8,3

Omschrijving
Camping Château le Verdoyer ligt in Champs Romain midden in een groot natuurgebied. De camping heeft een amusementhal met o.a. flipperkasten, een fijn animatieteam, een leuk zwembad en een mooi zwemmeer met strand 20 minuten van de camping. Bezoek in de natuurrijke omgeving de grotten van Villars, Jumilhac en een waterval bij Sant du Chalard.

We hebben een aantal aanbieders voor Château le Verdoyer voor je op een rij gezet:

286 reviews over Camping Château le Verdoyer in het Nederlands

Leuke camping!!

Annechien,
15-9-2018

Fijne overzichtelijke camping met voldoende schaduw en genoeg te doen voor de kinderen. Ook onze jongens (12 en 14) hebben zich goed vermaakt. In de omgeving (soms wel een eindje rijden) genoeg leuke dingen te doen en mooie plaatsjes. Wij hadden een tent van Juliette tentvakanties en die viel wel wat tegen. Erg verouderd en harde bedden. Voor de camping komen wij graag een keer terug, alleen dan in een andere accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fam

Nienke,
6-9-2018

Zeer tevreden! Combinatie van de omgeving, sfeer, lekkere eten in het restaurant en de vriendelijke mensen maakte dat we zeer tevreden de camping verlieten!

Gereisd anders in september 2018

Wij hebben genoten van onze vakantie, een mooie safaritent en een geweldige camping. Super leuk animatieteam en voor ons een pluspunt dat ze nederlands sprekend zijn!

D-reizen

Fijne camping, mooi gelegen, vriendelijke mensen, veel vermaak voor kinderen. Sanitair is aan onderhoud toe. Bijna 3 weken met veel plezier op deze camping gestaan. Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Neem de (race)fiets en wandelschoenen mee!

Leuke camping voor kinderen

Evert-Jan Donkel,
2-9-2018

Leuke camping met mooie zwembaden en prima animatieteam, gelegen in mooie omgeving.

Gereisd anders in september 2018

Fijne camping in rustige omgeving

Marianne,
29-8-2018

Fijne camping voor gezinnen. Voor tieners niet veel te doen. Sanitair schoon maar douches te heet of tt koud. Dat is jammer. Binnen 6 min douchen lukt prima.

topcamping

aldskoat,
26-8-2018

de sfeer en de ligging van de camping was meer dan prima. Erg groene en fraaie camping. Wij hadden een stacaravan, geheel in de schaduw. In de Dordogne geen overbodige luxe. Prachtige ruime plek. Op de camping zelf goede voorzieningen, redelijk goede wifi centraal, een winkel met de meest noodzakelijke dingen te koop. En leuke amusementshal ook, waar vind je nog flipperkasten? Verder een goed heerlijk fris zwembad. Plek genoeg.

2x een storing gehad, 1x dat de geiser uitgeslagen was, 10 uur s avonds. Voor ik terug was van de receptie hadden ze melding al opgepakt en was het al gerepareerd. Het animatie team was zeer enthousiast en leuk met de kids.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Alice de Boer,
24-8-2018

Voor de 5e keer op rij op deze camping onze vakantie doorgebracht en weer was het super! Fijn personeel en animatieteam. Mooie camping met leuke activiteiten, maar ook rust. Mooie grote plek voor onze tent. Lekker zwembad. Leuk zwemmeer met strand op 20 minuten van de camping. Veel activiteiten en leuke plaatsen in de buurt. Kortom: voor ons de ideale plek om na een jaar hard werken te relaxen en te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Marloes Van Den,
23-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Supertoffe animatie. Prima zwembad. Geen superdeluxe accomodatie, maar gewoon prima!

Top camping!!

Dick,
22-8-2018

Ondanks dat ik heel happy met de prijs kwaliteit van jullie camping ben zou ik jullie willen adviseren de prijs iets omhoog te doen. Wij hebben dit jaar 8 campings bezocht en die van jullie was nu far de beste maar ook het goedkoopst. Ik denk dat jullie jezelf iets te kort doen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château le Verdoyer in Champs Romain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château le Verdoyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.