Vakantiehuis Parc Féamie

21 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Fantastisch!!

Arie en Marijke,
19-7-2018

Super vakantie gehad! Zeer luxe huis, ontbrak ons aan niets! Genoten van de rust.Heerlijke zwembaden!! Schitterende omgeving.

Super ontvangst door de beheerders.

Gereisd met partner in juni 2018

Leven als God in Frankrijk

Rene en Gina,
27-5-2018

Meer dan top

Alles wat je nodig hebt in het appartement is aanwezig

Een aanrader voor een geslaagde vakantie

Leven als God in Frankrijk kan je hier in de praktijk brengen

Gereisd met partner in mei 2018

Heel erg genoten!

Tycho en Susan Huijts
14-10-2016

Alles was hier goed. Het is een rustig park met huizen die van alle gemakken zijn voorzien, zoals daar zijn airco in de woonkamer, elektrisch verstelbare bedden, een keukenuitrusting die je waarschijnlijk thuis niet hebt en een heel mooi bankstel, dus heel anders dan in heel wat andere 'huisjes'. Twee zwembaden en een geweldige speeltuin voor wie met kinderen komt. En voor sommige reizigers niet onbelangrijk: ons huis was helemaal minder valide proof! Een bijzondere plek voor het lijstje: nog eens terugkomen!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke rustige lokatie

Ed&Marijke
10-10-2016

Parc Féamie is een mooi, rustig gelegen kleinschalig vakantiepark. De huisjes zijn heel compleet met elk een eigen tuin, van alle gemakken en Nederlandse tv en wifi voorzien. De (Nederlandse) beheerder en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en proberen het je echt naar je zin te maken. We kregen veel tips over de directe omgeving met zijn leuke plaatsjes, restaurantjes en sportieve activiteiten zoals fietsen en kanoën.

Wij waren wat later in het seizoen en daardoor was het lekker rustig op het park, terwijl het weer met 27 graden nog perfect was. Dus lekker tafeltennissen, badmintonnen en daarna zwemmen in een van de twee aanwezige zwembaden. Al met al een erg geslaagde week. Het was voor ons de tweede en vast niet de laatste keer in dit leuke park in de mooie omgeving van de Dordogne.

Gereisd met partner in september 2016

fantastisch huisje!

marion
18-8-2016

Een fijn huisje met veel ruimte . Wij hebben genoten. Aangezien het een park is voor gehandicapten zijn de matrassen vrij hard maar als je t vraagt zijn er zachtere voorhanden. Er is een prima bbq en wasmachine en dtoger was ook handig.

Verder een vriendelijk ontvangst en een fijn zwembad

Gereisd met partner in januari 2016

Aanrader!

jansen
17-8-2016

Mooi verzorgd, rustig park. Luxe en zeer compleet ingericht huis. Veel privacy. Schoon. Natuurlijke omgeving.Prachtige streek. Vriendelijk en attent Nederlands beheerdersechtpaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

Veel privicy in ee prachtige omgeving

Betty de Boks
9-8-2016

Voorziening prima, de pannen en tv minder

Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader

Familie Haelbrecht
2-8-2016

+++ vakantie voor mij (4maand zwanger) en partner + hondje

mooi weer en omgeving met vanalles te doen zowel op als buiten het park(auto wel nodig, ook voor winkels).

huisje was zeer netjes en met alles er op en eraan (zeer volledige keuken)

vriendelijke eigenaars waar je steeds bij terecht kan maar die je ook niet voor de voeten lopen. Alsook vriendelijk onderhoudspersoneel.

ook de medegasten (bijna allemaal uit Nederland) zorgden voor een gezellige onderlinge sfeer

ons kleine hondje was welkom en dat was fijn.

marktje zondag st. cyprien was een leuke ervaring en een aanrader alsook het kasteel van castelnaud, de grot en een ritje met een stoomtrein in sarlat.

moest het je overkomen --> ziekenhuis sarlat spoedpersoneel ontzettend vriendelijk en bekwaam.

Zeer leuk verblijf gehad. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Gereisd met partner in juli 2016

Dit kleinschalige park is een echte aanrader!

Michel Bres
27-6-2016

Er zijn 7 van elkaar verschillende huizen, allemaal met luxe voorzieningen als airco / hete lucht verwarming, vloerverwarming en alle benodigde apparatuur. Alles brandschoon en als nieuw, ideaal voor mensen die rust willen combineren met luxe en comfort in een fantastisch mooi gebied waar veel te beleven is. Het wordt beheerd door een vriendelijk Nederlands echtpaar, die ons hebben voorzien van de nodige tips over de omgeving en leuke restaurants...

Het park heeft verschillende speelterreintjes en 2 grote zwembaden, waarvan er 1 kan worden overdekt middels een verschuifbare glazen koepel. Alles is er, maar het geeft toch niet het gevoel dat je op een park zit. Dat komt enerzijds omdat de huizen verschillen en eruit zien als aparte woningen, elk met 100% privacy en anderzijds omdat het niet de drukte heeft van georganiseerde evenementen of een eigen winkel et cetera.

Het park is overigens geheel rolstoelvriendelijk ingericht, van de huizen tot en met de zwembaden...

De directe omgeving is prachtig; glooiend, bosrijk, prachtige oude dorpjes, chateau's en 20 minuten vanaf Sarlat, met haar typisch Franse straatjes, oude gebouwen, restaurants en een heel groot winkelaanbod...

Wij waren voor de 2e keer in Parc Féamie, maar zeker niet voor het laatst!

Gereisd met partner in juni 2016

Super!

Wh
1-9-2015

Mooi, schoon en fris huis. Veel keukenbenodigdheden aanwezig. Aardige eigenaren. Rustig. Zwembad goed onderhouden en zeer schoon. Veilige omgeving voor kleine kinderen. Heerlijke hangmatten in de tuin. Goede tuinstoelen. Wij hebben een perfecte vakantie gehad!

Tip van de week erg gewaardeerd, daardoor heerlijke pizza gegeten. Erg leuke plaatsjes in de buurt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.