Vakantiehuis Parc Féamie

51 reviews over Vakantiehuis Parc Féamie in het Nederlands

Fantastisch!!

Arie en Marijke
19-7-2018

Super vakantie gehad! Zeer luxe huis, ontbrak ons aan niets! Genoten van de rust.Heerlijke zwembaden!! Schitterende omgeving.

Super ontvangst door de beheerders.

Super

Gerdine
24-6-2018

Prachtig parkje met mooie verzorgde huizen, alles in het huis is aanwezig. Wij zaten in huis Rose, echt een aanrader!

Leven als God in Frankrijk

Rene en Gina
27-5-2018

Meer dan top

Alles wat je nodig hebt in het appartement is aanwezig

Een aanrader voor een geslaagde vakantie

Leven als God in Frankrijk kan je hier in de praktijk brengen

Geweldig genoten.

Loes
18-8-2017

Heerlijke week gehad. Huisjes zijn gezellig ingericht en de keuken heeft alles (misschien wel meer dan dat) wat je nodig hebt. Nederlands echtpaar is heel erg gastvrij. De ligging is perfect voor alles wat er in de Dordogne te beleven is. Zwembaden erg fijn en ook voor kinderen is er een speeltuin/basketbal/voetbaltafel/tafeltennistafel.

Enige verbeterpunt een douchegordijn en aanbieden van broodjesservice.

Rustig park met weinig huisjes

Familie uit Heemstede, Nederland
13-8-2017

Rustig park met weinig huisjes ca 8 km van Castelnaud en winkels/horeca. Huisje Aster twee onder een kap. Zeer goed geoutilleerd, prima (harde) bedden, schoon, horren tegen vliegen, geschikt voor invaliden, ruim opgezet.

Geschikt voor 4 personen, twee badkamers. 2 zwembaden, tafeltennistafel, tafelvoetbal, voetbalveld, etc. Algemene informatie over markten in omringende plaatsen.

Verbeterpunten: bij 4 personen in een huisje horen 4 ligbedden, bij beide zwembaden weinig relaxmeubilair, televisie deed het niet ivm kostenbesparende maatregel van nieuwe eigenaar, ( per 1 september 2017 wisseling van eigenaar ), weinig check op klanttevredenheid.

Heel erg genoten!

Tycho en Susan Huijts
14-10-2016

Alles was hier goed. Het is een rustig park met huizen die van alle gemakken zijn voorzien, zoals daar zijn airco in de woonkamer, elektrisch verstelbare bedden, een keukenuitrusting die je waarschijnlijk thuis niet hebt en een heel mooi bankstel, dus heel anders dan in heel wat andere 'huisjes'. Twee zwembaden en een geweldige speeltuin voor wie met kinderen komt. En voor sommige reizigers niet onbelangrijk: ons huis was helemaal minder valide proof! Een bijzondere plek voor het lijstje: nog eens terugkomen!

Heerlijke rustige lokatie

Ed&Marijke
10-10-2016

Parc Féamie is een mooi, rustig gelegen kleinschalig vakantiepark. De huisjes zijn heel compleet met elk een eigen tuin, van alle gemakken en Nederlandse tv en wifi voorzien. De (Nederlandse) beheerder en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en proberen het je echt naar je zin te maken. We kregen veel tips over de directe omgeving met zijn leuke plaatsjes, restaurantjes en sportieve activiteiten zoals fietsen en kanoën.

Wij waren wat later in het seizoen en daardoor was het lekker rustig op het park, terwijl het weer met 27 graden nog perfect was. Dus lekker tafeltennissen, badmintonnen en daarna zwemmen in een van de twee aanwezige zwembaden. Al met al een erg geslaagde week. Het was voor ons de tweede en vast niet de laatste keer in dit leuke park in de mooie omgeving van de Dordogne.

Een hele prettige vakantieweek gehad.

Gereisd in augustus 2016
8-9-2016

Een kleinschalig vakantiepark. Vakantiehuisje is van alle gemakken voorzien. Tuin met veel privacy. Mooie omgeving.

Schitterende omgeving en fijn vakantiehuis

Familie Plaggenmarsch
3-9-2016

Parc Feamie is kleinschalig met een aantal vakantiewoningen en appartementen. Wij hadden woning Iris, een heel complete en ruime woning, van alle gemakken voorzien. Er zit een tuin bij zodat je ook genoeg privacy hebt. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het is ons zeer goed bevallen. De omgeving is echt schitterend, met zijn vele kastelen, pittoreske dorpjes en stadjes, de grotten in de buurt en natuurlijk de rivier De Dordogne. Klein nadeel is het slechte bereik van de mobiele telefoon op het park. De Wifi op het park was wel heel goed.

Heerlijke plek voor rust en met kinderen

Everdien Derksen
22-8-2016

Het park ligt er prachtig bij, veel privacy bij de huisjes die daarnaast erg compleet en ruim zijn ingericht. Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parc Féamie in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parc Féamie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.