Vakantiehuis Parc Féamie

Vakantiehuis Parc Féamie
9,1

5 tips over Vakantiehuis Parc Féamie

Familie Plaggenmarsch, 3-9-2016
Onze jongens vonden de kastelen van Castelnaud-La-Chapelle en Beynac echt geweldig. Het zijn stoere oude robuuste vestingskastelen. Verder voor de kinderen leuk: Aquarium en labyrint in Le Bugue, Grotten van Roc du Gazelle met een soort openluchtmuseum van hoe het in de oertijd was. Er zijn nog veel meer van dit soort parkjes in de buurt. Verder heel veel grotten. Reserveer wel in het hoogseizoen voor de populaire grotten (bv Lascaux). Zwemmen in de Dordogne. Neem wel waterschoentjes mee.
Flor Vriends, 18-8-2016

Mocht vuilnis een probleem zijn dan heeft de beheerder altijd een oplossing. Hij of zijn medewerkers verzorgen dit graag voor U.

Laat dit wel weten !

Haelbrecht, 2-8-2016

Als je boekt via Belvilla krijg je GPS coordinaten. Gebruik die om het park te vinden en je komt er zonder problemen.

Trek de kastjes van je huisje allemaal open want er is een schat aan foldertjes voor leuke activiteiten te vinden.

Vuilnis word iets anders gesorteerd maar dit kan je in het groene mapje terug vinden. Je moet deze wel met de auto wegbrengen naar vuilbakken die je langs de weg kunt vinden. (richting sarlat komt je er zeker tegen)

E.Bosselaar, 24-5-2013
Er zijn veel kastelen te bezichtigen in de omgeving alsook prachtige oude kerken en abdijen.We hebben nog lang niet alles gezien en we komen hier zeker nog een keer langs maar dan minstens 2 weken!
Odette Paauwe-Insinger, 18-9-2012
Parc Feamie is niet eenvoudig te vinden. De eigenaar heeft een uitstekende route bheschrijving. Als je deze precies volgt kan het niet missen. Het gebied biedt veel natuur, prachtige kleine Franse dorpjes/stadjes met oude kastelen, Franse markten en leuke terrassen. Goede restaurants in de omgeving. Sarlat is de grootste plaats in de nabije omgeving (overigens zeer de moeite waard)

Onze bezoekers bekeken ook: