Camping Huttopia Lac de Carcans **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door HB

Niet heel enthousiast, wel goede locatie

HB,
9-8-2018

Plus: Goede locatie met een heel mooi meer met zandstrand en helder water naast de camping en 10 min. van het strand. Boodschappen, brood en pizza bij de superette op 100m vd camping (goedkoper dan de foodtruck) en op 15 min. in Carcans. Leuk zwembadje en speeltuin.

Min: We kregen een plek in de felle zon op een zandpad naast het zwembad en receptie terwijl we op tijd hadden gereserveerd. Het personeel had als enige oplossing: eerder weggaan en dacht niet mee. Elektriciteit bleek een contactdoos (voor binnen) in een overvolle paal. Niet erg veilig maar personeel vond het geen probleem (later werd de stekkerdoos wel vervangen). Het stuk waar wij stonden bleek autovrij. Bagage en tent moet je met handkarren vervoeren. Het personeel scheurde zelf wel met golfkarren en auto over 't terrein. Wifi werkte de 1e 10 dagen niet door electriciteitsprobleem.

De camping is m.n. geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en als je een tent huurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018