Vakantiehuis Domaine Bessière

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Casseneuil (Lot et Garonne)

9.2Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

19 reviews over Vakantiehuis Domaine Bessière

• 10Fam. Schepens20-07-2020

Volop genieten op gastvrij Domaine Bessiere

We hebben een heerlijke tijd gehad op Domaine Bessiere. Volop genoten van de prachtige omgeving op en rondom het Domaine, de mooie ruime authentieke gite met geweldig uitzicht, het fijne zwembad, de tennisbaan, de pingpong tafels, en de zeer gastvrije eigenaren Karen en Jos, kortom superlatieven schieten te kort om te beschrijven hoe fijn we het er hebben gehad. De leuke stadjes in de omgeving : allemaal goed en op korte afstand te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Fam. Van Wezemael18-07-2020

Bijzondere plek!

Super gevarieerd domein met veel mogelijkheden voor ouders en kleine en grotere kinderen. Jos en Karen zijn bijzonder gastvrij en altijd aanspreekbaar voor hulp of tips! Ruime, nette en comfortabele safari tenten (ruim genoeg voor een gezin van 5) met goede matrassen en voldoende en degelijk keukengerei op een zeer schaduwrijke plek! We vertrekken met leuke herinneringen en een goed adres op zak!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Sandy01-11-2019

Aanrader

We hebben een fijne week gehad bij Jos en Karin. Ze doen er alles aan om je het naar je zin te maken. De gezamenlijke diners, het discozwemmen. Dank voor het regelen van een doktersbezoek voor onze dochter. Een tip, de trampoline ingraven 😉.

• 9Familie Wit09-10-2019

Dikke vette aanrader

Geweldig mooie plek met veel ruimte. Jos en Karin doen hun uiterste best om het iedereen naar zin te maken en bieden alle ruimte om zelf dingen te organiseren, zoals een gezamenlijke bbq of filmavond. Alles kan!

De kinderen hadden het ook erg fijn, met het zwembad (met duikplank en echt diep deel), de speelschuur, de wifiplek en natuurlijk vriendjes.

We hadden allerlei plannen, maar het lukte vaak niet om van het domein weg te gaan omdat we er ons zo goed konden vermaken.

We zaten in een goed uitgeruste safaritent met mooi uitzicht en veel ruimte.

Dikke vette aanrader dus!

• 9Gerben13-08-2019

Geweldig

Heerlijke twee weken gehad, echt tot rust gekomen. Jos en Karin zijn geweldig gastvrij en we voelden ons gelijk thuis. Leuke en mooie omgeving, lekker grote gite en mooi zwembad. Zeker een aanrader...

• 9Martijn10-08-2019

Super relaxed

Erg mooi landgoed met super aardige en attente gastheer en -vrouw. Kinderen konden lekker spelen in zwembad en speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sara Tiktak-Welzen27-05-2019

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met onze vriendengroep en kinderen. Het zijn goed ingerichte huisjes, de bedden zijn top, heerlijk schoon linnengoed en in de keuken vind je alles wat je nodig kunt hebben😍👍🏻

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10fam h uit Utrecht27-05-2019

Prachtig!

Wat een prachtige plek. Een heerlijk schoon huis met mooi bedlinnen en goede matrassen op een waanzinnige plek in het groen. Zo rustig en sfeervol. Onze gite was omgeven door groen met veel privacy. De andere gites waren precies zo. Het i veel ruimer en rustiger dan op de foto's lijkt. Het is een fijne plek waar kinderen veilig kunnen rond banjeren, hutten bouwen, zwemmen, tennissen, paardrijden en schaken (buiten met levensgrote speelstukken). Geen lawaaiige toestand maar wel gezellig. Ook door de eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. In de omgeving zijn veel mooie franse oude dorpjes, waar je lekker kunt eten en marktjes kunt bezoeken. De omgeving is zeer geschikt voor fietsers, wij hadden onze wielrenners mee . Het landschap deed ons denken aan Toscane. Wij komen terug! Dankjewel Karin en Jos.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Robert09-02-2019

Prachtig! Wij komen zeker terug.

Prachtig landgoed vlakbij leuke dorpjes en rivier. Er is veel te doen. Niet te druk, niet te rustig. Geweldig gastvrije mensen! Veel faciliteiten. Authentieke sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    9Lenneke Muller20-08-2018

Heerlijke plek!!

Net terug van onze heerlijke vakantie willen we graag weer terug naar Ruud en Gerda. Domaine Bessiere is een hele fijne en rustige plek om te verblijven. De gites zijn mooi, ruim en hebben allemaal een fijne buitenruimte/tuin. Bij aankomst voelden wij ons meteen welkom. Ruud en Gerda hadden de eerste avond een gezamenlijke bbq georganiseerd. Echt een aanrader. Op woensdag kan je ook een heerlijke maaltijd eten. Hierbij geldt niets moet, alles mag. Het zwembad is (op de wespen na) ook heerlijk en daar kunnen alle kinderen zich vermaken. Al met al een hele fijne plek om te verblijven. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiehuis Domaine Bessière info

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette