Vakantiehuis Parc Féamie

18 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Super

Gerdine,
24-6-2018

Prachtig parkje met mooie verzorgde huizen, alles in het huis is aanwezig. Wij zaten in huis Rose, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig genoten.

Loes,
18-8-2017

Heerlijke week gehad. Huisjes zijn gezellig ingericht en de keuken heeft alles (misschien wel meer dan dat) wat je nodig hebt. Nederlands echtpaar is heel erg gastvrij. De ligging is perfect voor alles wat er in de Dordogne te beleven is. Zwembaden erg fijn en ook voor kinderen is er een speeltuin/basketbal/voetbaltafel/tafeltennistafel.

Enige verbeterpunt een douchegordijn en aanbieden van broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Schitterende omgeving en fijn vakantiehuis

Familie Plaggenmarsch
3-9-2016

Parc Feamie is kleinschalig met een aantal vakantiewoningen en appartementen. Wij hadden woning Iris, een heel complete en ruime woning, van alle gemakken voorzien. Er zit een tuin bij zodat je ook genoeg privacy hebt. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het is ons zeer goed bevallen. De omgeving is echt schitterend, met zijn vele kastelen, pittoreske dorpjes en stadjes, de grotten in de buurt en natuurlijk de rivier De Dordogne. Klein nadeel is het slechte bereik van de mobiele telefoon op het park. De Wifi op het park was wel heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek voor rust en met kinderen

Everdien Derksen
22-8-2016

Het park ligt er prachtig bij, veel privacy bij de huisjes die daarnaast erg compleet en ruim zijn ingericht. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch huisje op een prettig en ruim vakantiepark. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Locatie van het park ten opzichte van de bezienswaardigheden in de omgeving is perfect.

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke locatie om te ontspannen

Familie S.
9-8-2016

Leuke plek om lekker te ontspannen. Kleinschalig 'park' op een mooie rustige locatie. Binnen een kwartier ben je in toeristisch gebied met alle faciliteiten. Op het park heb je het gevoel helemaal buiten te zijn. Ons huis was ruim, van alle gemakken voorzien met een heerlijke tuin. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een heerlijke week gehad.

helemaal goed

J. van der Wel
1-8-2016

luxe en ruime huizen, mooi ligging

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De huizen zijn voorzien van alle gemakken (uitgebreid assortiment keukengerei, goede bbq, prima douches). Fijne accommodatie om met een baby te verblijven die nog veel moet slapen vanwege al deze voorzieningen. Het voelt als een soort thuis. De eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen die erg behulpzaam zijn. De omgeving is ook prachtig en de huizen zijn lekker rustig gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk huis in een mooie omgeving

Familie vdA
26-7-2016

Rustig parkje met zwembad en ruimte. In de Omgeving veel te doen en te zien voor jong en oud.

Genoten!

Dennis
4-9-2015

Wij hebben twee fantastische weken op dit rustige park gehad. Het huisje (6 persoons) was van alle gemakken voorzien en bood veel privacy. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en flexibel. Zo konden wij na twee weken ons verblijf per dag verlengen.

Ondanks dat het park in een zeer rustige omgeving ligt is het toch heel centraal gelegen ten opzichte van andere mooie plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.