Vakantiehuis Parc Féamie *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J Hoeve

Luxe vakantiehuisje, het was echt genieten !!

J Hoeve,
11-9-2010

Een week van tevoren konden wij via TO gebruik maken van een last minute aanbieding voor Parc Feamie. Het is een klein, rustig, afgelegen vakantieparkje met luxe huisjes waar je geen last hebt van andere bezoekers, maar kunt genieten van de natuur en de omgeving. Het zwembad (binnen en buiten) is goed en schoon. Erg fijn was ook de eigen tuin met daarin ligstoelen, hangmat en een tuinset. Genoeg mogelijkheid om relaxed een boek te lezen of in je eigen tuin in de buitenlucht te eten. Beschikken over een auto is een must, binnen een straal van 10 -15 km tref je verschillende plaatsjes, kastelen, kano- en fietsverhuur en supermarkt. Tip: omdat er geen supermarkt op het park is adviseer ik om brood mee te nemen voor in de vriezer die in het huisje aanwezig is, dan hoef je s'ochtends niet per se de berg af te rijden naar het dorp voor vers brood van de bakker. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010