Camping Maisonneuve

Weer vandaag18°-1°
Camping Maisonneuve

Omschrijving
Voor de rustzoekers is Camping Maisonneuve in Castelnaud een goede keus. Hier is geen animatie, maar wel schoon sanitair, een keer per week livemuziek en een gezellig restaurant. Bij het zwembad en het riviertje op de camping vind je volop waterpret. Uitstapjes in de natuur zijn hier goed mogelijk, zoals rodelen in Les Deux Alpes.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

32 reviews over Camping Maisonneuve in het Nederlands

Leuke en gezellige camping. als je een grote plaats wil neem dan een plek op het grote veld nog nooit eerder zulke ruime plaasten gezien. saniter netjes en voldoende douches. klein restaurant met lekker eten. piep klein supermarktje met voornamenlijk drank en voor de vergeten boodschap.

Gereisd met partner in augustus 2018

- top ligging

- mooie camping

- vriendelijk personeel

negatieve punten:

- vloer aan het zwembad is super heet om op te lopen

- wc papier moet je zelf meenemen naar het toilet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige plek!

Inge,
31-8-2017

charme camping, relatief weinig Nederlanders met kleine kinderen, geen animatie maar dat hebben wij ook niet gemist. Keurig zwembad en idyllisch riviertje...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping

Fam. Witte,
15-8-2017

Fijne camping, grote plaatsen, mooi zwembad, sanitair erg schoon en goede douches. Ligt leuk aan de rivier, bar en restaurant gezellig, wifi voor de kinderen.

voor de ouders tussen 18:00 en 19:00 uur happy hour !!!

Een keer per week live muziek op de camping, was erg gezellig.

Dichtbij het dorp , kano en fiets verhuur in het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hele mooie goed onderhouden camping!!

Roel Franssen,
18-7-2017

We zijn hier op doorreis 1 dag gaan staan, jammer genoeg hadden we al op een andere camping geboekt. Mooie natuur, mooi uitzicht, ruime plaatsen, zeer netjes sanitair en super aardige Engelse eigenaren... Ook erg lekker gegeten bij het restaurant.. M'n zoontje van 7 heeft een uurtje gevist en 2 karpers en een mooie voorn gevangen dus die was ook helemaal blij.. Al met al een super camping als je van rust en mooie natuur houdt!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk mooie camping met mooie plaatsen

Frank,
19-2-2017

Mooie ruime plaatsen en schoon sanitair. Het zwembad was erg fijn en lekker ruim. Altijd wel een plekje om te zitten. De beheerders op en top vriendelijk en service gericht. Camping is zeker een aanrader! Wij waren hier met 2 gezinnen met kinderen tussen de 4 en 6 jaar. Afwisselend weer maar mooie uitstapjes gedaan. Rodelen in les deux alpes is een aanrader voor een ieder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Jacq

Jacqueline vermeulen
      13-11-2016

Ik hou van deze camping ik kom er letterlijk al mijn hele leven en ik vind het nog steeds leuk mijn moeder komt er ook al sinds ze 8 is. Je kan zwemmen in de rivier en in het zwembad daf ik

Heb mogen openen het is er gewoon geweldig en iedereen is heel erg vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

We hebben genoten !

Mooie schone camping met ruime plaatsen ca 100 vierkante meter , zon of schaduw naar keuze . Iedere dag vers brood en kleine supermarkt op loopafstand . Volop wandelgelegenheid . Een zwembad bij het terras en in de schone rivier met helder water ook zwemgelegenheid .Sanitair wordt goed schoongehouden toiletpapier aanwezig , jammer dat er mensen en vooral kinderen zijn die er een zootje van maken . Eigenaars zijn vriendelijk , wifi op het terras . Wij waren er voor de eerste keer en wilden er 2 weken blijven maar dat werd uiteindelijk een maand , in een straal van 30 km waren leuke dorpjes en bezienswaardigheden te bezichtigen . ( gelukkig) geen Hollandse enclave camping bezoekers bestaan uit verschillende nationaliteiten , sommige komen er al jaren . Bij de receptie wordt ook Engels gesproken . Honden zijn welkom onze Labrador kon daar ook iedere dag zwemmen en met andere honden speen . Wij gaan er volgend jaar zeker weer heen .

Gereisd met partner in september 2016

heerlijke camping

dimitri
      25-8-2015

goed verzorgde camping en schoon sanitair.

geen overvolle animatie programma's

camping heeft goed zwembad en fijn riviertje

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

We zijn net terug van ons verblijf op deze camping voor de eerste keer. (Juli). We waren hier met onze kinderen van 3 en 5 met de Caravan.

Camping Maisonneuve is een zeer nette en mooi groene camping. Verbazingwekkend ruimtelijk op gezet. Een zeer leuk pleintje bij de bar/receptie en veel en goed sanitair. Het sanitair was erg goed onderhouden en ook schoon. Het zwembad is netjes en wordt dagelijks gecheckt. Het heeft niet heel veel ligbedden maar het wisselt goed door waardoor je altijd wel een stoel kunt bemachtigen.

Het viel ons op dat de camping ontzettend rustig is in de ochtend in de avond. Dit tijdens hoogseizoen. Ook het Personeel is netjes beleefd en spreken vloeiend meerdere talen.

In de avond loopt er security rond en er is genoeg sociale controle.

In de omgeving zijn leuke dingen te doen zoals de chateaus, grotten en rivier. Uiteraard in Sarlat heerlijk om in het weekend even te gaan eten.

Deze camping is een echte aanrader voor alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maisonneuve in Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maisonneuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.