Vakantiehuis Domaine Bessière

15 reviews over Vakantiehuis Domaine Bessière in het Nederlands

Geweldig

Gerben
13-8-2019

Heerlijke twee weken gehad, echt tot rust gekomen. Jos en Karin zijn geweldig gastvrij en we voelden ons gelijk thuis. Leuke en mooie omgeving, lekker grote gite en mooi zwembad. Zeker een aanrader...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super relaxed

Martijn
10-8-2019

Erg mooi landgoed met super aardige en attente gastheer en -vrouw. Kinderen konden lekker spelen in zwembad en speeltuin.

Sara Tiktak-Welzen
27-5-2019

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met onze vriendengroep en kinderen. Het zijn goed ingerichte huisjes, de bedden zijn top, heerlijk schoon linnengoed en in de keuken vind je alles wat je nodig kunt hebben😍👍🏻

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Prachtig!

fam h uit Utrecht
27-5-2019

Wat een prachtige plek. Een heerlijk schoon huis met mooi bedlinnen en goede matrassen op een waanzinnige plek in het groen. Zo rustig en sfeervol. Onze gite was omgeven door groen met veel privacy. De andere gites waren precies zo. Het i veel ruimer en rustiger dan op de foto's lijkt. Het is een fijne plek waar kinderen veilig kunnen rond banjeren, hutten bouwen, zwemmen, tennissen, paardrijden en schaken (buiten met levensgrote speelstukken). Geen lawaaiige toestand maar wel gezellig. Ook door de eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. In de omgeving zijn veel mooie franse oude dorpjes, waar je lekker kunt eten en marktjes kunt bezoeken. De omgeving is zeer geschikt voor fietsers, wij hadden onze wielrenners mee . Het landschap deed ons denken aan Toscane. Wij komen terug! Dankjewel Karin en Jos.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Prachtig! Wij komen zeker terug.

Robert
9-2-2019

Prachtig landgoed vlakbij leuke dorpjes en rivier. Er is veel te doen. Niet te druk, niet te rustig. Geweldig gastvrije mensen! Veel faciliteiten. Authentieke sfeer.

Heerlijke plek!!

Lenneke Muller
20-8-2018

Net terug van onze heerlijke vakantie willen we graag weer terug naar Ruud en Gerda. Domaine Bessiere is een hele fijne en rustige plek om te verblijven. De gites zijn mooi, ruim en hebben allemaal een fijne buitenruimte/tuin. Bij aankomst voelden wij ons meteen welkom. Ruud en Gerda hadden de eerste avond een gezamenlijke bbq georganiseerd. Echt een aanrader. Op woensdag kan je ook een heerlijke maaltijd eten. Hierbij geldt niets moet, alles mag. Het zwembad is (op de wespen na) ook heerlijk en daar kunnen alle kinderen zich vermaken. Al met al een hele fijne plek om te verblijven. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zoals vakantie in Frankrijk bedoeld is

Familie Grunning
16-8-2018

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in gite Aube. Een zeer ruim huis, koel door de overkapping boven het terras en de luiken. Mooi ingericht, een groot fornuis met oven, 2 badkamers, maar het fijnst was nog wel het grote terras met prachtig uitzicht. Dat verveelde nooit. 's Avonds keken we naar de sterrenhemel.

Onze 2 tienerzonen hebben zich ook prima vermaakt. De gezamenlijke maaltijden (niet verplicht) zijn een leuke manier om kennis te maken met andere kinderen. In het zwembad geen getut: ze mogen gewoon met shorts, ballen en lekker veel opblaasdingen. En de duikplank is natuurlijk top!

Er hangt een fijne sfeer op het domaine. Dat is voor een groot deel de verdienste van Ruud en Gerda, de gastheer en -vrouw. Wij kwamen laat aan. Ruud stond midden in de nacht te zwaaien aan het eind van de oprijlaan. Hij haalde zelfs nog wat eten uit de keuken voor onze uitgehongerde puberzoon. Alsof je bij familie op bezoek komt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Overheerlijk!

Monique Nillessen
14-8-2018

Dit is zo'n plek die je vindt en voor jezelf wil houden en zeker niet in de vaart der volkeren wil opstuwen! We zijn net terug en willen gauw terug. Het prachtige Domaine Bessiere is nl. authentiek en gemoedelijk. Het is er gezellig, voor volwassenen, pubers en kleine kinderen, maar zeker niet druk en niets is verplicht. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras voor ons heerlijke huis (Lot). Er is alles voor een fijne vakantie: een lekker zwembad, broodjesservice, leuke (rij)pony, tennisbaan, tafeltennistafel, speeltoestellen, trampoline, piano, BBQ, fruitbomen, honden en een grappige poes. Je vakantie begint meteen goed met een BBQ bij aankomst op het domein. De omgeving biedt ook van alles: zoals middeleeuwse bastides, een goede golfbaan en de Lot. Ruud en Gerda zijn de perfecte gastheer- en vrouw en druk bezig het domein nog mooier te maken. Wij kijken uit naar onze volgende vakantie in Bessiere!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, een bijzonder plekje op aarde!!!

Ivonne van Erp
30-7-2018

Geweldige locatie! De accommodaties zijn fantastisch! Wij hebben een week in de ‘duiventoren’ gezeten! Ruud en Gerda weten veel van de omgeving. Bij aankomst een heerlijke barbecue en ook leuke uitstapjes in de loop van de week! Niets is verplicht! Voor de kinderen leuke speeltoestellen en een prima zwembad. Mooie uitvalsbasis voor de prachtige omgeving in de Lot! Onze kinderen zijn 3 en 4 jaar oud en hebben zich geweldig kunnen vermaken! Echt een aanrader!!! Prijs/kwaliteit erg goed!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Sfeer,gezelligheid,spelletjes,leesboeken.

Simone
23-1-2018

Je kon samen dingen ondernemen maar niets hoefde. Het trimclubje, de mannen lekker fietsen,de kinderen vermaakten elkaar. En op het eind van de dag een borreltje in de feestzaal met wat lekkers erbij. Goede gesprekken en veel gelachen. Dank

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Vakantiehuis info

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Bessière in Casseneuil (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Bessière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.