Camping De l'OCéan

11 reviews over Camping De l'OCéan in het Nederlands

Niets voor gezinnen

Willem,
25-8-2018

Deze camping is ideaal voor surfers, voor ons als gezin was het niks.

Op de kampeerplaats geen privacy, we stonden op het kruispunt zonder hagen of ander groen.

We hadden voor een week gereserveerd maar zijn na drie nachten weggegaan.

Ook in de omgeving is niets te beleven anders dan het strand. Een heel vol strand waar maar op een klein stukje gezwommen mag worden waardoor zelfs de zee ook propvol was. Het dorpje lijkt leuk maar puilde ook uit van de toeristen, nooit meer!

Inge,
18-8-2018

Fijne verblijfsplaats

Annelies,
10-8-2018

Camping met een heel goede ligging voor bezoek aan het heerlijke strand, met surfplank.

Sanitair is over het algemeen voldoende. Wij maakten gebruik van sanitair gebouw nr.3 dit gebouw is in slechte staat. Daarbij is het niet handig dat soms drie gebouwen tegelijk schoongemaakt worden.

Gereisd anders in augustus 2018

Het was vervelend dat op hetzelfde tijdstip veel toiletgebouwen dicht waren en dat je er een lange tijd niet in kon.

Gereisd anders in oktober 2017

Prima camping, wel groot en druk sanitair! Locatie is geweldig, iets minder surf Camps zou fijn zijn.

Heerlijk relaxte camping

Cees DE BOER,
13-9-2017

Camping mooi gelegen, fijne plekken, heerlijk zonder animatie, en nabij een leuk dorp. Komen al vele jaren hier met veel plezier.

Gereisd anders in september 2017

Hele fijne camping: we komen er al een aantal jaren

Saske WENTINK,
9-9-2017

Hele fijne camping: we komen er al een aantal jaren. Lekker dicht bij het strand en aardig personeel. Jammer dat de watertemperatuur in de douches niet constant is. Met name bij het babybadje is het niet fijn dat het water daar te koud is voor een baby/jong kind. Ook zijn de schoonmaakuren wel heel ruim vermeld op het toiletgebouw, waardoor je nooit weet of je wel/niet kan douchen/naar het toilet kan. Eén toilet open voor kinderen openhouden tijdens het schoonmaken, zou ook fijn zijn.

Afgelopen zomer hadden we pech met het weer en de golven (we zijn surfers), maar we zijn wel weer van plan te boeken voor komende zomer, hopend op mooier weer (zoals vorig jaar zomer) en mooiere golven :)

Gereisd anders in september 2017

Wij vonden dat de wc en douches soms erg vies waren

Lion WIJNANDS,
31-8-2017

Wij vonden dat de wc en douches soms erg vies waren.

Gereisd anders in augustus 2017

Heerlijke ligging en ideaal voor een surfvakantie. De kampeerplekken liggen op een glooiend en zanderig terrein, waardoor het lastig is om een (grotere) tent vlak neer te zetten. Maar mijn verzoek om een vlakke plek is zoveel mogelijk rekening mee gehouden.

Prima safari tent!

VERSCHOOR,
7-8-2017

De safari tent Kenya was stomweg heerlijk! Prima camping en mooie omgeving!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De l'OCéan in Carcans Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De l'OCéan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.