Camping Surflife Family

Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

12 reviews over Camping Surflife Family in het Nederlands

Mooie plek maar weinig gastvrijheid

Jagruti,
2-1-2018

We vonden het kamp heel leuk ingericht en waren blij met onze tent. Ook fijn dat het sanitair lekker dichtbij onze tent lag. Aan het team heb ik me mateloos geërgerd. Het was al vanaf moment 1 bij het ophalen bij de slagboom geen warm welkom. Onze dochter vond het best, ze had genoeg vriendinnetjes op het kamp maar ik vond het team echt beneden peil qua gastvrijheid. Er kon geen lachje af, alleen tegen elkaar. Van activiteiten en life muziek zoals was beschreven was weinig sprake en het is in mijn ogen echt een gemiste kans om zo'n week echt een bijzondere ervaring te maken voor de gasten. En dan het aller, aller aller belangrijkste van een surfweek, het surfen zelf! Wij hadden gekozen voor 4 lessen omdat we graag echt een stapje vooruit wilde maken in onze skills.

Naast de uitgebreide theorie voor elke les die de meeste beginnelingen ver boven hun petje ging, heb ik in deze 4 lessen precies 1 aanwijzing gehad, 1!!!!! Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar helaas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk, lekker bezig met de familie

Familie Troostwijk,
28-8-2017

Gezellig, sportief, fijn dat er elke dag ontbijt wordt gemaakt met afwisselende en gezonde dingen. Uiteraard heerlijk gesurfd. Leuke activiteiten met en voor de kids.

Zo kon je zogeheten beach-broodjes bestellen, zodat je rond 13.00 uur op het strand een halve baguette + drankje kreeg; hoe luxe?

De kinderen maakten snel vrienden en waren zowel op het strand als daarna leuk met elkaar aan het spelen.

Voor ons gezin echt een mooie mix van natuur, samen, ieder iets voor zich en lekker sportief.

Gave actieve vakantie

Barbara,
26-8-2017

Ontzettend leuk om met onze kinderen (6 en 8) op surfvakantie te zijn. Ik had al eerder gesurft. De rest van het gezin niet, maar ze waren meteen helemaal enthousiast. Het kamp was leuk opgezet, de surflessen supergoed, het eten was meer dan prima en de meiden die de boel organiseerden waren ook ontzettend leuk! Paar puntjes die minder waren: gehorig op de camping (is logisch, maar zijn we niet gewend, dus was wel wat afzien), verouderd sanitair op de camping, waarbij je dus met je rolletje over de camping moet lopen. De wifi was totaal waardeloos en ook 3g en 4g werken bijna niet op de camping vanwege de afgelegen ligging. Heel irritant. En voor de kids is het zwaar om met de surfboards naar het strand te lopen (ook al was het niet ver). Maar dat hoort er nou eenmaal bij als je gaat surfen. Wij zouden zeker nog een keer gaan!

Top vakantie

Martijn,
21-8-2017

We konden echt genieten, omdat alles goed geregeld was.

Eten, drinken, oppas, recreatie kinderen, surfboards, fijne tent met bed coolkast en electric!

Leuk zitje bij de tent, erg sfeervol opgezet.

Ik ga zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super leuk!

Marjolein,
21-8-2017

Leuke plek, gezellige mensen. De surflessen waren erg leuk en werden op een leuke relaxte manier professioneel gegeven. De leiding van het kamp was erg aardig. Naast de surflessen ook fijne yoga lessen gevolgd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Surfen was leuk, eten goed geregeld en prima. Tent was voldoende, camping voor mij iets te massaal maar ondanks dat overzichtelijk en gezellig. Dorpje vlakbij met alles wat nodig is (maar niet meer dan dat). Actieve organisatie! Wij hadden verwacht dat er meer oudere pubers zouden zijn, er waren echter veel jonge kinderen (waarvoor opvang geregeld) jammer voor onze oudere jeugd waarvoor de reis ook heel geschikte is.

Fantastische surf week

H.K,
20-8-2017

Wij hadden een tipi met extra eigen tent voor de kinderen geboekt met half pension en surfles.

Het comfort van niet hoeven koken of naar een supermarkt te gaan en de mogelijkheid tot een beachbroodje gebracht op strand vonden wij top. Je verblijft op een grote 2* camping pal aan zee op een eigen klein surflfe stuk waardoor met eten en les het zeer gezellig is voor kids en ouders. Maar niets moet. De kleinschaligheid en hang loose mentaliteit vonden wij perfect.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Als één-oudergezin (moeder met drie jongens 8, 12 en 13 jaar) zijn wij een weekje in het Surflife Familycamp in Carcans geweest. De reis hebben we via touroperator van de ANWB geboekt, maar we hebben gebruik gemaakt van de bus-pendeldienst van Surflife. Iets wat ons alle 4 erg goed is bevallen, we hebben alle 4 prima kunnen relaxen tijdens de busreis.

Het Familycamp (een 15-tal tipi-tenten en een centrale eet-/kooktent) is opgeslagen op Camping de l'Ocean in Carcans, je maakt dan ook gebruik van de faciliteiten van die camping. Het is een grote, eenvoudige camping.

Het camp wordt gerund door een jonge "crew" en tijdens onze week heerste er een heerlijk relaxte sfeer.

De grondbeginselen van het surfen zijn ons bijgebracht door Nederlandse surfinstructeurs.

Voor ons was het voor het eerst dat wij op een dergelijke manier (busreis en Nederlands gezelschap) op vakantie gingen, maar het is super goed bevallen. Een echte aanrader.

Het enige dat door ons gemist is, is een zwembad.

Geweldig relaxed!

Fam. Laarhuis,
16-8-2017

In het camp hangt een heerlijke relaxte sfeer onder de begeleiding. Alles kan, niets moet. Het is goed georganiseerd. Slapen in een tipi, ontbijt en diner staan klaar. Er wordt naast de surflessen veel georganiseerd voor de kinderen, dat is geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een groot avontuur voor het hele gezin.

Cindy,
5-8-2017

Ons doel van deze vakantie was om te achterhalen of surfen leuk is en om de beginselen onder de knie te krijgen. Dat doel hebben we zeker bereikt door het enthousiaste team van surflife. Ook wij zijn nu besmet met het surfvirus en zijn van plan om hier in NL vaker te gaan surfen. Zelfs onze kinderen. (dochter van 6 en zoon van 9)

Wij hadden geen camping-ervaring, daarom was dat ook een avontuur voor ons. Accommodatie was prima en alles wat je een beetje nodig hebt was ook aanwezig. De keus om een maaltijd af te nemen is een goede service, echter hebben wij hier niet voor gekozen en kan ik daar niet veel over zeggen. Locatie op camping is prima met genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Er is een speeltent, hangmatten en een trampoline. Afstand naar het strand was goed te doen. Verder heb je veel contact met de andere gezinnen, omdat het toch een soort kamp is. Lisa, ons aanspreekpunt, was altijd wel aanwezig en benaderbaar. Ze handelde dingen snel en op correcte wijze af. Bijvoorbeeld: ik wilde voor mijn kinderen wetsuits met lange mouwen en pijpen. Zij heeft dat meteen geregeld. Ik zal het iedereen aanraden!

Heel belangrijk punt; het algemene toilet/douche werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Dit is erg fijn. Het enige probleem was wel dat alles tegelijk werd gedaan, waardoor je soms van het terrein af moest om naar het toilet te gaan. Ook was er niet altijd warm water om te douchen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surflife Family in Carcans Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surflife Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.