Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Maisonneuve voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 65 reviews
+26

8.1FantastischScore uit 65 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor de rustzoekers is Camping Maisonneuve in Castelnaud een goede keus. Hier is geen animatie, maar wel schoon sanitair, een keer per week livemuziek en een gezellig restaurant. Bij het zwembad en het riviertje op de camping vind je volop waterpret. Uitstapjes in de natuur zijn hier goed mogelijk, zoals rodelen in Les Deux Alpes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Maisonneuve

• 9Familie Kuijken22-08-2022

Geweldige camping

We zijn 2 weken op deze camping geweest in een mobile home. Vrij uitzicht en terras in de schaduw. Mooi zwembad en een fantastisch beekje met helder en ijskoud water aan de rand van de camping. Restaurant is eenvoudig, maar prima voor enkele avonden eten. Binnenplaats met barretje. De jeugd (tot 17 jaar) treft elkaar op de binnenplaats en vermaakt zich prima (tafeltennis, biljart, tafelvoetbal). Geen animatie en 1 avond per week een bandje. Genoeg te zien in de directe omgeving. Stadje Castelnaud op loopafstand met een paar restaurants en een geweldig bakkertje. Mix van vooral Fransen, Engelsen, Nederlanders. Veel gezinnen maar ook camperbusjes. Top camping die de 3 sterren meer dan waard is!!

• 8Familie01-08-2022

Mooie vakantie op een heerlijke schaduwplek

Prima camping om wat langer te verblijven. Mooie omgeving met veel uitstapjes! Ontvangst bij receptie wat minder, kregen geen code voor de slagboom of informatie over broodjes bestellen etc…. Sanitair is prima (eigen wc papier mee) afwas ruimte wat klein! Beekje is prima om af te koelen, zwembad is ook leuk voor de kinderen. Restaurant heeft een kleine kaart, maar de smaak is goed. Je moet niet aan de kant van het weggetje staan hier dendert in de ochtend heel de regio langs (verkorte route denken we). Let op! Bij aankomst met een grote caravan (meer dan 5 meter) 2 km verder rijden dan het camping bord! Dit is wel aangegeven maar in onze ogen niet duidelijk genoeg waardoor we de verkeerde ingang namen en dat niet helemaal goed ging! Verder komen we hier graag nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Nancy du Pon24-08-2021

Simpele familiecamping

Familiecamping met onverwacht (te)veel Nederlanders.Keurige ontvangst, spreken goed engels. Mooie ruime plaatsen, simpel sanitair met te weinig afwasruimte. Mooi zwembad. Restaurant met goede maaltijden, wel een beetje aan de prijs. Simpele take a way. Geen animatie, wel heel veel kleine en grote kinderen. Stadje en rivier op loopafstand. Koud, stromend riviertje met leuke speelgelegenheid aan de camping vast.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam van Gelderen27-08-2020

Wat een heerlijke plek!

Heerlijke camping van middelbare grootte. Rust en ruimte aan een heerlijk koud riviertje. Zwembad is heerlijk. Terras met bar sfeervol en restaurant prima. Sanitair is voldoende en schoon. De foto's op website liegen niet. Echt fantastisch. Vriendelijk personeel. Meer dan genoeg te zien en te doen in de buurt. Castelnaud op wandelafstand.

• 8KMS26-08-2020

Gezellige sfeer

De sfeer op de camping was erg goed. Verschillende nationaliteiten. Veel kinderen. Wij stonden vlakbij bij het riviertje. Een schaduwplek. Dat was wel nodig met temperaturen van tegen de 40 graden. De rivier had prachtig helder ijskoud water. Een leuk grasveld waar je fijn kon zonnen. Het waterkraantje was vlakbij, ideaal. Er zijn heel veel leuke dingen te doen in de omgeving. De ontvangst bij de receptie was niet super goed. We kregen geen info. We wisten niet dat je broodjes een dag van te voren moesten bestellen en we hadden geen code gekregen voor de poort van de camping. Het is jammer dat de toiletten/douches niet gescheiden zijn. Dus mannen en vrouwen samen.Werden wel regelmatig schoongemaakt. Wij stonden op plek 101 naast een doorlopende weg. Midden in de nacht denderden vrachtwagens langs waardoor wij vaak wakker werden. Zwembad was oké. Meestal wel een strandstoel vrij. Een leuk uitzicht op het kasteel van castecastelnaud.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8jessica14-08-2020

heerlijke vakantie gehad

Wat een fijne camping. Geen winkel, animatie of teveel poespas maar wel fijne mensen, goede sfeer, heerlijk (keurig schoon en vrij nieuw) zwembad. Met een rivier langs de camping, ijskoud water maar super helder. restaurant is simpel maar god. Al personeel is behulpzaam en vriendelijk. 1 keer per week een optreden, zag er gezellig uit alleen zijn wij zelf niet geweest.

