouden de campeerplaatsen gecontroleerd moeten worden na vertrek van de gasten. Op onze plek lag plastic rommel zoals een injectiespuit, doppen, haringen etc. Wc papier aan het eind van de dag was altijd op. Zwembad moet vaker schoongemaakt worden, veel haren, zand en pleisters.

Verder zou de camping werk moeten maken van achterstallig onderhoud. Denk aan een plank die losligt of een lampdie niet werkt of zorgdat de midgetgolfbaan opgeknapt wordt. Een lik verf doet wonderen.

Misschien komen we volgend jaar wel weer. Plek iszoalsgezegd erg mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Lous Seurrots in Contis-Plage (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Lous Seurrots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Lous Seurrots scoort een 7.66 uit 10 op basis van 121 reviews.