Camping Huttopia Lac de Carcans **

Review geschreven door BJ

Herrie rond de camping

BJ,
21-7-2018

Huttopia is een goede organisatie, maar op deze camping van hun komen we niet meer. Reden: herrie waar de camping zelf overigens weinig aan kan doen. Deze ligt naast een recreatiegebied waar het in de zomermaanden elke avond feest is (zomerkampen, DJ's, en/of band). Harde muziek over de camping tot ca 1.00 uur 's nachts en daarna regelmatig schreeuwende feestgangers. Na een relatief korte nachtrust beginnen rond 9.00 uur 's ochtends de miljoenen cicaden aan hun oorverdovende getsjirp.

Jammer, want de plek in het gebied tussen het grote meer van Carcans en de oceaan is prima. Nadeel van die ligging is trouwens wel dat er weinig bezienswaardigheden in de omgeving zijn. Je moet het hier dus echt van het water hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018