Camping Municipal Cenac et Saint Julien

Weer vandaag25°

2 reviews over Camping Municipal Cenac et Saint Julien in het Nederlands

Nette goedkope camping direct aan de dordogne

Marjolijn
23-12-2015

Vanaf de camping sta je gelijk op het strand aan de Dordogne met prachtig uitzicht op de brug, hoewel er dus geen zwembad is kun je volop zwemmen. Ook met kleine kindjes goed te doen omdat de bodem heel langzaam afloopt. Camping is rustig met mooie plaatsen beschut onder bomen, wij hebben hier een code rood storm over ons heen gehad en alles bleef goed staan doordat de camping precies in de luwte van de berg ligt. Sanitair was simpel maar netjes en werd elke ochtend keurig schoongemaakt. Wel wat weinig douches waardoor je soms moest wachten tot je kon douchen. Dorpje was op loopafstand, bakker op 100 meter lopen, restaurants binnen 200 meter lopen en grote supermarkt op 1 km afstand. Kano verhuur direct naast de camping. Wij hebben hier met veel plezier gestaan met onze tent, op de camping zelf is weinig te doen maar alle faciliteiten zijn dus gemakkelijk te bereiken. Diverse grotten, kastelen en andere leuke dingen binnen 10 km afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Eenvoudig, ideaal gelegen voor omgeving/zwemmen

mdvreede
11-8-2014

Camping is eenvoudig maar ideaal gelegen voor zowel de grote hoeveelheid bezienswaardigheden in de omgeving als zwemmen in de Dordogne. Camping ligt direct bij de brug over de rivier. In tegenstelling tot veel andere campings in de buurt is er een groot strand en is de rivier ook met kleine kinderen toegankelijk. Sanitair is matig. Tip: douches zijn 's avonds vaak warmer dan overdag. Hebben hier nu voor de derde keer gestaan. Per nacht betaal je zo'n 15 Euro. Camping wordt ook gebruikt voor diverse Franse kinderkampen. Daar heb je overigens niet zo veel last van. Op het terrein komen veel mollen voor. Kijk dus niet vreemd op als na een langer verblijf mollen onder je tent gegraven hebben. De bakker zit op loopafstand in Cenac. Aan de overkant van de weg zit een restaurantje aan de rivier waar je ook met kinderen goed in de open lucht kunt eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Cenac et Saint Julien in Cénac-et-Saint-Julien (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Cenac et Saint Julien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.