Camping Aqua Vivasterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Aquitaine, Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

7.7Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

199 reviews over Camping Aqua Viva

• 2019
    8fam Lankhorst03-09-2019

Mooie vakantie, leuke camping, mobil home redelijk

We hebben ons gedurende de week prima vermaakt. Camping ligt idd aan de doorgaande weg naar Sarlat, en verkeer op deze weg is te horen op de camping. Dit zou storend kunnen zijn als men voor rust gaat. Dit is door de animatie 's avonds sowieso een dingetje. Onze dochters, ondanks dat ze geen Frans spreken, hebben zich 's avonds prima vermaakt met o.a. de disco. Hinderlijke riool- / stinklucht, in eerdere reviews aangegeven, is helaas zo nu en dan aanwezig. Dit is zeker iets om te verbeteren! Een maand geleden een week verbleven op Tohapi camping La Dune Blanche aan de Opaalkust (Camiers). Hier hadden we problemen met de warmwatervoorziening in de mobil home. Dit was bij ons verblijf bij Aqua Viva helaas ook het geval. Is dit een standaard probleem bij Tohapi campings?

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Bas01-08-2019

Camping is alleen leuk voor Fransen

Twee weken op deze camping gelegen in juli 2019. Helaas werd ons verblijf niet zoals we hadden gehoopt. Allereerst, zijn er weinig tot geen Nederlanders op deze camping. Het personeel spreekt daardoor alleen maar Frans of erg gebrekkig Engels. Communiceren was erg moeilijk. De animatie 's avonds op de camping is ook alleen bedoeld voor Fransen. Verder had onze stacaravan veel gebreken: de wc was het grootste gedeelte van ons verblijf kapot en de geiser viel vaak uit (geen warm water). Gelukkig stond het personeel wel klaar om het op te lossen. Het zwembad is veel te klein en niks bijzonders. De meeste last hadden wij, echter, nog wel van de grote stank die vooral 's avonds maar ook overdag over de camping hing. Dit maakte ons verblijf erg onaangenaam. Wij hebben ons deze twee weken erg goed vermaakt, maar dit kwam niet door de camping. Mooiste plaatsjes in de omgeving zijn Sarlat, Domme, Beynac, La Roque Gageac en Rocamadour.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Jacqueline11-08-2018

Fantastische

Netjes en schoon vriendelijk personeel Alleen badmutsen moeten ze afschaffen in het zwembad .

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Michel11-08-2016

Prima camping centraal t.o.v. bezienswaardigheden

Fijne camping. Mobil-homes prima. Centraal gelegen nabij Sarlat, Dordogne rivier en vele kastelen. Animatie m.n. Frans met ook vrijwel iedere avond optredens met redelijk volume tot ong. 23uur. Aardige eigenaren (familie). Bij receptie spreekt men ook engels. Servies, e.d. in mobil-homes is beperkt (e.g. alleen steakmessen, geen fluitketel/waterkoker, theepot, geen dienblad, geen wijnglazen). De picknickbank zit niet heel comfortabel en paar extra stoelen zou fijn zijn. Veel visliefhebbers op de camping. Centrale bbq's zijn handig. Camping bestaat uit 2 delen. Klimbos en forellenvis-vijver (betaald) op loopafstand. Kinderen van 7-10jaar hebben in zwembad en met franse kinderen goed vermaakt. Midged golf is vergane glorie maar met eigen clubs kun je je daar wel vermaken. Winkeltje stelt niet veel voor wel iedere dag vers brood. Pizzas in restaurant zijn ok maar wel dag vooraf reserveren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Walter Antonis26-06-2016

mooie camping, goede accomodatie stacaravan

Camping was heel moeilijk te vinden ( betere routebeschrijving noodzakelijk), ook na aanwijzing van lokale mensen.. Goed Engels sprekende persoon op receptie indien je er met de Franse taak niet uitkomt. Camping ligt in de buurt van enkele grote bezienswaardigheden zoals de stadjes Sarlat, Montfort, Rocque Gajeac, Martel, Creysse en Eyzies de Tayac en de rivier de Dordogne natuurlijk.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 4esther11-03-2016

