Castelmoron-sur-Lot

We hebben een aantal aanbieders voor Castelmoron-sur-Lot voor je op een rij gezet:

Reviews over Castelmoron-sur-Lot

Heel mooie kamers, zeer netjes verzorgd.

hilde monnissen ,
    18-11-2014

Mooi landschap, zeer rustig met s 'avonds een prachtige sterren hemel.

Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in januari 2014

Magnifieke B&B

Ludo Felder,
    7-9-2014

Maison Pourret is een uitzonderlijke plek om Uw verlof door te brengen. Symphatieke, vriendelijke en gemoedelijke ontvangst en sfeer.

Eten van uitstekende kwaliteit wordt op een gemoedelijke manier opgediend.Prima uitgeruste en verzorgde kamers. Een score van 10 is eigenlijk nog te weinig, liefst zou ik 11 geven.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Mega slechte bedden!

van_egmond,
    22-8-2014

Op zich aardig vakantie-park, kleinschalig. Op het park zelf is buiten een zwembad, helemaal niets te doen en niets aanwezig (geen winkeltje of restaurant). Echter enorm vriendelijk personeel!

Wij hebben eerst in een Lot-accomodatie gezeten was smerig, stinkerig (urine) en klein was. Geklaagd bij touroperator en dit is keurig opgelost. Dordogne-accomodatie is een stuk beter, compleet qua inrichting en serviesgoed. Bedden zijn ongelooflijk hard. Chaletje is aan de kleine kant.

Ligging is mooi, maar park is wat achter qua onderhoud.

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuk en rustig

Jan-Willem,
    20-8-2013

Lekker tot rust gekomen op dit rustige parkje met goede voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid activitetienprogramma, maar daarvoor moet je wel het Frans goed beheersen. Onze kinderen (10 + 8) hadden liever gezien dat er meer Nederlanders waren...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

weer voor herhaling vatbaar

Joke,
    16-10-2012

Wat een heerlijke vakantie,rustig en mooi weer en dat in september.

Gereisd met partner in september 2012
Castelmoron-sur-Lot scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews