Vakantiehuis Parc Féamie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Parc Féamie
9,1

51 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Mooi en goed onderhouden park

T heemskerk
14-7-2016

Erg mooi kleinschalig park , met mooie ruime huizen en zeer centraal gelegen voor uitstapjes naar dome , sarlat , la roqeu oid . Goed onderhouden en goed voorziene huizen !! Enigste nadeel , ontvangst van telefoon is niet best . Verder een top locatie !!

Een luxe en comfortabel verblijf.

Geert Huizing
8-7-2016

Erg geschikt voor mensen die van rust en een mooi ruim en luxe verblijf houden. Het parkje met zijn voorzieningen is ook erg geschikt voor kinderen.

Dit kleinschalige park is een echte aanrader!

Michel Bres
27-6-2016

Er zijn 7 van elkaar verschillende huizen, allemaal met luxe voorzieningen als airco / hete lucht verwarming, vloerverwarming en alle benodigde apparatuur. Alles brandschoon en als nieuw, ideaal voor mensen die rust willen combineren met luxe en comfort in een fantastisch mooi gebied waar veel te beleven is. Het wordt beheerd door een vriendelijk Nederlands echtpaar, die ons hebben voorzien van de nodige tips over de omgeving en leuke restaurants...

Het park heeft verschillende speelterreintjes en 2 grote zwembaden, waarvan er 1 kan worden overdekt middels een verschuifbare glazen koepel. Alles is er, maar het geeft toch niet het gevoel dat je op een park zit. Dat komt enerzijds omdat de huizen verschillen en eruit zien als aparte woningen, elk met 100% privacy en anderzijds omdat het niet de drukte heeft van georganiseerde evenementen of een eigen winkel et cetera.

Het park is overigens geheel rolstoelvriendelijk ingericht, van de huizen tot en met de zwembaden...

De directe omgeving is prachtig; glooiend, bosrijk, prachtige oude dorpjes, chateau's en 20 minuten vanaf Sarlat, met haar typisch Franse straatjes, oude gebouwen, restaurants en een heel groot winkelaanbod...

Wij waren voor de 2e keer in Parc Féamie, maar zeker niet voor het laatst!

Relax !

Peter
8-5-2016

Compleet, ruim, schoon en luxe huis in een schitterende omgeving !!! Lekker tot rust komen. Helaas was het water van het zwembad nog te koud, anders was het helemaal perfect.

Genoten!

Dennis
4-9-2015

Wij hebben twee fantastische weken op dit rustige park gehad. Het huisje (6 persoons) was van alle gemakken voorzien en bood veel privacy. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en flexibel. Zo konden wij na twee weken ons verblijf per dag verlengen.

Ondanks dat het park in een zeer rustige omgeving ligt is het toch heel centraal gelegen ten opzichte van andere mooie plaatsen.

Super!

Wh
1-9-2015

Mooi, schoon en fris huis. Veel keukenbenodigdheden aanwezig. Aardige eigenaren. Rustig. Zwembad goed onderhouden en zeer schoon. Veilige omgeving voor kleine kinderen. Heerlijke hangmatten in de tuin. Goede tuinstoelen. Wij hebben een perfecte vakantie gehad!

Tip van de week erg gewaardeerd, daardoor heerlijke pizza gegeten. Erg leuke plaatsjes in de buurt.

Dit was perfect!

H.j. Bosveld
6-7-2015

Een heerlijk verblijf. Werkelijk alle comfort in het huis tot electrisch verstelbare bedbodems toe! Een pracht omgeving qua natuur en veel schoons aan kastelen, middeleeuwse bouwwerken en tuinen.

Een aanrader!

Heerlijk rustig.

Piet Klomp
5-7-2015

Veel mogelijkheden voor uitstapjes.Waar je ook heen gaat, kasteel of markten, je komt altijd door prachtige natuur.

Inrichting huisje compleet alleen slechte telefoonverbinding.

Jammer !!!!!!

Tevreden.

Vera
7-7-2014

Dit vakantiehuis is een aanrader, ligt vwb cultuur en natuur in de omgeving op de juiste plaats. Eetgelegenheid genoeg, verse producten overal, maar wel op ca. 7km van het huisje vandaan. Markten in de buurt heeel aantrekkelijk met verse regionale producten, ook leuk om thuis te koken.

Gemidd. temperatuur op die 3 weken was 29 graden.

verblijf

Han Kaart
19-6-2014

Zeer vriendelijke ontvangst en zeer goede service.

Huisvesting voor twee personen. Ruim opgezet en alle benodigdheden waren aanwezig.

Kleinschalig en zeer rustig park. Mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.