Vakantiehuis Domaine Bessière

6 reviews over Vakantiehuis Domaine Bessière in het Nederlands

Sfeer,gezelligheid,spelletjes,leesboeken.

Simone
23-1-2018

Je kon samen dingen ondernemen maar niets hoefde. Het trimclubje, de mannen lekker fietsen,de kinderen vermaakten elkaar. En op het eind van de dag een borreltje in de feestzaal met wat lekkers erbij. Goede gesprekken en veel gelachen. Dank

fantastisch

jan hoorn
11-1-2018

heel gezellig super plek gezellige leiding ook super voor kinderen

Een zonnige vakantie in grote safaritent

Elsbeth en Laurens
26-8-2017

Domaine Bessiere is heerlijk kleinschalig, hoewel het terrein enorm is. We hadden een prachtig uitzicht voor de prima safaritent, waar alles voorradig was. Er is een groot zwembad, broodjesservice, een Meren pony waarop gereden kon worden, een tennisbaan, trampoline, honden en een lieve poes. Je vakantie begint meteen goed met het diner bij aankomst op het domaine. De omgeving biedt verder van alles: eetmarkten, middeleeuwse bastides, kastelen, kanoën, wandelen langs de Lot. Het valt zeker aan te bevelen om een uitstapje te maken naar het prachtige Bordeaux. Ruud en Gerda zijn enorm behulpzaam, geven goede tips en staan de hele dag voor je klaar. Top!

Helaas een tegenvallende vakantie!

Jacoline
19-8-2017

Wij hadden een safaritent geboekt, deze was helaas niet schoon, met een wespennest en muizenkeutels. Er was niet ingespeeld op kleine kinderen, er stonden brandnetels, op de vlonder van de tent staken de schroeven uit en splinters. Het speeltuintje was onveilig en er liepen 5 honden los van de eigenaren over het terrein en die overal hun behoefte deden. Ze gingen ook in de tent als er eten lag (terwijl de tent dicht zat) Het was niet ons ding. Op de dag van aankomst kon je mee eten en dat was erg gezellig, tevens was er een avond georganiseerd in de buurt met eten wat ook erg leuk was. We zijn eerder naar huis gegaan omdat de tent maar ook het domaine niet was wat we ervan verwacht hadden, we gaan elk jaar naar een safaritent maar dit hebben we nog nooit meegemaakt!

Oude reviews (archief)

Groot en ruim landgoed, met veel privacy maar ook veel leuke Nederlandse gezinnen voor gezellig een praatje en een glaasje wijn. De gites - wij hadden de Herault en de Vézère - zijn comfortabel en schoon. Voor de kinderen is er een zwembad, veel dieren op het landgoed zoals honden, geiten, pony’s en schapen, een speelweide (supertrampoline!), er worden wat activiteiten georganiseerd zoals gezellig samen wat knutselen of een leuk ritje samen op de pony’s, en vooral: veel andere Nederlandse kinderen om mee te spelen. De ontbijtservice (verse croissantjes!) is pure luxe. Als je iets mist of wat wil weten zijn Wampie of Hans in de buurt en voor de rest word je met rust gelaten om te genieten van je vakantie. Na onze eerste vakantieweek hadden wij elders ook nog een huisje gehuurd. Dat viel zo tegen na Hans en Wampie dat we ze hebben gebeld of er nog een gite vrij was, en we zijn weer omgedraaid (500 km!) - snel terug naar Domaine Besièrre voor nog zo’n heerlijke week! TOP!

heerlijke plek voor het hele gezin

Jurgens
7-2-2009

helemaal top! 1 avond table d'hote, Hans & wampie geven een seer persoonlijke noot aan deze vakantieplek. Lekker kleischalig, veel dieren en een lekker zwembad.

we komen dus weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Bessière in Casseneuil (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Bessière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Bessière scoort een 7.64 uit 10 op basis van 6 reviews.