Camping Les Ombrages

1 review over Camping Les Ombrages in het Nederlands

Eenvoudig maar zeer goed

Marcel Hazen
11-8-2015

Dit is een eenvoudige en wat gedateerde camping, we hadden een prima grote plek aan de rivier met direct toegang tot het water en zeer veel schaduw (het B gedeelte op het plan) hier heb je geen tot zeer weinig last van verkeer op weg of brug (dat valt sowieso wel mee, zelfs in het hoogseizoen) de rievier is de grote meerwaarde van deze camping. Het sanitair is ietwat verouderd maar werd in de periode dat wij er waren buitengewoon goed schoon gehouden, zelden zo gezien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en in de snackbar, cafetaria kun je een prima eenvoudig hapje eten. De omgeving is perfect binnen een half uur rijden alle hoogtepunten van de Perigord Noir. Ik vind deze camping als bestemming uitstekend, maar je kunt het ook prima als iets langdurige tussenstop op de weg naar het zuiden gebruiken (afstand tot autobaan 15 min rijden)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Les Ombrages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Carlux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.