Camping Les Mimosas

Camping Info

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Les Mimosas

• 7danielle21-08-2016

Relaxte camping met enkele verbeterpunten

Tien dagen op deze camping verbleven. Op de bonne foi aangekomen, maar voldoende plek. Vriendelijk ontvangen en samen met de eigenaar een keuze mogen maken uit de beschikbare plaatsen. Wat direct opvalt is de relaxte sfeer. De plaatsen zijn ruim en door het bos voldoende schaduw. De eigenaren hebben we tijdens ons verdere verblijf niet veel gezien, maar zijn vriendelijk en behulpzaam.

Op de camping een leuke mix van nationaliteiten. Het was er met name 's avonds en 's ochtends erg rustig. Geen luidruchtige medekampeerders. Het zwembad is klein, maar voldoet prima.

Sanitair liet helaas te wensen over. Gebouw is erg verouderd, klein en het was niet altijd even fris.

In de buurt veel leuke dorpjes. Strand ligt op een kwartier rijden. Kortom een leuke en rustige camping in het midden van de Gironde. Echter is de prijs-kwaliteit verhouding wat onder de maat. Camping is relatief duur in verhouding tot de faciliteiten en de staat van het sanitair.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Jobert05-08-2016

Eenvoudig maar goed

Eind Juli 10 dagen op deze camping gestaan. In eerste instantie viel het wel wat tegen, de weg er naar toe, de ingang en het toiletgebouw toont allemaal wat armoedig. Toch heerst er op de camping een relaxte sfeer. Rondom het zwembad, barretje en de gezamenlijke barbecues is een gezellige drukte en verder is het rustig. Het toiletgebouw is oud maar wel schoon alleen de ( hand ) douches kunnen beter. Ruime plaatsen en een leuke mix van Nederlanders, Engelsen en Fransen. Grootste voordeel van de camping is de ligging, vlak bij het meer en de stranden van Carcans met veel activiteiten. Met een moderner sanitair zou deze camping de 3 sterren waard zijn, maar ik verwacht niet dat dit zal veranderen. Nu blijven het wat mij betreft 2 sterren. Wij betaalden € 35,00 per nacht voor 4 personen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9A. Schouwstra14-08-2015

Geweldige camping, ruime plekken, leuke eigenaars

Prettige camping, behulpzame beheerder, lekker zwembad, ruime plekken, rustig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8monique12-08-2015

relaxte, kleine, rustige en ruime camping

we waren er in het hoogseizoen van 2015. zeer ruime plekken, voldoende en voldoende schoon sanitair en gemeenschappelijke barbequeplekken. Ook s avonds rustig; geen luidruchtig publiek. zwembad en klein barretje en speelgelegenheid voor kinderen (tafelvoetbal, tafeltennis, glijbaan en schommels, klimrekje, en veel spelletjes die je kunt lenen). we hebben er niet gegeten dus geen idee wat de keuze is en hoe het smaakt. goede uitvalsbasis voor strand 10 km verderop. onze hond was mee, en ook die had ruimte genoeg.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Anders

• 10Jonas Sap04-08-2013

Prachtige camping in Prachtige omgeving

Deze camping met zeer gastvrije, vriendelijke eigenaren heeft grote staanplaatsen een sanitair dat meerdere keren per dag wordt schoongemaakt. Het zwembad is mooi helder en proper en warm. De snackbar die op de camping is aan de receptie is heel lekker. Prachtige omgeving met wandel- en fietspaden, geschikt voor iedereen. Ook kan zwemmen en zeilen,... in het warme water van het mooie meer. Vlakbij is een Carrefour Market ( Carcans).

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden