Vakantiehuis Jachtslot Le Logis

Vakantiehuis Jachtslot Le Logis
9,8

9 tips over Vakantiehuis Jachtslot Le Logis

Tjerk Bijlsma, 16-11-2014
Als je van golf houdt, er zijn veel banen in de omgeving.
Casper Stokman, 15-10-2014
Je kan een heel leuk kano(dag)tochtje maken en dan achter het huis aanleggen om te lunchen
Hans de Groot, 15-10-2014
Bezoek de golfbanen in de regio. Eten in het nabij gelegen Kasteel.

Sandra, 6-10-2014

Vraag Max om een leuk restaurant in de omgeving. Hij heeft goede tips!

Huur een autootje en verken op je gemak de omgeving.

Simon Thijs, 5-10-2014
Blijf in de buurt van Le Logis in Chenaud. Bezoek de plaatselijke omgeving, leuke dorpjes vriendelijke markten en verder lekker genieten op het landgoed met een wandeling of een goed glas wijn
Mariette, 4-10-2014
Met het vliegtuig en een gehuurde auto ben je in 6 uur van deur (midden Nelderland) tot deur (Chennaud).

Irma, 4-10-2014

In alle slaapkamers in het grote huis moet je geslapen hebben! Iedere kamer met een eigen uitstraling. Wij hebben tijdens onze vakantie gewisseld, zo kregen we nog meer mee van het geweldige huis!

Wat ook geweldig is te doen, zwem naar de waterval, ga zitten in de waterval en je hebt een heerlijk gratis massage, met een geweldig uitzicht!

Elske van Kesteren, 2-5-2012
Neem goede wandelschoenen mee, de omgeving is mooi en je kunt er heerlijk wandelen. St.Emilion op 50 km. afstand en wijnboeren in de omgeving!
joke, 12-3-2012

Voor de wijnliefhebber is een bezoek aan St. Emilion een aanrader. Dat geldt ook voor Bordeaux, Angouleme, Bergerac.

Er zijn veel golfbanen in de buurt.

In het kasteel in Chalais is een voortreffelijk restaurant gevestigd. Een echte aanrader!!