Géén boekingskosten

Vakantiehuis Domaine Bessière

FrankrijkAquitaineCasseneuil (Lot et Garonne)

9.5FenomenaalScore uit 29 reviews

Meer vakantiehuis info

29 Reviews over Domaine Bessière

• 10Judith, jasper en kinderen20-02-2022

Absolute aanrader!

Fantastisch domaine met heerlijke huizen en tenten waarin je lekker op jezelf kunt zijn. Daarnaast is er op het erf van alles te beleven. Denk aan een fantastische tennisbaan, kabouter-wandelpad en een echte boomhut zoals je normaal alleen op tv ziet. Een heerlijk zwembad met terras en uitzicht over de velden. Het is heerlijk om over de oprijlaan te struinen en je met een boek op een bank onder een boom te installeren. De huizen hebben een eigen nespresso apparaat en melkschuimer zodat je als je terug bent van de bakker een fantastische cappuccino kunt maken! En last but not least zijn daar de goede zorgen en hartverwarmende gastvrijheid van Jos en Karen. Wij gaan minimaal 1x per jaar om even bij te tanken!

• 10Natuur
  • 10AB02-01-2022

Geweldig

Een heel fijne plek, schitterend gelegen, comfortabele bedden, warme sfeer, en heel belangrijk: supergastvrij! Mooie omgeving met leuke plaatsen.

• 9Natuur
  • 9Ali11-10-2021

Wat fijn!

Wat een heerlijke plek bij Karin & Jos! Gezellig, super gastvrij, heerlijke gite waar je je meteen lekker thuis voelt, schitterende omgeving en ‘s ochtends hertjes spotten als je opstaat….

• 9Natuur
  • 9Willem van Lawick18-09-2021

Heerlijk!

Een heerlijke week gehad op Domaine Bessière! We waren met zijn drieën en hebben genoten van de rust en het echte Franse, landelijke karakter. Ik was er een paar jaar geleden al eens geweest maar wat is het weer veranderd! Heerlijk zwembad! Jos en Karen zijn de perfecte gastheer/dame; gastvrij, behulpzaam en gezellig! In de omgeving talrijke pittoreske dorpjes; een echte aanrader zijn de marches gourmandes!

• 8Ruimte
  • 10Fam. Bloemers-Meulendijks08-09-2021

Geweldig! Echt genieten!

Wat een heerlijke plek! Meteen vanaf het moment dat we kwamen aanrijden was het een warm bad, de fijne ontvangst maakte dat we ons meteen “thuis” voelde! Jos en Karen zijn ontzettend hartelijk, denken in alles mee en maken het de kinderen helemaal naar de zin. Met Jos wiebelend in de auto, samen op de grasmaaier, het discozwemmen en de uitdeelijsjes!! Wat een rust, een uitzicht, een kleinschalige camping waar, als je wil, meteen contacten maakt. En ook de kids hebben meteen vriendjes! We hebben met de hele camping geBBQt, ontzettend gezellig! Ook van de keuken hebben we veel gebruik van gemaakt, zo fijn. Zeker op een regenachtige dag. In de omgeving is genoeg te beleven, de eetmarktjes zijn echte aanraders! Fantastische vakantie, we made memories!

• 10Joost24-08-2021

Een dol-dwaze oom in Frankrijk!

Alweer een maand geleden is het al weer, dat we in onze Safaritent bij Jos en Karen te gast waren. En wat hebben we het goed gehad! Het begint al bij die lekkere lange oprijlaan, waardoor je het gevoel krijgt iets bijzonders te betreden. Zeer ruime plekken, lekker kleinschalig en van alle gemakken voorzien. Prachtige (en belachelijk complete) kookgelegenheid. Maar het mooist: de tomeloze energie en het enthousiasme van Jos, die grote én kleine vakantiegangers al snel ingepakt heeft. Wij hebben alle 4 het idee dat we er in Frankrijk een (suiker)oom bij hebben! We komen terug!

• 9Fam. Groen10-08-2021

Sprookjesachtig landgoed en zeer gastvrij!

We hebben een week doorgebracht in Gite Lot met onze dochters van 2 en 5 en het was fantastisch! Het terrein is sprookjesachtig mooi, ruim en er valt genoeg te ontdekken. Heerlijk zwembad voor de deur met een prachtig uitzicht. Het grote pluspunt van deze accommodatie is de grote professionele keuken en eetzaal die je als gasten met elkaar mag gebruiken. Hierdoor hebben we heel wat gezellige avondjes doorgebracht met de andere vakantiegangers die op dat moment ook bij Domaine Bessiere te gast waren. Karen en Jos zijn zeer gastvrije mensen en lieten ons heel welkom voelen op hun terrein. Zij zorgen er echt voor dat hun gasten zich welkom voelen maar ook onderling leuk contact met elkaar maken. Huisje Lot is een ruim opgezet huisje met als groot pluspunt de serre. Als ik 1 tip zou mogen geven is dat het huisje wat donker is. Schilderen in een lichtere kleur zou dit huisje nog aantrekkelijker maken. Wij komen hier zeker terug!

• 9Monique Walenkamp15-10-2020

Fantastisch, heerlijk verblijf

Een heerlijke plek! Prachtig uitzicht vanuit Gite Aube. Wij waren samen met onze baby (8 maanden) en we hebben in ontzettend vermaakt. Het zwembad is heerlijk, de speelkamer leuk en de speeltuin fantastisch. De omgeving is mooi voor fietsen. In de buurt zijn er mooie dorpjes. Helaas niet zoveel wijnhuizen in de buurt.

• 9Arie29-08-2020

Geweldig!

Geweldige vakantie gehad op dit prachtige landgoed. Jos en Karen zijn een geweldige gastheer/-vrouw en niets is te gek. Voor (jonge) kinderen is er een mooie speelschuur, speeltuin en een 'kabouterbos'. Het zwembad is ruim en schoon. Wij verbleven in een safaritent, deze zijn ruim met een koelkast en vriezer en een gasfornuis, dat is wel erg prettig. Rondom de tent is er heel veel ruimte. Vooral de sterrenhemels als het donker is, zijn fantastisch. Als je van rust houdt, dan is dit echt een top locatie, wij komen in ieder geval zeker terug.

• 9Rosanne22-08-2020

Perfect voor gezinnen

Wij verbleven 2 weken in een gîte op Domaine Bessière en hebben het ontzettend fijn gehad. Ondanks de hitte bleef het huis heerlijk koel, alles is aanwezig, Jos en Karen zijn betrokken bij en geïnteresseerd in hun gasten en Jos onderneemt op z’n tijd ‘stoere activiteiten’ met de kinderen. Echt heel leuk! Door Corona konden de gezamenlijke eetavonden niet door gaan maar de sfeer onder de gasten was erg goed. Een heerlijke groot zwembad en veel speelfaciliteiten voor de kinderen maakten het helemaal af. Wij komen terug!

Vakantiehuis Domaine Bessière info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)