Chalet Port Lalande

Meer chalet info

21 reviews over Chalet Port Lalande

• 7van_egmond22-08-2014

Mega slechte bedden!

Op zich aardig vakantie-park, kleinschalig. Op het park zelf is buiten een zwembad, helemaal niets te doen en niets aanwezig (geen winkeltje of restaurant). Echter enorm vriendelijk personeel! Wij hebben eerst in een Lot-accomodatie gezeten was smerig, stinkerig (urine) en klein was. Geklaagd bij touroperator en dit is keurig opgelost. Dordogne-accomodatie is een stuk beter, compleet qua inrichting en serviesgoed. Bedden zijn ongelooflijk hard. Chaletje is aan de kleine kant. Ligging is mooi, maar park is wat achter qua onderhoud.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Jan-Willem20-08-2013

Leuk en rustig

Lekker tot rust gekomen op dit rustige parkje met goede voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid activitetienprogramma, maar daarvoor moet je wel het Frans goed beheersen. Onze kinderen (10 + 8) hadden liever gezien dat er meer Nederlanders waren...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Joke16-10-2012

weer voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijke vakantie,rustig en mooi weer en dat in september.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Hess14-08-2012

Leuk om geweest te zijn!

Port Lalande is een kleinschalig park (60 huisjes) gelegen aan de Lot. Hoewel de huisjes op zich keurig zijn (schoon, compleet en netjes) vragen de algemene voorzieningen wel wat werk. Bruggetjes in het park die aan het wegrotten zijn, tegelvloeren bij de receptie die loslaten evenals de stenen randen van het zwembad zijn daarvan wat voorbeelden.... Het personeel ter plaatse is prima, tweetalig en zeer behulpzaam. Barbequeen mag niet bij je chalet, maar op een centrale plaats. Gezien het weer ter plaatse is dat wel een beetje jammer. Let op dat je achteraf nog je elektra moet afrekenen bij vertrek..

Tot slot, als je hierheen gaat met jonge kinderen moeten ze wel frans spreken. Het kinderentertainment doet dat namelijk niet.

Kortom, leuk om geweest te zijn....maar niet meer dan 1 keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Fijn van Draat,Eduard09-12-2011

Als het kan elk jaar weer

PortLalande is een zo mooi park , dat we ons best doen er elk jaar weer een gite te huren. Dit jaar gaan we 8 weken in mei en juni en 5 weken in sept./okt.

Gereisd met partner in april 2011

• 10Fijn van Draat21-11-2011

Zo rustig hebben wij het nog niet gehad in mei/jun

Er staan 60 huisjes op een enorm park aan de Lot, waar de stilte op je valt. De kleine huisjes zijn voor 2 personen,de grotere voor 4+. Uitstekend studenten personeel.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Leeneke06-08-2011

Zeer fijn park

Het park is zeer verzorgd, alsook de chalets. Je hebt er alle nutsvoorzieningen. Het personeel is heel vriendelijk en staan dadelijk klaar om je te helpen, zo werd vrijwel onmiddelijk het lampje van de dampkap vervangen alsook onze koffiezet die het niet meer deed. Allemaal geen probleem. Wij hadden een prachtig uitzicht op de lot, de chalets staan voldoende van elkaar zodat je voldoende privéruimte hebt op je terras. Het plonsbad is geen kinderbadje, het water was vrij koud en ook vrij diep, het is maar pas geschikt voor kinderen vanaf 3-4j. Bijna elke avond is er wel iets te doen, zo stonden er enkele kraampjes met producten uit de regio, er kwam een pizzaman waar je heerlijke pizza's kon bestellen, ...echt leuk! Ondanks het minder goede weer dat we er hadden die week, was ik opgelucht dat we in zo'n fijn park zaten. 't Is een aanrader en prijs/kwaliteitsgericht is het zeker de moeite.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Pascal06-09-2010

Rust, ruimte, mooie omgeving

Wij zijn net terug.Het chalet park is heel ruim opgezet. We hadden een enorme vrije ruimte voor ons huisje als speelplek. Het park is erg "basic", dus geen glijbanen bij het zwembad, geen (snack)bar, weinig ligstoelen bij het zwembad, maar biedt daarentegen na 21.00u een heerlijke rust. Vooral veel franse gasten. Bij aankomst viel het chalet erg tegen voor wat betreft schoon. Het was ronduit vies (stofpluizen, macaroni in kast en zelfs een kurk die nog op de kurketrekker zat in de besteklade!). Na deze domper alleen nog 1 probleem gehad met de airco. Deze werkt op een usb stick. Er worden uren opgeladen (1uur = 1Euro). Na 28-8 is deze gratis. Er is geen kluisje in het huisje. De inventarisatielijst klopt voor geen meter met de werkelijkheid, maar dat is geen probleem. Vaatwasser is ideaal, airco werkt prima.De omgeving is heel pitoresk, veel middeleeuwse dorpjes, mooie routes (auto en fiets). We hebben een fijne tijd hier gehad. Personeel is erg behulpzaam (engels en frans) en vlot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8J.G Smit Busscher02-06-2010

Een heerlijke vakantie.

Als je rust wil ga je naar Port Lalande.Het ligt prachtig maar er is voor de jeugd weinig tot niets eigenlijk. De omgeving is wel erg mooi en met wat ritjes met de auto veel te zien. Dus echt aan te bevelen voor rustzoekers...... Een erg behulpzaam team voor alles !!!!

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Henriëtte Knol27-02-2010

Goed verzorgd vakantiepark.

Keurig verzorgd park met veel ruimte rond de chalets, gelegen aan de Lot met een eenvoudig zwembad, veel activiteiten voor de kinderen, georganiseerd door studenten. Helaas geen doorgaande vaart in de Lot, dat viel wat tegen (er kwam geen enkele boot langs). Het dorp is gemakkelijk lopend te bereiken, veel te zien in de (weide) omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Chalet Port Lalande info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel