Reviews over Capian

Mooie plek, leuk kasteel, redelijk geprijsd

Michel,
    31-8-2009

Twee kamers (familiekamer ('Bleuet' - EUR 101 incl Frans ontbijt) en 3-persoonskamer (Iris - EUR 83 incl Frans ontbijt)) geboekt in dit chateau op weg naar Portugal. Chateau ligt ca 23km ten oosten van de oostkant van Bordeaux (A630), N44 42.792 W0 20.728. Leuke route om er te komen, mooi gelegen in het groen. Kasteel ziet er aan de buitenkant prima verzorgd uit, ontvangst door een zeer vriendelijke gastvrouw die Engels spreekt. Kamers zijn netjes en schoon, met eigen badkamer. Grappig detail: om uit het raam te kunnen kijken, moet je een 3-tal treedjes op. Prima bedden, ruime badkamers voorzien van douche, toilet en wastafel. Douchecabine was wel wat nauw, maar douche functioneerde verder prima. Ontbijt viel nogal tegen: had erg veel weg van opgewarmde Lidl-croissants met aanmaaklimonade. Laten we het er op houden dat deze Fransen weer anders ontbijten dan veel andere Fransen. Prima plek om een nacht door te brengen, maar geen topper.

Capian scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews