Camping Les Ombrages

5 reviews over Camping Les Ombrages in het Nederlands

Prachtig gelegen camping

Jan Jonker
12-8-2019

Prachtig gelegen aan de rivier de Dordogne met zeer ruime plekken, stroom en kraan direct op de plek. Dit jaar was er in het seizoen vier keer een muziekavond bij het kleine restaurant, maar voor half twaalf is dat afgelopen. Sanitair is zeer gedateerd, maar wel schoon. De omgeving is prachtig. Wil je aan de rivier zelf staan in het hoogseizoen, dan zal je moeten reserveren. Veel te doen in de omgeving. Wij bezochten deze keer twee prachtige kastelen.

Fijne camping met prima plaatsen.

Chiel Kok
15-7-2016

Een mooie camping, met ruime plaatsen. Iedere plaats heeft zijn eigen stroom en wateraansluiting, prima. We zijn hier voor het 2e jaar geweest en beide jaren hebben 3 weken gestaan. Vriendelijke eigenaren en personeel, een goed en gezellig restaurant met zicht op de Dordogne. Een leuke speelplaats voor kinderen. Het sanitair is wat gedateerd, maar wel schoon en heel. De omgeving is geweldig met veel mooie en interessante dingen om te bezoeken. Een kano/kajak tocht vanaf de camping naar Byrac is een aanrader. Voor ons zeker niet de laatste keer om de vakantie met de caravan te houden.

Mooie camping.

Y. de Vaal
13-8-2015

Mooie camping aan de rivier de Dordogne, waar je heerlijk kunt zwemmen. Restaurant met kleine kaart maar prima. Eigenaren heel vriendelijk. Verouderd sanitair ,schoon en goede douche. Prima uitgangspunt om de mooie omgeving te verkennen. Mooie ruime plaatsen.

Heerlijke rustige camping

Fam. Roodschild Koning
30-8-2010

Wij zijn nu 7 keer op deze camping geweest en hebben het altijd heerlijk naar ons zin gehad. Het is een eenvoudige camping, maar daar is de prijs ook naar! Je betaald nog geen € 20,= voor een complete zeer grote plaats direct aan de Dordogne. Logisch dat er voor dat geld geen zwembad met glijbanen en een 3 sterren restaurant is. Het sanitair is echt oud, maar wordt goed schoongemaakt. Het zijn vaak de bezoekers zelf die er een vies zooitje van maken. Op 10 autominuten heb je een grote supermarkt voor al je boodschappen. In de omgeving zijn veel goede reataurantjes. In Carlux zelf zit een heel leuk restaurant met alles van het land. De eigenaren van de camping zijn vriendelijk en behulpzaam maar letten heel goed op dat er geen vreemden de camping op komen en dat geeft ons een veilig gevoel. Wij vinden daar de heerlijke rust. Het is een ideale plek voor het bezoeken van allerlei bezienswaardigheden of om te toeren door allerlei kleine dorpjes. Wij vinden het daar heerlijk!!!!

Gereisd Met partner in juli 2010
2006

wij waren hier begin mei 2006

marlies en john schrijnemakers
31-7-2006

wij waren hier begin mei 2006. De nieuwe (?) franse beheerders waren erg vriendelijk. Een zwembad hebben wij niet gezien. Weinig last van verkeer.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Les Ombrages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Carlux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.