Nooit meer deze camping

De Dordogne is een prachtige omgeving waar we al vaker geweest zijn. Erg veel te zien en mooi. De camping was een grote ramp. Staanplaatsen drassig, letterlijk in de bosjes of niet bereikbaar met caravan. Op het moment dat wij er waren ( gezin met 3 kinderen 5, 12,15) was er een Frans jeugdkamp. Geluidsoverlast tot diep in de nacht( keiharde muziek tot 01.00 daarna kampjeugd schreeuwend over de camping), vies sanitair, insecten overlast ( boskakkerlakken kropen overal in en uit). Zwembad is te klein voor het aantal gasten.Doorgaand vrachtverkeer vanaf 6.00 'smorgens. Onze staanplaats welke erg klein was gaf ook doorgang tot de plaats erachter. Wij konden net de tent kwijt met een zitje en moesten het zitje telkens verplaatsen zodat de mensen achter ons naar hun plaats konden. klacht bij de receptie had geen resultaat.We zijn eerder vertrokken uit pure ellende en slaapgebrek. We hebben een klacht ingediend bij de touroperator met als compensatie 10 % korting op de volgende boeking. Deze camping is hooguit 2 sterren waard. Geen 5!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Leonhard24-11-2015

Uitstekend Verblijf

Eerlijk waar, ik heb enkelpositieve herinneringen aan deze camping. Van de caravans in perfecte staat en de prachtige, beveiligde, goed onderhouden zwembaden tot de uiteenlopende, leuke, goed georganiseerde activiteiten voor groot en klein. We hebben er mooie momenten beleefd en wilden er echt niet weg. De prachtige avonden die we al neuriënd en dansend doorgebracht hebben in een ontspannen en supergezellige sfeer zullen we nooit vergeten!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Diondevs19-08-2015

Rustige vakantie

Het is een camping voor mensen die houden van rust en natuur. De buurt is heel charmant, met veel groen en ook mooie inrichtingen. We hebben vaak langs het meer gewandeld, vooral ‘s morgens. We waren erg blij met onze stacaravan die ook heel netjes en goed uitgerust was. De streek is de moeite waard om te verkennen. Kortom, we hebben een rustige vakantie gehad. We willen af en toe terugkomen, om het kabaal van de stad te ontvluchten!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Fam. de Koning26-07-2015

Niet zo'n beste Camping

Alles wat al eerder aan opmerkingen is vermeld klopt ! inderdaad geen 5 sterren waard, lodge tent was prima, geen fluitketel, wel kofiiezetapparaat. Bij een koude nacht is het toch niet fjn dat er kieren tussen de plakken van de vloer zitten. Zou dus niet in mei in de lodge tent gaan zitten. Het water is erg "wit" dus niet aan te raden om er thee of koffie van te zetten. Dat er lawaai is, een weg loopt, het sanitair niet geweldig is, dat het gericht is op de Franse, dus geen krant en geen wifi , dat is nog daaraan toe en zal onze vakantie niet verpesten. Maar de niet te harde riool lucht en de komst van een ( school) kamp op de camping waardoor de douchehonk en het zwembad nog voller werden besluit ons nooit meer naar deze camping te gaan ! Wij snappen niet dat touroperator deze camping aanbied !

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Pdejong17-08-2014

Viel behoorlijk tegen

Wij zijn in juli 2014 2 weken op deze camping geweest. De ecolodge was op zich prima en zo goed als nieuw. De ligging bleek s avonds een katastophe!! Elke avond een spektakel en lawaai tot ver na twaalven... In je bed had je het gevoel er middenin te liggen.. Verder was het sanaitair behoorlijk verouderd, het zwembad een hygienisch debakel om over het pierebadje maar te zwijgen! Er is een midgetgolfbaan maar ook deze wordt slecht onderhouden. Algemeen maakt de camping een onverzorgde indruk. Het enige positieve is de omgeving. Er is veel te doen en te zien en te doen. We komen vast weer terug, maar niet op deze camping!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

2 tips over Camping Aqua Viva

• Silles, 26-07-2013

De omgeving is werkelijk prachtig!! Veel te doen ook, markt bezoek, kanoën, grotten, speeltuinen, klimparken etc etc

• Jan, 07-08-2013

Het winkeltje op het park is enorm klein en best wel duur. Voor brood is het ideaal, maar de boodschappen doe je beter in de supermarkten die je in de buurt vindt. Spijtig genoeg geen ligbedden aan de logies.

6 vragen over Camping Aqua Viva

• A, 06-06-2018

parkeren

Ik krijg het idee dat je je auto niet bij je accomedatie mag/kan zetten. Wat is het alternatief en hoe is dat bevallen?

• famdekoning, 05-06-2015

inventaris Ecolodge

Wij hebben voor aankomende zomer de Ecolodge tent gehuurd, Nu kan ik nergens vinden naar een Inventarisatie lijst van deze accommodatie. Helaas kon de organisatie ons ook niet helpen. Iemand een idee ? is er bijvoorbeeld een droogrekje, koffiezetapparaat ?

• Anja, 24-10-2013

Karper

Weet er iemand of er karpers in het vismeer zitten ??

Pdejong, 17-08-2014

Ja, maar ze moeten teruggegooid wordenc

Camping Aqua Viva info

• Aantal sterrensterstersterster