6,9

Kenmerken
Speeltuin

8 reviews over Camping Huttopia Lac de Carcans in het Nederlands

Mooie ruim opgezette camping aan prachtig meer

Annemarie,
29-8-2018

Heerlijke camping, waar je op een prachtige plek midden in de natuur staat. Direct aan een fijn meer met een zandstrandje. Het strand op 10 minuten afstand met de auto.

Ruim gebied voor de kinderen om te spelen (volleybal, tafeltennis, jeu de boules, groot speeltoestel) en met picknicktafels zodat je als ouders ondertussen lekker een boekje kunt lezen of borrelen.

Zeker een aanrader!

Hello Annemarie,

We thank you for your comment.

We are happy to know that you and your children enjoyed your holidays with us.

We hope to see again next year, here or in other Huttopia campsite.

Lekkere, relaxte camping

Ash,
26-8-2018

relaxte camping met veel schaduw en op loopafstand van het meer en op 10 minuutjes rijden van het strand. We hadden een ingerichte tent met sanitair (goed verzorgd). Er was veel ruimte om ons heen en het gedeelte waar wij zaten was autovrij (je kon een bolderkar lenen om spullen over te brengen van de auto naar de tent).

Het centrale gedeelte is redelijk sober, zoals altijd bij Huttopia. Het eten is wat aan de dure kant voor wat je krijgt en vrij beperkt. De speelmogelijkheden zijn prima, net als de wasruimte.

Er is genoeg te doen in en rond het meer, zoals een aquapark. De schaduwplekken rondom het meer zijn redelijk beperkt, maar het water zelf is heerlijk en geschikt voor kleine kinderen.

De zee is lekker woest, zoals bij elk kustplaatsje. Maar ook hier is ''baywatch'' goed aanwezig.

In de buurt is niet veel te doen. Leuke plaatsjes zijn Carcans-ocean en Lacanau. Bordeaux is ook zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dear customer,

Thank you for your comment,

We are happy to read you liked your holidays.

We hope to welcome you again in one of our Huttopia camping.

Best regards,

Nooit meer

Maurice,
19-8-2018

Voor het legen van je chemische toilet moet je met de auto 2 km rijden naar een openbare camperplaats. Carvanplekken liggen deels in het losse zand. Zeer kleine plekken, erg druk, wir war van allerlei losse tentjes. Onze plek 159 bis leek wel een parkeerplaats gelegen direct naast een personeels accomodatie. Hierdoor veel aanloop en erg onrustig. camping gasten dumpen in grote getalle hun toilet in de natuur of het toilet. Gezien de prijs die wij betaalden van ruim 40 euro per nacht mag je toch wel wat meer verwachten. Op je verzoeken aan de receptie voor een andere plaats wordt niet gereageerd. Veel rumoer snachts en muziek tot laat. Eten kan bij de food truck hamburgers, patat en pizza prijs kwaliteit hiervoor een 6. Omgeving erg mooi en maakt veel goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

Dear Maurice,

We thank you to write us your experience in our campsite.

We are sorry to read you did not enjoy your holidays and we are sorry for that.

During your booking, you can choose a specific pitch.

We note your remarks to improve our services.

Best regards

Relaxte camping met aangename sfeer!

Ad,
14-8-2018

Heerlijke relaxte camping. Leuk publiek. Rustig en gemoedelijk. Voor de kinderen een centrale plek op het midden van de camping. Hier is een speeltuin en doen ze rond de tafel (tafeltennis) of een potje voetbal. ‘S avonds rond half 11 complete stilte en ook in de ochtend konden de kinderen heerlijk uitslapen (want laat naar bed) zonder joelende kinderen terwijl deze er toch echt wel waren. Vlakbij het meer en de zee. Prima schoon zwembad. Wij hadden een tent met sanitair, wat een weelde! De tenten stonden kris kras. Veel leuker dan die nette laantjes en veldjes met heggetjes tussen de kampeerplekken. Enig nadeel is niet op loopafstand van een dorpje en men zegt dat de omgeving wat saai is. Hebben wij geen last van gehad. Meer, zwembad, zee en de vele fietspaden waren voor ons genoeg deze vakantie. Ook leuk klimpark nabij voor de kinderen. Aanrader dus!

