Vakantiehuis Parc Féamie *****

Aanrader

Familie Haelbrecht,
2-8-2016

+++ vakantie voor mij (4maand zwanger) en partner + hondje

mooi weer en omgeving met vanalles te doen zowel op als buiten het park(auto wel nodig, ook voor winkels).

huisje was zeer netjes en met alles er op en eraan (zeer volledige keuken)

vriendelijke eigenaars waar je steeds bij terecht kan maar die je ook niet voor de voeten lopen. Alsook vriendelijk onderhoudspersoneel.

ook de medegasten (bijna allemaal uit Nederland) zorgden voor een gezellige onderlinge sfeer

ons kleine hondje was welkom en dat was fijn.

marktje zondag st. cyprien was een leuke ervaring en een aanrader alsook het kasteel van castelnaud, de grot en een ritje met een stoomtrein in sarlat.

moest het je overkomen --> ziekenhuis sarlat spoedpersoneel ontzettend vriendelijk en bekwaam.

Zeer leuk verblijf gehad. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Gereisd met partner in juli 2016
Vorige reviewVorige