Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

72 Reviews over Jachtslot Le Logis

• 10Herbert Huisman17-04-2022

Herboren

Een plek waar je tot rust komt in geweldige omgeving , met top gastheer en gast vrouw . Een oase van rust en ruimte je gaat als herboren naar huis 🍀🍀🍀

• 10Natuur
  • 10Tom21-10-2017

Fantastisch. Een locatie om terug te komen.

Prachtige locatie langs de rivier. Heerlijk ontspannen in prachtig ingericht jachtslot

• 10Ro16-10-2017

Heerlijk rustig

Deze plek is een oase in Frankrijk. Rustig, liggend aan de rivier Dronne een klein paradijs op aarde. Met Max en Vera als de beste gastheer en -vrouw die je maar kunt wensen. Liefst woonde ik er permanent :-)

• 10Pauline13-10-2017

Magisch. Ik wilde niet meer naar huis, punt.

Het is een bijzonder mooie plek, waar je je gelijk thuis voelt. De ruime tuin om het jachtslot eindigt aan een grote rivier met verderop een waterval. Alleen al het horen van die waterval geeft zoveel rust.

Ik was ook bijzonder verrast door de manier waarop met aandacht en liefde de kamers bij Le Logis zijn ingericht. Zoveel warmte, aangename luxe en gevoel voor detail.

Dit in combinatie met de mooie omgeving, de oneindige gastvrijheid van Vera en Max en de vrijheid die je voelt om de omgeving te ontdekken maakte het voor mij tot een ideale vakantie.

• 10Rita10-10-2017

Ongelooflijk mooie plek!

Supermooie omgeving, Luxe kamers en appartementen van alle gemakken voorzien. Stylish design. Gastheer en vrouw (Vera&Max) doen alles om je verblijf nog aangenamer te maken maar respecteren daarbij ook je privacy. Vissen, genieten van de natuur,zwemmen, rustieke dorpjes in de buurt, kampvuur, BBQ, uit eten. Mijn dochter heeft zo genoten dat ze moest huilen toen we naar huis gingen en ik was nog wel bang dat er misschien niet genoeg vertier zou zijn....

• 10Chan10-10-2017

Oase van rust

Het is een hele bijzondere plek met een fijne sfeer! Achter in de tuin ligt een rivier waarin je heerlijk kan zwemmen. Je komt hier echt tot rust!

• 10Gerard en Maria02-10-2017

Een hele mooie locatie.

Een mooie locatie op het platteland van Frankrijk. Lekker rustig. Een prettig gevoel als je de drukte van de stad gewend bent.

La Grange is mooi ingericht. Aan alles is gedacht.

De tuin is groot en in de rivier achter in de tuin kun je lekker zwemmen.

De eigenaren, Max en Vera, zijn fijne mensen. Ze zijn erg behulpzaam.

We komen zeker nog een keer terug met vrienden van ons.

• 10Erik07-09-2017

Frankrijk op z'n best!

Een oase van rust middenin een van de mooiste regio's van Frankrijk. Je kunt er heerlijk wandelen, fietsen, zwemmen en natuurlijk... frans eten & drinken!! De gastheer en -vrouw zijn fenomenaal en zorgen er voor dat je niks tekort komt. Of ik hier nog eens een weekje heerlijk ga uitrusten? Oh ja zeker!

• 10Edwin01-09-2017

Fantastisch huis in bijzondere omgeving

We hebben een heerlijke tijd gehad in Jachtslot Le Logis. We verbleven hier twee weken in augustus en hebben genoten van het huis, de tuin, de mensen en de omgeving. Vera en Max zijn bijzonder vriendelijk en staan altijd voor je klaar. We waren hier met twee peuters, die het heerlijk vonden in en om het huis. Achter de kippen aan, lekker op de vlonder bij de rivier, rond rennen achterin bij de appelbomen. Er was speelgoed voor ze aanwezig, aan alles was gedacht. 's Avonds heerlijk een vuurtje maken. Heel fijn!

Het jachtslot zelf is zeer fraai. Chenaud is een rustig plaatsje waar je behoudens de prima galettes en crêpes niet veel zult vinden. Op 10 minuten zit een flinke supermarkt en in de buurt is meer dan voldoende te doen. Een strandje met speeltuin en zwembad op 5 minuten rijden, bijna elke dag wel een markt in de buurt en leuke steden als Bordeaux, Perigueux en Saint-Emilion zijn met de auto goed te bereiken.

• 10Tessa31-08-2017

Ontspannend en inspirerend

Prachtige lokatie, alle ruimte en rust. Heel prettig warm welkom. Voelde meteen als een tweede thuis. Je bent zo in de mooie natuur waar je kunt wandelen, zwemmen, hardlopen, fietsen en mountainbiken.

Vakantiehuis Jachtslot Le Logis info

• CafeNiet beschikbaar