Reviews over Claouey (Gironde)

Fijn!

Mashar,
    4-10-2017

Eind september - een mobile home 5/4 personen gehuurd voor 11 nachten - was nieuw. fijn comfortabel huisje, overdekte veranda. alles aanwezig (behalve een knoflookpers :)). Matras is vrij smal voor 2 personen maar sliep prima! De aanwezige dekbedden waren heerlijk warm en de nachten eind september waren best koud, dus dat was fijn. De badkamer was schoon en comfortabel. Wij hadden geen klachten. De mobile homes staan wel te dicht op elkaar vonden wij, maar wij gingen de hele dag weg en hadden er dus niet zoveel last van. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken en dat is toch prettig als je frans niet zo goed is. Op deze camping zijn geen staplaatsen voor tenten. Het is een fijne uitvalsbasis om het hele gebied bassin Arcachon te ontdekken. Fietsen mee of huren is echt een aanrader! Het zwembad is verwarmd en open tot acht uur 's-avonds. Echt een lekker zwembad en groot genoeg om baantjes te trekken.

Fijne vakantie gehad wel met een komma!

avdzaag,
    22-8-2014

Compliment voor de ontvangst en de bereikbaarheid van de beheerder van touroperator . Tent keurig. Prachtige omgeving en mooi strand bij le truc vert. Genoeg te ondernemen voor jong en oud. Leuk om dagtocht met bus naar Bordeaux te doen. Surfers en boottochtjes

Ons is het erg tegengevallen hoeveel overlast je hebt van de snelweg, de hardrijdende auto's en werkwagens voor je tent langs en de schreeuwende jeugd s'nachts. Tenten staan voor een viersterren camping touroperator Onwaardig! Geen vier sterren waard en de mensen die in caravans zitten douchen ook in de voorziening voor de tenten. Wordt wel veel schoongemaakt. Lekker warm water. Onverwachtse kosten voor gescheiden afval, en dit alleen voor de tenten en niet voor de caravans????

Receptie erg vriendelijk personeel. Voor ons geen tweede keer door enorme geluidsoverlast en ligging van de tenten.

rustige vakantie gehad

Colette Brinkman,
    7-8-2014

Plaatsen touroperator best ruim, anti-worteldoek voor de tent, ideaal. Ong. 25 meter van doorgaande weg, toch geen last van gehad. Zaten 1 meter van de zeer drukke campingweg: voetgangers, steppers, scateboarders, fietsers, golfkarretjes, (electrische) auto's, tot in de kleine uurtjes en zonder licht. Gevaarlijk voor kinderen. Vriendelijke nieuwe Vansesoleil beheerder. Langgerekte camping 20 min. lopen naar voren, treintje tussen 10.00-12.30 en 17.00-20.30 uur. Fietsen huren 40 per week. Heerlijk stokbrood in campingwinkel. Nadelen: uitgevallen verlichting dus in het pikdonker naar de wc, pannakooi ver lopen, geen wc-brillen en wc-papier en geen deksels op prullenbakken in zwembad gedeelte (gebruikt maandverband zichtbaar). Animatie stelde niet veel voor, geen ervaring met kinderanimatie in blokhutten (4 leeftijdsgroepen), sporten, boogschieten, etc. Alleen zaterdagavond tot laat muziek, vissen op camping mogelijk. Mooie stranden, wel hoge golven. Hoorden elke dag ambulances.

camping met veel fransen en stacaravans!

lutske hornstra,
    15-8-2013

Het sanitair wordt matig schoongemaakt, is vies en onhygienisch.

Animatie is vooral op Franstaligen gericht, en stelt weinig voor.

Jammer dat de camping vol staat met stacaravans, hierdoor heb je minder contact met andere kampeerders. Het personeel spreekt weinig engels, en geen nederlands.

De touroperator beheerder is top! Hij doet erg zijn best het iedereen naar de zin te maken!

prima camping, saaie omgeving

a,
    8-8-2013

Wij hebben een week op deze camping gestaan in een kant-en-klare tent.

Op zich best een leuke camping, jammer dat 'ie zo dicht aan een drukke weg ligt. Wat sanitair betr. vond ik de camping geen 4* waard, dat kon beter. Zwembad is prima, een strandje met opblaasbare speeltoestellen in het water, kano's en waterfietsen kun je lenen, iedere avond kraampjes. Wel bijna alleen maar fransen op deze camping, een handvol nederlanders en duitsers. De hele omgeving was vol met alleen maar fransen trouwens. Wij vonden de omgeving alleen wat saai. Strand is wel heel mooi met hoge golven.

Claouey (Gironde) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 28 reviews