Reviews over Casteljaloux

Comfortabel huis en park. Mooie omgeving.

b.kleijer,
    19-9-2016

Het is een fijn park met veel privacy. Rustig en mooi gelegen. Groene en bergachtige omgeving. Het is wel Frans georiënteerd, maar dat is als je vermaakt wilt worden. Dorpje is wat verder gelegen, Thiers is een leuk stadje. Fijne plek voor natuur, zwemmen en een rustige vakantie. Huisje was schoon en comfortabel. Zo goed als nieuw. Fris en modern. Groot; 2 slaapkamers en 2 badkamers, ruime woonkamer / keuken en fijn grote veranda. Vaatwasser, genoeg keukengerei, koffiezetapparaat, broodrooster en combi-oven. Grote koelkast met vriesvak. Voor de kinderen die al groot zijn; lekker zwemmen in het meer, maar ook een fijn zwembad met warm water en glijbanen. Aan het meer is het goed vertoeven in de schaduw van de bomen.

Niet te toeristisch, heerlijk!

Fam. Jansen ,
    5-8-2014

Prijs-kwaliteit is boven verwachting. Accomodatie is netjes en het park heerlijk rustig. Receptie en animatie heel minimaal, maar met veel passie. Voor ons haalden ze alles uit de kast om ons een prettig verblijf te geven. Het ligt in een deel van Frankrijk, welke nog niet is ontdekt door de massa-toeristen. Voor ondernemende mensen, is er genoeg moois te zien in de omgeving. Het zwembad stelt niet zoveel voor. Echter zou het sluiten om 19.00 uur, maar in de avond gingen de laatste gasten pas om 22.00 uur uit het water. Het is er erg gemoedelijk. Het strandje bij het meer is op loopafstand en voor gasten van buitenaf betaald. Het water loopt langzaam af en er zitten badmeesters. Ideaal ook voor kleinere kinderen. Ook op het park kunnen kinderen niet gemakkelijk weglopen, omdat er een hek rondom het complex ligt. Voor ons was het een plek om te eten en slapen, terwijl we dit deel van Frankrijk wilden ontdekken. Dat ontdekken is gelukt in een accomodatie met veel luxe voor het geld!

Leuk park en mooie omgeving

Wim Dorgelo,
    24-11-2008

Vanwege het mooie weer veel buiten vertoefd en niet bij het idd veel te koude zwembad maar aan het prachtige naastgelegen meer (gratis toegang voor park bewoners). De huisjes zijn goed. Receptie is beperkt open. Je wordt wel goed te woord (in Engels of Frans) gestaan bij vragen. De uitrusing in de huisjes is goed. Het is wel aan te bevelen om als gezin een driekamerhuisje te nemen. Het park is kindvriendelijk omdat ze geen enkele wijze van het park af kunnen. Het spelen in de bossen wordt als leuk ervaren. In de periode dat wij aanwezig waren werden er speeltoestellen geplaatst. Vanuit het park kun je middels de gratis kaarten (bij de receptie) prima de schitterende omgeving verkennen.

Rust, strand en water

Familie Sonneveld,
    14-9-2008

Een knus en kindvriendelijk ingericht vakantieparkje bestaande uit 90 huisjes. Bezoekers zijn voornamelijk frans, een enkele engelse en een paar nederlanders.Het park en het zwembad zijn omheind, ideaal als de kleintjes rondlopen en fietsen rond de huisjes. De inrichting van de huisjes is compleet.Bedden zijn goed maar kort. (1.90 meter lang) De vriendelijke beheerder heeft in overweging, dat er volgend jaar ook grote mokken en een waterkoker aanwezig zijn. Het meer, 30 ha groot, is op loopafstand. Een rustig en gezellig zandstrand met toezicht! Ook het nabijgelegen klimparcours op 5 tot 10 meter hoogte, is zeker aan te bevelen. Dit is, net als de glijbaan, tegen betaling. De receptie spreekt frans en soms ook engels. Supermarkt op 2 km afstand.

Ideaal voor een heerlijk ontspannen vakantie!!

Milo,
    1-9-2008

Buiten het vakantieseizoen (september) met 3 kleine kids geweest van 1 - 4 jaar. Was heérlijk rustig op het park, kinderen hebben genoten van de bossen waarin de huisjes liggen en het naastgelegen zandstrand. Idd klein en vooral KOUD zwembad, dus minder geschikt. Omgeving erg leuk met prachtige bossen en authentieke franse plaatsjes. Kortom, voor een rustige vakantie zéér geschikt! Wij hebben er genoten!

Casteljaloux scoort een 4,7 uit 10, op basis van 4 reviews