Vakantiehuis Parc Féamie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Parc Féamie
8,9

2 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Een week van tevoren konden wij via TO gebruik maken van een last minute aanbieding voor Parc Feamie. Het is een klein, rustig, afgelegen vakantieparkje met luxe huisjes waar je geen last hebt van andere bezoekers, maar kunt genieten van de natuur en de omgeving. Het zwembad (binnen en buiten) is goed en schoon. Erg fijn was ook de eigen tuin met daarin ligstoelen, hangmat en een tuinset. Genoeg mogelijkheid om relaxed een boek te lezen of in je eigen tuin in de buitenlucht te eten. Beschikken over een auto is een must, binnen een straal van 10 -15 km tref je verschillende plaatsjes, kastelen, kano- en fietsverhuur en supermarkt. Tip: omdat er geen supermarkt op het park is adviseer ik om brood mee te nemen voor in de vriezer die in het huisje aanwezig is, dan hoef je s'ochtends niet per se de berg af te rijden naar het dorp voor vers brood van de bakker. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010

fantastische plek geweldige streek

Dolinda, Elly, Annie, Brand en Martijn
22-6-2010

Wij zijn vorige week in Parc Feamie geweest, ondanks het mindere weer hebben we enorm genoten.

Het park is erg mooi van opzet, de huisjes staan niet hut op mut dus je hebt veel privacy.

Voor de regendag is er een heerlijke welness waar je lekker tot rust kunt komen.

Het huisje waarin we verbleven was zeer luxe en volledig ingericht, echt overal is aan gedacht. We konden zelfs het Nederlands elftal volgen via de NL tv.

De omgeving Dordogne is prachtig met mooie natuur, kastelen en leuke stadjes.

Kortom een echte aanrader deze streek en dit park eens te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.