Wat ik toch voor zon leuke camping een minpunt vond was het leuren met je wc papier, dit is echt niet meer van deze tijd! Het kraantje voor water zit wel redelijk ver van je plek. bij het afwassen kun je onmogelijk een meter afstand bewaren, en mensen gaan hier ook vrij lax mee om, ligt aan de mensen, de camping zou eigenlijk een wastafel tussen twee in moeten afsluiten in tijden van corona. Maar ondanks dat hebben we echt een geweldige vakantie gehad, en zouden wij zeker nog eens terug willen. Wij gaan nooit naar een zelfde camping terug, maar deze zeker!

• 9Fam. Besselaar27-12-2019

Echt geweldig!!!

Wat een mooie camping, prachtig zwembad en geweldige omgeving! We gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar hier komen we zeker nog een keer terug :-)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Marielle28-08-2019

Wij willen graag weer terug!

Hier zouden wij zo weer naar terug gaan. Het is echt een pareltje. Wij zaten in 1 van de 10 mobile homes die de camping verhuurd. Schitterend en een vrij uitzicht. Groot grasveld voor onze neus, ideaal voor badminton, voetbal ed. Tevens kijk je uit op het speeltuintje met tafeltennistafels. Restaurant was prima, pizza vonden wij minder, erg veel kaas. Salade en frietjes waren daarentegen heerlijk. Prijs/kwaliteit ook prima. Geen winkeltje, maar in de receptie en broodjeszaak wel enkele producten te verkrijgen. Iedere ochtend verse (lees heerlijke) broodjes ed. Avond vantevoren te bestellen. In het dorpje op loopafstand ook brood te verkrijgen, supermarkt op ong 10-15min. Het riviertje aan de camping maakt het helemaal af. Kristalhelder! In de buurt erg veel te doen, binnen 5-20 min diverse activiteiten, leuke stadjes, kastelen, grotten ed. Kortom een absolute aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Diana19-08-2019

Prachtig gelegen camping, maar..

Camping is goed onderhouden, de plekken zijn groot, vooral die op het veld. De nabije omgeving is mooi en makkelijk bereikbaar te voet of fiets (in 1 week auto 1 x gebruikt). Ook fijn hardlopen in de omgeving. Het sanitair vind ik niet goed: geen handzeep, geen wc-papier, dames en heren door elkaar, tandenpoetsen tegenover de wc's en de lucht uit het gebouw op het veld is niet te harden, bovendien kijk je tegen plassende heren aan...Jammer, want voor het campingterrein zelf en de omgeving was ik zeker teruggekeerd. Geen minpunt, maar wat ik persoonlijk jammer vind is dat er in de week dat wij er waren helemaal niets werd georganiseerd. Van mij hoeft animatie niet, maar een beetje gezelligheid en samenhang op het terras mag best. Die inzet en wat bezieling van de eigenaresse ontbreekt. Campingrestaurant vind ik altijd handig, maar de prijzen zijn te hoog voor het eenvoudige, verder prima, voedsel.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Claudia15-08-2019

Leuke camping met wat maartjes

Laat ik als eerste zeggen dat ik best kritisch met bij campings, ik zal beginnen met de positieve punten . Camping ligt in een prachtige omgeving! Erg veel te doen in de nabije omgeving. Vriendelijk personeel Grote ruime plekken Leuk riviertje en fijn zwembad Afhaal prima (zelfs de friet is goed!) De puntjes van kritiek Geen zeep om je handen na toilet bezoek mee te wassen Sanitair bij het veld stonk regelmatig bij binnenkomst. Douches zijn vreselijk, geen sterke straal of goed warm water. Afwas plekken zijn te krap, je kunt niet goed je schone spullen kwijt (plankje erboven!) De wc deuren maken veel kabaal bij het dicht vallen, dit is in de nacht en ochtend goed te horen (kleine ronde plakdempertjes erop en het is opgelost) Wat ik persoonlijk het ergste vond is dat de vuilnis bijna dagelijks word opgehaald en dit vaak erg vroeg gebeurd(6 a 7 uur ochtends is geen uitzondering) Al met al een leuke camping die goed onderhouden is!!

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar