Vakantiehuis Parc Féamie *****

Review geschreven door Dolinda, Elly, Annie, Brand en Martijn

fantastische plek geweldige streek

Dolinda, Elly, Annie, Brand en Martijn,
22-6-2010

Wij zijn vorige week in Parc Feamie geweest, ondanks het mindere weer hebben we enorm genoten. Het park is erg mooi van opzet, de huisjes staan niet hut op mut dus je hebt veel privacy. Voor de regendag is er een heerlijke welness waar je lekker tot rust kunt komen. Het huisje waarin we verbleven was zeer luxe en volledig ingericht, echt overal is aan gedacht. We konden zelfs het Nederlands elftal volgen via de NL tv. De omgeving Dordogne is prachtig met mooie natuur, kastelen en leuke stadjes. Kortom een echte aanrader deze streek en dit park eens te bezoeken.

Gereisd met vrienden in Sat Jun 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)