Vakantiehuis Parc Féamie *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Plaggenmarsch

Schitterende omgeving en fijn vakantiehuis

Familie Plaggenmarsch,
3-9-2016

Parc Feamie is kleinschalig met een aantal vakantiewoningen en appartementen. Wij hadden woning Iris, een heel complete en ruime woning, van alle gemakken voorzien. Er zit een tuin bij zodat je ook genoeg privacy hebt. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het is ons zeer goed bevallen. De omgeving is echt schitterend, met zijn vele kastelen, pittoreske dorpjes en stadjes, de grotten in de buurt en natuurlijk de rivier De Dordogne. Klein nadeel is het slechte bereik van de mobiele telefoon op het park. De Wifi op het park was wel heel goed.