Camping Château le Verdoyer

Camping Château le Verdoyer
8,3

Omschrijving
Camping Château le Verdoyer ligt in Champs Romain midden in een groot natuurgebied. De camping heeft een amusementhal met o.a. flipperkasten, een fijn animatieteam, een leuk zwembad en een mooi zwemmeer met strand 20 minuten van de camping. Bezoek in de natuurrijke omgeving de grotten van Villars, Jumilhac en een waterval bij Sant du Chalard.

We hebben een aantal aanbieders voor Château le Verdoyer voor je op een rij gezet:

274 reviews over Camping Château le Verdoyer in het Nederlands

Leuke camping!!

Annechien,
15-9-2018

Fijne overzichtelijke camping met voldoende schaduw en genoeg te doen voor de kinderen. Ook onze jongens (12 en 14) hebben zich goed vermaakt. In de omgeving (soms wel een eindje rijden) genoeg leuke dingen te doen en mooie plaatsjes. Wij hadden een tent van Juliette tentvakanties en die viel wel wat tegen. Erg verouderd en harde bedden. Voor de camping komen wij graag een keer terug, alleen dan in een andere accommodatie.

topcamping

aldskoat,
26-8-2018

de sfeer en de ligging van de camping was meer dan prima. Erg groene en fraaie camping. Wij hadden een stacaravan, geheel in de schaduw. In de Dordogne geen overbodige luxe. Prachtige ruime plek. Op de camping zelf goede voorzieningen, redelijk goede wifi centraal, een winkel met de meest noodzakelijke dingen te koop. En leuke amusementshal ook, waar vind je nog flipperkasten? Verder een goed heerlijk fris zwembad. Plek genoeg.

2x een storing gehad, 1x dat de geiser uitgeslagen was, 10 uur s avonds. Voor ik terug was van de receptie hadden ze melding al opgepakt en was het al gerepareerd. Het animatie team was zeer enthousiast en leuk met de kids.

Super!

Alice de Boer,
24-8-2018

Voor de 5e keer op rij op deze camping onze vakantie doorgebracht en weer was het super! Fijn personeel en animatieteam. Mooie camping met leuke activiteiten, maar ook rust. Mooie grote plek voor onze tent. Lekker zwembad. Leuk zwemmeer met strand op 20 minuten van de camping. Veel activiteiten en leuke plaatsen in de buurt. Kortom: voor ons de ideale plek om na een jaar hard werken te relaxen en te genieten.

Top camping!!

Dick,
22-8-2018

Ondanks dat ik heel happy met de prijs kwaliteit van jullie camping ben zou ik jullie willen adviseren de prijs iets omhoog te doen. Wij hebben dit jaar 8 campings bezocht en die van jullie was nu far de beste maar ook het goedkoopst. Ik denk dat jullie jezelf iets te kort doen.

Niet voor herhaling vatbaar

Eva,
22-8-2018

Voor ons was deze camping een tegenvaller. We vonden het zwembad erg vies, troebel water, groene randen, losliggende planken. Het sanitair vonden wij heel erg vies en werd niet goed bijgehouden, het rook er overal (ook in de douche) naar urine, volle prullenbakken, bossen haar. De douches werken met timer en wij vonden dat niet handig met het douchen van 2 kinderen. De douches waren niet te stellen en je had geluk als hij op de goede temperatuur was, want wij hebben vaak onder een ijskoude of veel te hete douche gestaan, wat beide voor jezelf al niet fijn is, maar voor onze kinderen helemaal zielig. Er zijn ook kinderdouches, maar daar zit geen deur voor, dus weinig prive.

Het stokbrood wordt ergens vandaan gehaald/ gebracht en vonden we hard en droog.

Snackbar prima.

Veel Nederlanders.

Weinig in de nabije buurt te doen.

heerlijke TOP vakantie

Nic,
22-8-2018

Het is een hele mooie camping met mooie ruime plaatsen. Wij hadden plaats 58 in het bos wat heerlijk was met het hete weer. We konden gewoon heerlijk buiten zitten zonder last te hebben van de warmte. Het is echt een heerlijke camping om lekker tot rust te komen. Ook de animatie voor de kids was leuk.....vooral de mini disco. De vismeren zijn ook top....daar is door ons veel gevist. Er was 1 minpuntje, en dat was dat de douche bij vooral het sanitair bij sportveld erg heet was. Dit kun je niet stellen. Gelukkig hadden de kinderdouches dat niet, dit was gewoon mengbaar.

Kindvriendelijke camping

R.j.,
21-8-2018

Camping heeft een mooie ligging in bosrijk gebied met leuke meertjes, karakteristiek kasteeltje waar een restaurant zit waar je heerlijk kunt eten. De witte droge huiswijn is ook een aanrader en in het campingwinkeltje te koop. We zaten in een gedateerde stacaravan, maar de prijs was er ook naar (de helft van de glamping accommodaties). Er worden veel activiteiten georganiseerd voor kinderen van 4 tot 11 jaar. Zwembad met glijbaan van 30 meter. Aardige personeel.

Nadeel is dat de camping redelijk ver van de 'bewoonde wereld' ligt. Brantome ligt op 30km en is leuk plaatje voor een dagtrip.

In de Cafetaria tegenover de receptie hebben ze zelfs bitterballen en frikandellen. De pizza die daar op de kaart staat is af te raden. Deze kwam zo te zien uit de vriezer en gekocht bij de plaatselijk e supermarkt.

Wij waren met een kindje van 1

Bettina,
21-8-2018

Wij waren met een kindje van 1.5. Super tijd gehad. Maar een hekje om peuterbad zou wel een toevoeging zijn. Ze liep continue naar de grote baden en als ouder heb je dan ook geen rust.

Camping Excellence

Frans,
20-8-2018

Een fijne overzichtelijke camping. Heerlijk eten en vriendelijke bediening in restaurant. Camping wordt netjes onderhouden, Douches en toiletten schoon n verzorgd. Voldoende voorzieningen en animatie op de camping. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, in alle talen beschikbaar.

Heerlijk rustig, mooi aangelegd, alleen de afstanden naar andere plaatsen wat ver maar dat weet je van te voren.

Jan Peter Van,
18-8-2018

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château le Verdoyer in Champs Romain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château le Verdoyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.