Vakantiehuis Parc Féamie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Parc Féamie
8,9

51 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Fantastische vakantie, pure rust!

Vergouwen
12-6-2011

We hebben een week doorgebracht op parc Féamie in appartement Fleur de Lis, het is een ontzettend uitgebreid appartement: overcomplete keuken, fijne tuin met hangmat, zelfs wasmachine en droger. Alles is aanwezig om een relaxte en natuurrijke vakantie te hebben. Alles is rolstoeltoegankelijk in het huisje, maar helemaal niet 'storend' als je dat niet nodig hebt. Alles schoon en fris. Auto bijhebben is wel een must gezien de afstand naar de dorpjes/steden. Zwem- en wellnessvoorzieningen ook prima.

Gereisd met partner in juni 2011

Ruim huis in mooi vakantieparkje!

Fam Uytewaal
13-11-2010

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest. Mooi huis en park, met klein verwarmd zwembad om de hoek. Hebben hier bijna elke dag wel gebruik van gemaakt. Voor een klein parkl zijn de voorzieningen top.

Een aanrader, ook voor een korte vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Tot in de puntjes verzorgd

Edwin van Rest
8-11-2010

Mooie huizen, leuk, klein park met vele mogelijkheden tot vertier. Mooie inrichting en uitzonderlijk goed uitrustingsniveau

Uitstekend welness center.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Een week van tevoren konden wij via TO gebruik maken van een last minute aanbieding voor Parc Feamie. Het is een klein, rustig, afgelegen vakantieparkje met luxe huisjes waar je geen last hebt van andere bezoekers, maar kunt genieten van de natuur en de omgeving. Het zwembad (binnen en buiten) is goed en schoon. Erg fijn was ook de eigen tuin met daarin ligstoelen, hangmat en een tuinset. Genoeg mogelijkheid om relaxed een boek te lezen of in je eigen tuin in de buitenlucht te eten. Beschikken over een auto is een must, binnen een straal van 10 -15 km tref je verschillende plaatsjes, kastelen, kano- en fietsverhuur en supermarkt. Tip: omdat er geen supermarkt op het park is adviseer ik om brood mee te nemen voor in de vriezer die in het huisje aanwezig is, dan hoef je s'ochtends niet per se de berg af te rijden naar het dorp voor vers brood van de bakker. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010

RUST

Esther
24-7-2010

Echte rustliefhebbers kunnen hier 100% voor kiezen. Er is een kleine speeltuin, zwembadje en grasveld voor de kinderen. Alle activiteiten moeten per auto worden gedaan, want op het park zelf is er verder niet zoveel te beleven. In het begin is het helemaal niet erg om die leuke weggetjes te rijden, maar na een poosje begint dat wel een beetje te vervelen. Wij zijn ook eigelijk meer mensen voor wat vertier in de directe omgeving. Maar aan het huis lag het zeker niet! Echt perfect ingericht, alles leek hagelnieuw dus goed onderhouden. Weinig huisjes, dus niet veel kids en buren. Echt rust dus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

fantastische plek geweldige streek

Dolinda, Elly, Annie, Brand en Martijn
22-6-2010

Wij zijn vorige week in Parc Feamie geweest, ondanks het mindere weer hebben we enorm genoten.

Het park is erg mooi van opzet, de huisjes staan niet hut op mut dus je hebt veel privacy.

Voor de regendag is er een heerlijke welness waar je lekker tot rust kunt komen.

Het huisje waarin we verbleven was zeer luxe en volledig ingericht, echt overal is aan gedacht. We konden zelfs het Nederlands elftal volgen via de NL tv.

De omgeving Dordogne is prachtig met mooie natuur, kastelen en leuke stadjes.

Kortom een echte aanrader deze streek en dit park eens te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Fantastiche vakantie gehad!

Joop en Henny
31-10-2009

Vakantiepark Parc Feamie is een aanrader voor mensen die van natuur en rust houden. Top woning met Top service!

Ligt centraal om dagelijks er op uit te gaan.

Gereisd met partner in september 2009

Dit is leven als god een Frankrijk

Francis & Harald
6-5-2009

Last minute huis fleuri geboekt in de eerste week van mei 2009. Helemaal super, mooi huis, erg compleet ingericht (senseo, digitale NL tv, flesje rose bij aankomst). Buitenzwembad was nog te koud maar overdekte zwembad was prima te doen. Mede dankzij prachtige weer een heerlijke week gehad, ook de kids (4 en 6) hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kindjes van het park.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2008

aanrader

lenie musters
22-9-2008

prima park schoon en complete inrichting van appartement. Echt een aanrader als je van schoon en rustig houd.Een auto is wel een must want je moet wel een stukje rijden voor de boodschappen.

Gereisd met partner in september 2008

We zijn er afgelopen zomer 2 weken geweest en hebben werkelijk genoten van alle faciliteiten. Hou je van rust en luxe dan moet je naar Parc Feamie. Minpuntje is misschien dat het enigzins afgelegen ligt, dus voor een uitje of een boodschap moet je toch elke keer min 6 km rijden.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.