Reviews over Carves (Dordogne)

Fantastisch!

Sofi,
    19-2-2016

Unieke locatie, prachtig uitzicht, vrij gelegen, uitgebreide inventaris, goede bedden, prima stoelen zowel binnen als buiten, prachtig zwembad. Heerlijk vertoeft met zijn vieren en met onze hond. Fijn dat je zo het bos in wandelt vanaf het huis voor een kleine wandeling met de hond.

geweldige plek

Toenhake,
    15-7-2012

Les Pouges is een prachtige villa met veel ruimte, grote tuin en mooi schoon zwembad, geheel prive. Geweldig uitzicht over het dal. Ook de kinderen kwamen volledig tot rust.

Geweldig

Peter Steverink,
    29-9-2011

Heerlijke vakantievilla in de Dordogne, van alle gemakken voorzien, zelfs een privézwembad dat drie keer per week schoongemaakt wordt. Gezellig ingericht huis en een mooie keuken met vaatwasser en alle luxe van thuis. Echt een aanrader. De rust, de ruimte en het uitzicht is ook fantastisch.