Vakantiehuis Parc Féamie

2008

Zeer compleet

Henq
4-8-2008

Een kleinschalig park met een aantal (nieuwe) huizen c.q. appartementen. De ligging van het parkje is schitterend maar tamelijk geisoleerd waardoor bezit van een auto onontbeerlijk is. Qua inrichting ontbreekt het werkelijk aan niets....Topklasse !

In de komende periode schijnen er nieuwe woningen te worden bijgebouwd. Ben benieuwd of men de komende jaren dit top-niveau weet te handhaven.

Gereisd familie in juli 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.