Vakantiehuis Domaine Bessière

Met jonge kinderen

Heerlijke plek!!

Lenneke Muller
20-8-2018

Net terug van onze heerlijke vakantie willen we graag weer terug naar Ruud en Gerda. Domaine Bessiere is een hele fijne en rustige plek om te verblijven. De gites zijn mooi, ruim en hebben allemaal een fijne buitenruimte/tuin. Bij aankomst voelden wij ons meteen welkom. Ruud en Gerda hadden de eerste avond een gezamenlijke bbq georganiseerd. Echt een aanrader. Op woensdag kan je ook een heerlijke maaltijd eten. Hierbij geldt niets moet, alles mag.

Het zwembad is (op de wespen na) ook heerlijk en daar kunnen alle kinderen zich vermaken. Al met al een hele fijne plek om te verblijven. Wij komen zeker nog een keer terug!

Zoals vakantie in Frankrijk bedoeld is

Familie Grunning
16-8-2018

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in gite Aube. Een zeer ruim huis, koel door de overkapping boven het terras en de luiken. Mooi ingericht, een groot fornuis met oven, 2 badkamers, maar het fijnst was nog wel het grote terras met prachtig uitzicht. Dat verveelde nooit. 's Avonds keken we naar de sterrenhemel.

Onze 2 tienerzonen hebben zich ook prima vermaakt. De gezamenlijke maaltijden (niet verplicht) zijn een leuke manier om kennis te maken met andere kinderen. In het zwembad geen getut: ze mogen gewoon met shorts, ballen en lekker veel opblaasdingen. En de duikplank is natuurlijk top!

Er hangt een fijne sfeer op het domaine. Dat is voor een groot deel de verdienste van Ruud en Gerda, de gastheer en -vrouw. Wij kwamen laat aan. Ruud stond midden in de nacht te zwaaien aan het eind van de oprijlaan. Hij haalde zelfs nog wat eten uit de keuken voor onze uitgehongerde puberzoon. Alsof je bij familie op bezoek komt.

Overheerlijk!

Monique Nillessen
14-8-2018

Dit is zo'n plek die je vindt en voor jezelf wil houden en zeker niet in de vaart der volkeren wil opstuwen! We zijn net terug en willen gauw terug. Het prachtige Domaine Bessiere is nl. authentiek en gemoedelijk. Het is er gezellig, voor volwassenen, pubers en kleine kinderen, maar zeker niet druk en niets is verplicht. We hadden een prachtig uitzicht vanaf ons terras voor ons heerlijke huis (Lot). Er is alles voor een fijne vakantie: een lekker zwembad, broodjesservice, leuke (rij)pony, tennisbaan, tafeltennistafel, speeltoestellen, trampoline, piano, BBQ, fruitbomen, honden en een grappige poes. Je vakantie begint meteen goed met een BBQ bij aankomst op het domein. De omgeving biedt ook van alles: zoals middeleeuwse bastides, een goede golfbaan en de Lot. Ruud en Gerda zijn de perfecte gastheer- en vrouw en druk bezig het domein nog mooier te maken. Wij kijken uit naar onze volgende vakantie in Bessiere!

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Bessière voor je op een rij gezet:

Fantastisch, een bijzonder plekje op aarde!!!

Ivonne van Erp
30-7-2018

Geweldige locatie! De accommodaties zijn fantastisch! Wij hebben een week in de ‘duiventoren’ gezeten! Ruud en Gerda weten veel van de omgeving. Bij aankomst een heerlijke barbecue en ook leuke uitstapjes in de loop van de week! Niets is verplicht! Voor de kinderen leuke speeltoestellen en een prima zwembad. Mooie uitvalsbasis voor de prachtige omgeving in de Lot! Onze kinderen zijn 3 en 4 jaar oud en hebben zich geweldig kunnen vermaken! Echt een aanrader!!! Prijs/kwaliteit erg goed!!!

Sfeer,gezelligheid,spelletjes,leesboeken.

Simone
23-1-2018

Je kon samen dingen ondernemen maar niets hoefde. Het trimclubje, de mannen lekker fietsen,de kinderen vermaakten elkaar. En op het eind van de dag een borreltje in de feestzaal met wat lekkers erbij. Goede gesprekken en veel gelachen. Dank

fantastisch

jan hoorn
11-1-2018

heel gezellig super plek gezellige leiding ook super voor kinderen

Een zonnige vakantie in grote safaritent

Elsbeth en Laurens
26-8-2017

Domaine Bessiere is heerlijk kleinschalig, hoewel het terrein enorm is. We hadden een prachtig uitzicht voor de prima safaritent, waar alles voorradig was. Er is een groot zwembad, broodjesservice, een Meren pony waarop gereden kon worden, een tennisbaan, trampoline, honden en een lieve poes. Je vakantie begint meteen goed met het diner bij aankomst op het domaine. De omgeving biedt verder van alles: eetmarkten, middeleeuwse bastides, kastelen, kanoën, wandelen langs de Lot. Het valt zeker aan te bevelen om een uitstapje te maken naar het prachtige Bordeaux. Ruud en Gerda zijn enorm behulpzaam, geven goede tips en staan de hele dag voor je klaar. Top!

Helaas een tegenvallende vakantie!

Jacoline
19-8-2017

Wij hadden een safaritent geboekt, deze was helaas niet schoon, met een wespennest en muizenkeutels. Er was niet ingespeeld op kleine kinderen, er stonden brandnetels, op de vlonder van de tent staken de schroeven uit en splinters. Het speeltuintje was onveilig en er liepen 5 honden los van de eigenaren over het terrein en die overal hun behoefte deden. Ze gingen ook in de tent als er eten lag (terwijl de tent dicht zat) Het was niet ons ding. Op de dag van aankomst kon je mee eten en dat was erg gezellig, tevens was er een avond georganiseerd in de buurt met eten wat ook erg leuk was. We zijn eerder naar huis gegaan omdat de tent maar ook het domaine niet was wat we ervan verwacht hadden, we gaan elk jaar naar een safaritent maar dit hebben we nog nooit meegemaakt!

Groot en ruim landgoed, met veel privacy maar ook veel leuke Nederlandse gezinnen voor gezellig een praatje en een glaasje wijn. De gites - wij hadden de Herault en de Vézère - zijn comfortabel en schoon. Voor de kinderen is er een zwembad, veel dieren op het landgoed zoals honden, geiten, pony’s en schapen, een speelweide (supertrampoline!), er worden wat activiteiten georganiseerd zoals gezellig samen wat knutselen of een leuk ritje samen op de pony’s, en vooral: veel andere Nederlandse kinderen om mee te spelen. De ontbijtservice (verse croissantjes!) is pure luxe. Als je iets mist of wat wil weten zijn Wampie of Hans in de buurt en voor de rest word je met rust gelaten om te genieten van je vakantie. Na onze eerste vakantieweek hadden wij elders ook nog een huisje gehuurd. Dat viel zo tegen na Hans en Wampie dat we ze hebben gebeld of er nog een gite vrij was, en we zijn weer omgedraaid (500 km!) - snel terug naar Domaine Besièrre voor nog zo’n heerlijke week! TOP!

heerlijke plek voor het hele gezin

Jurgens
7-2-2009

helemaal top! 1 avond table d'hote, Hans & wampie geven een seer persoonlijke noot aan deze vakantieplek. Lekker kleischalig, veel dieren en een lekker zwembad.

we komen dus weer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Bessière voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Bessière in Casseneuil (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Bessière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.