Vakantiehuis Parc Féamie *****

Review geschreven door Esther

RUST

Esther,
24-7-2010

Echte rustliefhebbers kunnen hier 100% voor kiezen. Er is een kleine speeltuin, zwembadje en grasveld voor de kinderen. Alle activiteiten moeten per auto worden gedaan, want op het park zelf is er verder niet zoveel te beleven. In het begin is het helemaal niet erg om die leuke weggetjes te rijden, maar na een poosje begint dat wel een beetje te vervelen. Wij zijn ook eigelijk meer mensen voor wat vertier in de directe omgeving. Maar aan het huis lag het zeker niet! Echt perfect ingericht, alles leek hagelnieuw dus goed onderhouden. Weinig huisjes, dus niet veel kids en buren. Echt rust dus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010