Camping Le Paradis

1 review over Camping Le Paradis in het Nederlands

Redelijk

Christian
30-8-2017

In het algemeen rustige camping met zeer weinig kampeerplaatsen, vrijwel alleen maar mobilhomes. Gastvrij en vriendelijk personeel. Sanitair matig schoon en wordt veel gebruikt door mobilhome gasten. Enige overlast van beach volleybalveld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradis in Carcans Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Paradis scoort een 8.55 uit 10 op basis van 64 reviews.