Dear customer,

Thank you to write us your good experience in our campsite.

For us, the most important thing it’s the good satisfaction of our customer !

We hope to see you again,

Hele leuke camping!

Hugo,
12-8-2018

De camping zelf heeft een geweldige ligging aan een groot meer en nog geen 10 minuten met de auto van de zee. De plaats die wij hadden voor de vouwwagen was ruim en prima en beschut. In het midden van de camping ligt het centrale plein. Hier is de speeltuin, en staat de foodtruck. Hier kan je je gereserveerde brood afhalen en s´avonds je fastfood zoals patat of pizza. Kinderen waren hier vaak tot 11 uur of half 12 nog aan het spelen of tafeltennissen. Ook de animatie begint pas vaak om 9 uur. Verwacht dus niet dat je kinderen er vroeg in liggen in de vakantie. Het zwembad is klein maar prima. Geen betutteling met strakke zwembroeken of verbod op opblaasbare artikelen. De toiletten en sanitair was voldoende al was een extra poetsbeurt geen overdreven luxe. De camping zelf heeft geen campingwinkel maar vind je 100 meter buiten het terrein. De grote Franse ketens zijn op 25 minuten rijden en in de omgeving is niet zo heel veel te zien.

Hello Hugo !

Thank you for your comment and we are very happy to read that you loved your holidays !

We hope to welcome you next year,

Best regards

Plus: Goede locatie met een heel mooi meer met zandstrand en helder water naast de camping en 10 min. van het strand. Boodschappen, brood en pizza bij de superette op 100m vd camping (goedkoper dan de foodtruck) en op 15 min. in Carcans. Leuk zwembadje en speeltuin.

Min: We kregen een plek in de felle zon op een zandpad naast het zwembad en receptie terwijl we op tijd hadden gereserveerd. Het personeel had als enige oplossing: eerder weggaan en dacht niet mee. Elektriciteit bleek een contactdoos (voor binnen) in een overvolle paal. Niet erg veilig maar personeel vond het geen probleem (later werd de stekkerdoos wel vervangen). Het stuk waar wij stonden bleek autovrij. Bagage en tent moet je met handkarren vervoeren. Het personeel scheurde zelf wel met golfkarren en auto over 't terrein. Wifi werkte de 1e 10 dagen niet door electriciteitsprobleem.

De camping is m.n. geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en als je een tent huurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hello,

Thank you for your comment.

We are agree with you : our campsite is adapted for the family with children !

Maybe, we will welcome you in another Huttopia campsite.

Herrie rond de camping

BJ,
21-7-2018

Huttopia is een goede organisatie, maar op deze camping van hun komen we niet meer. Reden: herrie waar de camping zelf overigens weinig aan kan doen. Deze ligt naast een recreatiegebied waar het in de zomermaanden elke avond feest is (zomerkampen, DJ's, en/of band). Harde muziek over de camping tot ca 1.00 uur 's nachts en daarna regelmatig schreeuwende feestgangers. Na een relatief korte nachtrust beginnen rond 9.00 uur 's ochtends de miljoenen cicaden aan hun oorverdovende getsjirp.

Jammer, want de plek in het gebied tussen het grote meer van Carcans en de oceaan is prima. Nadeel van die ligging is trouwens wel dat er weinig bezienswaardigheden in de omgeving zijn. Je moet het hier dus echt van het water hebben.

Dear customer,

We thank you to take time to give us our comment.

We are sorry for the music during the night from the UCPA center, next to our campsite.

During spring time, it’s really calm.

We hope to welcome you in other huttopia campsite.

Best regards,

Fijne camping!

B. Rooijackers
21-8-2016

Ruim opgezet, relaxte sfeer, veel schaduwplaatsen en toch zonnig. Sanitair voldoende en schoon (meermaals per dag opnieuw schoon). Helemaal zoals we de indigo-campings kennen. Eenvoudig zwembad, maar prima. Het meer is dichtbij, afhankelijk van waar je op de camping staat ben je er met een paar minuutjes. Van alles te doen op het zandstrandje, zoals waterfietsen huren met glijbaan, SUP of surfen (hoofdzakelijk aflandige wind) NB. kitesurfen mag niet aan deze kant van het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Lac de Carcans in Carcans Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Lac de Carcans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.