Camping Les Ombrages

Camping Les Ombrages
7,8

3 reviews over Camping Les Ombrages in het Nederlands

2006

Leuke camping, vriendelijke eigenaren, lekker water, leuke

Martine
11-8-2006

Leuke camping, vriendelijke eigenaren, lekker water, leuke bezienswaardigheden in de buurt, lekkere douches en (grote) schaduwrijke plekken! Leuk voor jong, jeugd & oud!

Gereisd Anders in augustus 2006

Prima mooie camping

Danielle
8-8-2006

Prima mooie camping. Vriendelijke (Franse) eigenaren, die echt proberen mee te denken. De plaatsen zien er mooi uit, vooral direct aan de rivier. In de omgeving is genoeg te doen (fietsen, kanoen, golfen, restaurantjes). Het sanitair is netjes maar niet erg luxe.

Gereisd Anders in Tue Aug 08 2006 19:53:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Deze camping heb ik bezocht in het voorseizoen vorig jaar

Gerard
2-5-2006

Deze camping heb ik bezocht in het voorseizoen vorig jaar. Dan is het nog rustig. De Nederlandse eigenaar is niet chagrijnig, maar wil naar mijn indruk zijn camping strak regelen. Dat komt niet altijd vriendelijk over. De camping lig langs een doorgaande weg, maar dat heb je al gauw als je direct aan de rivier wil staan. De plaatsen zijn verder netjes ingedeeld en redelijk aan de maat.

Gereisd Anders in Tue May 02 2006 15:51:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Les Ombrages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Carlux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.