Claouey (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Claouey (Gironde) voor je op een rij gezet:

Reviews over Claouey (Gironde)

Slechts een etappe van hel rondreis ...

Dirk Teughels,
    14-5-2014

Cabane de Mimbeau is alvast een absolute aanrader ... Verse oesters, supergarnalen, ... mooi in de natuur geïntegreerd terras, lekkere wijn, aangename bediening. Verder talloze mooie uitzichtplaatsen ....

Gereisd met partner in januari 2014

Gewoon een dorpje

Max Knoester,
    25-8-2012

In Claouey gaat het niet over het dorp zelf, maar om de omgeving en de camping (Les Viviers) die erbij ligt. Je kan hier oesterbanken bezichtigen en de zandstranden aan zee zijn ook de moeite waard. De hoge golven maken het minder veilig om hier te zwemmen, dus houd het maar bij baden. De kust hier is daarom wel geliefd bij surfers.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

De omgeving en vooral het strand is schitterend, schoon,

Dhr. N.Tuip,
    7-7-2006

De omgeving en vooral het strand is schitterend, schoon, rustig met toezicht en zeer hoge golven.

Indien de camping in orde is zeker de moeite waard, neem echter wel een dikke portemonai mee de prijzen zijn er niet mis!

Gereisd met partner in juni 2006
Claouey (Gironde) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 28 reviews