Vakantiehuis Parc Féamie

51 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Prachtig kleinschalig park

G.Hilgers
12-5-2014

Wij waren hier 14 dagen in de mei vakantie, de 3e keer dat wij op dit park waren. Wij zaten in 1 van de vrijstaande huizen dat van alle moderne gemakken is voorzien, met Nederlandse televisiekanalen.

Op het park 2 zwembaden waarvan 1 overdekt en diverse speeltoestellen en grasveld voor de kinderen.

Park ligt midden in het mooiste gedeelte van de Dordogne met alle bezienswaardigheden zoals Domme, Beynac, Sarlat en diverse kastelen op minder dan 20 minuten.

Aanrader is de markt op zondag in st Cyprien.

Heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Heel ruim en kindvriendelijk park

K. Ligtvoet
8-5-2014

De huisjes zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Zo heeft het huisje nederlandse tv, wifi, vaatwasser, wasmachine, droger, oven en magnetron.

De tuin biedt heel veel privacy en de hele dag zon. Op het park zijn diverse speeltoestellen voor de kinderen: schommels, klimtoestellen, basketbalveld, trampoline, een groot grasveld en jeu de boule veld.

Daarnaast zijn er ook 2 zwembaden. Kortom: heel veel ruimte, rust en luxe... het geld meer dan waard!

In de directe omgeving is van alles te doen, je zit 20 minuten rijden van Sarlat en nog dichter bij het kasteel van Castelnaud la Chapelle. Een absolute aanrader!

genieten in rustige maar zeer mooie omgeving

den tuinder
25-8-2013

Parc Féamie is zeer rustig maar wel afgelegen. De prachtige dorpen en omgeving zijn binnen 20 minuten met de auto te bereiken. De bungalows zijn zeer ruim en schoon en de beneden verdieping heeft airco.

Mooi huis met veel privacy in lieflijke omgeving

Annemieke Jansen
20-8-2013

Kleinschalig park in hart van de Dordogne. Alle bekende plaatsen liggen binnen 20 minuten rijden. De omgeving is rustig en lieflijk, prima voor een natuuur/cultuur vakantie. Zeer klantvrriendelijke, nederlandstalige eigenaar.

Tot rust komen

Ton Horn
29-7-2013

Na een drukke wandel- en stedenreis door Noordwest-Spanje een week tot rust gekomen in Park Feamie. Kleinschalig, ruim opgezet en zeer complete vakantiewoningen in een goed onderhouden parkje. Vriendelijke ontvangst.

De omgeving van Castelnaud La Chapelle is erg mooi, prachtig wandelen en voor de geoefende fietser prettige, niet al te zware klimmetjes.

Het is de (pittige) prijs zeker waard.

zeer leuke vakantie

vanmaele
27-7-2013

heel leuke vakantie gehad! vriendelijk (nederlandstalig) onthaal, zeer nette en ruime huisjes. Alles aanwezig van comfort(keukenrobot, oven, airco, wasmachine, droogkast, bbq gerief...

satelliet tv met NL en Be zenders, dvd

net zwembad die zorgt voor de nodige verkoeling. voldoende speelpleintjes, trampoline, sportveldjes aanwezig...

kleinschalig maar supergezellig en ideaal om tot rust te komen.

tip: ontvangstbrochure met info over park (waar vuilnis weg kan, info over lokale markten, supermarkten). gelukkige hadden wij goedwerkende wifi (25eur) om dit zelf op te zoeken.

Nadeel? zeer harde bedden....

Fantastisch huis!

E.Bosselaar
24-5-2013

Prachtig smaakvol ingericht huis. Het uitzicht is heel rustgevend, een heel mooie groene omgeving.De ontvangst is hartelijk. Het huis was keurig schoon en goed onderhouden.Het parkje is erg kindvriendelijk, veel mogelijkheden om te spelen.

Wat een fantastische plek

Odette Paauwe-Insinger
18-9-2012

Huurhuis in Parc Feamie. Een fantastische plek waar je de stuilte kan horen en volledig tot rust komt. De omgeving is prachtig, het huis is super mooi ingericht, niets ontbreekt er en op het park een super ingericht wellness centrum met schoonheidsbehandelingen.

Uit eigen ervaring: fantastisch.

Geen winkels in de buurt, heerlijk wat een rust. Fluitend naar beneden om een broodje en de krant te halen om vervolgens in alle rust te genieten van een heerlijk ontbijt.

Mooi park

zomaar
16-9-2012

Leuke huisjes op een mooi park. Op het eerste oog is het een mooi schoon park. Helaas is tijdens ons verblijf (2 wkn) het zwembad niet schoongemaakt. En hebben we dat uiteindelijk maar zelf gedaan. Bleek dat de park beheerder er een paar dagen niet was. Dus misschien gewoon pech. Daarnaast zou er een verwarmt zwembad zijn, maar dit bleek niet zo te zijn tussen juni en september. Helaas was het buitenbad voor de kinderen toch echt wat te koud op de meeste dagen. En verder hebben we 3 dgn geen tv gehad omdat de receptie beperkte openingstijden heeft. Maar het is een prachtige omgeving en mooie ruime huisjes.

Helemaal tot rust gekomen!

Evelien van de Lindeloof
4-11-2011

In het voorjaar zijn we hier verbleven.

Het park ligt midden in het hart van de Dordogne en dus midden in de natuur, op het platteland. We hebben vooral genoten van de rust, maar ook van de uitstapjes naar Sarlat, la Roque Gageac, Kasteel van Castelnaud en nog meer!

Als je een auto bij de hand hebt ben je binnen 10 minuten in het dorpje waar we heerlijke verse broodjes haalden. Voor boodschappen moesten we ongeveer 20 minuten rijden, maar dit stoorde ons totaal niet, omdat we daarna weer heerlijk terug in die rustige omgeving kwamen!

Het park zelf is heel mooi en schoon. Je kunt er binnen en buiten zwemmen en bij een regenbuitje kun je de sauna en/of jacuzzi afhuren. Een schoonheidsbehandeling kun je er ook nemen. Oftewel: hier zijn we helemaal tot onszelf gekomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.