Vakantiehuis Parc Féamie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Parc Féamie

51 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Fantastisch verblijf op een perfecte locatie

M.Meijer
22-8-2016

Fantastisch huisje op een prettig en ruim vakantiepark. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Locatie van het park ten opzichte van de bezienswaardigheden in de omgeving is perfect.

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

fantastisch huisje!

marion
18-8-2016

Een fijn huisje met veel ruimte . Wij hebben genoten. Aangezien het een park is voor gehandicapten zijn de matrassen vrij hard maar als je t vraagt zijn er zachtere voorhanden. Er is een prima bbq en wasmachine en dtoger was ook handig.

Verder een vriendelijk ontvangst en een fijn zwembad

Aanrader!

jansen
17-8-2016

Mooi verzorgd, rustig park. Luxe en zeer compleet ingericht huis. Veel privacy. Schoon. Natuurlijke omgeving.Prachtige streek. Vriendelijk en attent Nederlands beheerdersechtpaar.

Heerlijke locatie om te ontspannen

Familie S.
9-8-2016

Leuke plek om lekker te ontspannen. Kleinschalig 'park' op een mooie rustige locatie. Binnen een kwartier ben je in toeristisch gebied met alle faciliteiten. Op het park heb je het gevoel helemaal buiten te zijn. Ons huis was ruim, van alle gemakken voorzien met een heerlijke tuin. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een heerlijke week gehad.

Veel privicy in ee prachtige omgeving

Betty de Boks
9-8-2016

Voorziening prima, de pannen en tv minder

Stukje paradijs op aarde

E Vos
9-8-2016

Prachtige accomodatie gelegen in een prachtig gebied vol rust, natuur en bezienswaardigheden. Een hele aardige en gastvrije eigenaar die er alles aan doet het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De appartementen zijn smaakvol ingericht en voorzien van echt alle gemakken. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Aanrader

Familie Haelbrecht
2-8-2016

+++ vakantie voor mij (4maand zwanger) en partner + hondje

mooi weer en omgeving met vanalles te doen zowel op als buiten het park(auto wel nodig, ook voor winkels).

huisje was zeer netjes en met alles er op en eraan (zeer volledige keuken)

vriendelijke eigenaars waar je steeds bij terecht kan maar die je ook niet voor de voeten lopen. Alsook vriendelijk onderhoudspersoneel.

ook de medegasten (bijna allemaal uit Nederland) zorgden voor een gezellige onderlinge sfeer

ons kleine hondje was welkom en dat was fijn.

marktje zondag st. cyprien was een leuke ervaring en een aanrader alsook het kasteel van castelnaud, de grot en een ritje met een stoomtrein in sarlat.

moest het je overkomen --> ziekenhuis sarlat spoedpersoneel ontzettend vriendelijk en bekwaam.

Zeer leuk verblijf gehad. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

helemaal goed

J. van der Wel
1-8-2016

luxe en ruime huizen, mooi ligging

Goed uitgerust huis met een rustige ligging

Marian
27-7-2016

De huizen zijn voorzien van alle gemakken (uitgebreid assortiment keukengerei, goede bbq, prima douches). Fijne accommodatie om met een baby te verblijven die nog veel moet slapen vanwege al deze voorzieningen. Het voelt als een soort thuis. De eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen die erg behulpzaam zijn. De omgeving is ook prachtig en de huizen zijn lekker rustig gelegen.

Heerlijk huis in een mooie omgeving

Familie vdA
26-7-2016

Rustig parkje met zwembad en ruimte. In de Omgeving veel te doen en te zien voor jong en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.